Kosmetika MOJE: laky z kolekce Čistota a přirozenost

Značka MOJE má v nabídce spoustu laků na nehty a nedávno se rozrostla o kolekci nude odstínů s názvem Čistota a přirozenost. Ta obsahuje osm nude laků, ze kterých si ten pravý odstín určitě vybere každý. Na dva z nich se můžete podívat v dnešním článku :)



Nejprve musím pochválit balení, které se podle mě opravdu povedlo a k názvu kolekce pasuje skvěle. Štětečky jsou široké tak akorát, zastřižené rovně, pracuje se s nim dobře a oblouček vykreslíte snadno. Konzistenci také nemůžu nic vytknout, není hustá ani řídká a lakování zvládnete raz dva. Ke krytí stačily dvě slabší vrstvy, které byly zaschlé rychle a i bez použití top coatu se krásně leskly. S výdrží jsem neměla problém, oba laky mi vydržely sedm dní. 

Odstín č. 57 je světloučká pudrově růžová. K nějakému romantickému outfitu to bude skvělá volba. Odstín č. 55 je sytá karamelová, která ve skutečnosti nevypadá vůbec špatně a rozhodně by si zasloužila nějaké zdobení.

Laky obsahují 12 ml, stojí 39 Kč a můžete koupit třeba ZDE.

ZKOUŠELY JSTE LAKY Z TÉTO KOLEKCE? LÍBÍ SE VÁM ODSTÍNY?









*Děkuji zastoupení značky MOJE za zaslání produktů k recenzi.

7 komentářů:

  1. Kosmetika Moje se mi nějak obloukem vyhnula, ani jsem ji snad nikde neviděla. Ale láčky se mi moc líbí! :)
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ten první odstín je překrásný, ale i ten druhý má své kouzlo. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. mať tak také krásne nechty ako ty, a budem ich nosiť aj bez laku :) ale páči sa mi ten prvý :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Taky je mám doma a jsou to nádherné a moje oblíbené laky na nehty!
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten v odtieni orchidea je prekrásny, hneď by som ho brala

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)