Trend IT UP - Desert Nudes pískový odstín č. 40

Aby se vám z těch výrazných a svítivých neonek nezamotala hlava, tak si dneska dáme trošku nenápadnější odstín.





Odstín č. 040 od značky Trend IT UP z kolekce Desert Nudes je světlý, nude odstín, který v sobě ukrývá zlatavý shimmer. A aby toho nebylo málo, tak má pískový efekt, který se k tomuto odstínu hodí naprosto skvěle a máte pocit, jako když na nehtech máte písečnou pláž. Řeknu vám, že tak překrásný odstín jsem už dlouho neviděla a opravdu na nehtech vytváří pocit pláže, na kterou dopadají sluneční paprsky. Opravdu nádhera. Lak má hodně široký štěteček, takže kdo má úzké nehty, bude muset být opatrnější, ale mně se s ním pracovalo skvěle a lakovalo se samo. Nemusíte se ani bát, že vám lak zateče až moc ke kůžičce. Pískové laky se všeobecně lakují snadno a vykreslíte s nimi precizní oblouček a tím pádem krásnou manikúru. Zaschlý byl během chvilky a k plnému krytí jsem nalakovala dvě vrstvy. Nepoužívala jsem top coat, protože mám ráda pískové laky takové, jaké jsou. A i bez topu lak vydržel bez problémů týden. Špičky jsem samozřejmě už měla trošku ošoupané, ale skvělou výhodou u pískáču je to, že můžete bez obav lak dolakovat a nikdo nic nepozná.

Lak obsahuje 11 ml a stojí 2,45 €. Kupovala jsem ho v německé drogerii DM, kde byl celý velký stojan s kosmetikou Trend IT UP. Řekla bych, že hodně podobná značce P2 a konkrétně u laků jsem tam našla opravdu krásné kousky. O nich ale zase příště :)

JESTLI MÁTE CESTU DO NĚMECKA, URČITĚ NA LAKY OD TREND IT UP MRKNĚTE. TENTO TOTIŽ VYPADÁ NAPROSTO BOŽSKY :)

JAK SE VÁM LÍBÍ?













8 komentářů:

  1. prima změna a tentokrát mi připomíná omítku na domě :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, taky jsem si říkala, že to vypadá jak omítka :D :D Určitě bych lak brala, ale já mám raději výrazné odstíny, takže bych ho brala třeba v červené nebo zelené :) Tenhle odstín je ale rozhodně zajímavý! :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  3. Nude odstíny jsou pěkné a tento pískový se mí líbí :) Já mám pískový akorát ruzový a je boží :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný lak mám tuto texturu moc ráda.
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)