Recenze: pleťové masky Lirene

Ahoj všichni :)

Možná jste už v drogeriích zaznamenaly nové pleťové masky od značky Lirene. Čtyři z nich jsem měla možnost vyzkoušet, tak se dozvíte, jaké jsou a které mi vyhovují nejvíce.




Pleťová maska Vitamin Energy 8 ml
Určena pro všechny typy pletí a složení je založeno na barbadoské třešni, bohaté na vitamín C, a allantoinu. Konzistencí je hutnější, přesto je velmi příjemná až sametová a na pleti působí relaxačně. Masku nemusíte smývat, stačí ji nechat působit a pak přebytek setřít vatovým tamponkem. Já jsem ji nechala působit asi deset minut, setřela a zbytek vmasírovala do pleti. Pleť pak byla jemná na dotek, svěží, zářivá a hlavně - dostatečně hydratovaná. Voněla hodně jemně, ale to může být i tím, že jsem měla rýmu, takže jsem vůni moc necítila. Maska stojí 25 Kč a za tu cenu je to fajn maska, která neurazí.





Pleťová maska Dermo Exfoliator, jemný enzymatický peeling 8 ml
Určena pro suchou, citlivou a kapilární pleť (pleť s rozšířenými žilkami). Složení je založeno na aktivních ovocných kyselinách a papajovém enzymu. Tato maska je proti té předchozí o něco hutnější, přesto jemně krémová a příjemná. Voněla příjemně ovocně. Bohužel pro mě největší zklamání bylo to, že jsem z popisu čekala peelingová zrníčka. A ty v masce nejsou. Po nich mám vždy pocit, že jsem pleť důkladně vyčistila. Ale chápu, že je maska určena spíše pro citlivou pleť. Přesto je po použití pleť hladká, jemná a kupodivu jsem měla pocit lepší hydratace než u té předchozí. Celkově se mi pleť zdála lépe vyčištěná a svěžejší a i když postrádám peelingová zrníčka, oblíbila jsem si ji více. Také stojí kolem 25 Kč.





Pleťová maska Dermal Therapy Filler & Lifting, 2 fázová ošetřující maska 2x6 ml
Určena pro všechny typy pokožky. Musím říct, že ačkoliv je maska určena spíše do pleť, kterou trápí vrásky, zalíbilo se mi použití ve dvou krocích, proto jsem se rozhodila ji vyzkoušet, ač vrásky nemám. První krok je hyaluronová výplň vrásek - obsahuje kyselinu hyaluronovou, extrakt z kukuřice a zelené řasy. Díky tomu je pleť chráněna před ztrátou vlhkosti, hydratovaná, zpevněná a vrásky jsou vyplněné. Ve druhém kroku použijete liftingující masku, která obsahuje biometrický lipidový komplex a extrakt z dýně. Tím docílíte zpevnění a zlepšení pružnosti pleti. Aplikace mě bavila, sice dva kroky mohou pro někoho být zdlouhavé, ale já si ráda dopřeju relax. První masku jsem nechávala působit asi deset minut. Pleť byla příjemná, zpevněná a jemná. Druhou masku jsem nechala vstřebávat také deset minut, setřela jsem tamponkem a zbytek vmasírovala do pleti. Pleť pak byla v perfektní kondici, svěží, vyhlazená, vypnutá (ale neměla jsem nepříjemný pocit pnutí) a i hydratovaná. I druhý den se mi lépe nanášel makeup. Na tuto masku se určitě podívejte.




Pleťová maska Dermal Therapy Skin Detox 2x6 ml
Pro normální, smíšenou a mastnou pleť. Obsahuje přírodní jíl a minerály, které obnovují rovnováhu pokožky, regulují maz, guarana, kávový extrakt a bambucké máslo poskytují extra péči. Tato maska mi sedla za všech vyzkoušených úplně nejvíce. Má zeleno-šedou barvu, na pleť se nanášela dobře a nechala jsem ji působit přibližně 15 minut. Během působení mě pleť nepálila ani nebyla napnutá. Po aplikaci byla pleť opravdu důkladně vyčištěná, hladká a příjemná na dotek. Osvědčilo se mi masku nanášet po koupeli, kdy se pleť napařila, póry roztáhly a hloubkově vyčistily. Zaznamenala jsem stažené póry, ale není to dlouhodobý efekt. Jílové masky jsou mé oblíbené a tuto bych klidně uvítala ve větším balení. Maska stojí kolem 35 Kč a je rozdělena na dvě použití.



A to je vše :) Rozhodně si půjdu koupit tu jílovou a tu "peelingovou", protože ty jsou pro mou pleť skvělou volbou.

JAK VÁS MASKY OD LIRENE ZAUJALY? UŽ JSTE JE ZKOUŠELY? 

Děkuji zastoupení kupkosmetiku.cz za zaslání produktů na recenzi.

7 komentářů:

  1. Já bych asi nejraději vyzkoušela právě ten jemný enzymatický peeling :))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc mě zaujala ta vitamínová :).
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Zkoušela jsem micelárku a ta mě hrozně štípala..

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovědětVymazat
  4. zatím jsem žádnou masku od Lirene nezkoušela,ale podívám se na ně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super recenze! Zaujala mě ta pleťová maska Dermo Exfoliator, která je určená pro suchou pleť, takže pro mě :D a za 25Kč, super cena :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)