Tip na dárek: Vyvolej to

Ahoj všichni :)

Dnes to vůbec nebude o kosmetice, ani o lacích na nehty, ale ukážu vám tip na rychlý a hezký dárek. Nevím jak vy, ale od té doby co mám fotky uložené v počítači, jsem si fotky, tedy kromě maturitních, nikdy nedávala vyvolat. Ale občas mi chybělo to listování albem a hlavně to vzpomínání. Sice nad prohlížením fotek v počítači si taky hezky zavzpomínám, ale alba prostě mají své kouzlo.

Chvilku jsem brouzdala po internetu a nakonec jsem zkusila objednat ze stránek Vyvolej to. Jak jsem byla spokojená a jak fotky vypadají, se dozvíte v článku.



Kromě fotek si z těchto stránek můžete nechat udělat třeba plakáty, magnetky nebo celá alba. Já jsem na první zkoušku zvolila klasické fotky. Můžete vybírat z více rozměrů, já vybrala ten menší 8 x 10 cm. Fotky můžete nahrát z počítače, ale i rovnou z Instagramu. To se mi moc líbilo, protože můžete vybrat nějakou pěknou fotku, kterou máte upravenou právě pomocí filtrů na Instagramu.

Fotky jednoduše nahrajete, můžete k nim dokonce přidat i nějaký popisek nebo oblíbené #. Takže nezapomenete na všechny zážitky s fotkou spojené. Pak už jenom stačí přidat do košíku a zaplatit. Lze platit pouze bankovním převodem, na dobírku nenabízí. Fotky jsem měla doručené třetí den a vše bylo v naprostém pořádku. Chválím, že nebyly třeba v obyčejné obálce, aby byly v malém papírovém fotoalbu. Za to také palec nahoru. Cena za jednu malou fotku byla 9 K a u malého rozměru je minimální objednávka 15 ks. Poštovné bylo za 49 Kč. 

Fotky jsou vytištěné na fotografickém papíře Fuji s lesklým povrchem. Kvalita byla dobrá, nejsem expert, takže se v tom až tak nevyznám, ale nezaznamenala jsem nic, co by nebylo v pořádku. Barvy odpovídaly a to je hlavní.

Myslím, že v dnešní době, už trošku na klasické fotky zapomínáme, proto je to skvělý tip na dárek. Určitě s ním uděláte radost a stránku Vyvolej to, mohu jenom doporučit.

A CO VY? NECHÁVÁTE SI VYVOLÁVAT FOTKY NEBO RADĚJI PROHLÍŽÍTE V POČÍTAČI?









 





7 komentářů:

  1. Super článek, já mám fotky jen v PC nebo na disku, ale občas bych si ráda nějaké album prohlédla, budu si muset dělat chvilku a nějaké fotky probrat a nechat vyvolat.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. To je super nápad, určitě tam nechám nějaké letní vyvolat! Můžu se jenom zeptat, jak dlouho trvalo, než ti objednávka přišla? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný :) To jsi mi připomněla, že si zase taky musím nechat vyvolat fotky

    OdpovědětVymazat
  4. To je moc hezký nápad, někdy to také zkusím :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  5. Právě na té stránce si často nechávám vyvolat fotky, vždy jsem moc spokojená :)

    EVA HEARTS LIFE

    OdpovědětVymazat
  6. Nechala sis vyvolat super fotky! Já mám v plánu vyvolávat fotky a vím, že na to použiji tuhle stránku :)

    Březový set na celulitidu

    OdpovědětVymazat
  7. Uz dllouho hledam neco takoveho. Diky za tip :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)