Yankee Candle: Macaron Treats

Makronky jsou stále v kurzu a byla jenom otázka času, kdy Yankee Candle vyrazí na trh s touto vůní. Netrvalo dlouho a díky Yankee vám domov provoní čerstvě upečené makronky a můžu slíbit, že po těchto určitě nepřiberete :)



Když jsem se dozvěděla, že se chystá makronková vůně, ani jsem nevěděla, jestli se mám těšit nebo ne. Tajně jsem doufala, že na veletrhu už budou vyprodané a alespoň ušetřím. Nakonec na mě čekalo poslední malé miminko, a když jsem ho držela v ruce, prostě jsem neměla to srdce ho vrátit zpátky do regálu. Za studena mi navíc svíčka voněla, tak nebylo co řešit.

Hned po zapálení se pozvolna uvolňuje vůně a cítím hodně jemnou sladkou vůní. Do půlhodiny je vůně silnější a cítím sušenky a do hodiny se k vůní přidávají i mandle. Dokáže provonět středně velký pokoj a to dost intenzivně. Opravdu jako když z trouby vyndáte napečené makronky, které by vám každý záviděl. Ač je vůně sladší, tak to není bolehlav a krásně se ve vůni mísí cukr, sušenky, vanilka a mandle. Jediný problém mám s tvořením jezírka. Protože je vůně malá, trvá to trošku déle a občas si musím dopomoct alobalem, ale zatím mi svíce odhořívá rovnoměrně. Zapálenou nechávám přibližně hodinu a půl až dvě hodiny.

Nakonec jsem ráda, že jsem svící koupila, ale až tuto vypálím, bude mi stačit vosk a o koupi další makronkové svíce neuvažuji. Osobně mám tyto vůně ráda jenom na podzim, zimu a po zbytek roku bych ji asi nevyužila.


CO VY A MAKRONKOVÁ SVÍČKA? PODLEHLY JSTE?





6 komentářů:

  1. Mám makronkový vosk, vůně je teda boží, nezapálená, ale když ji hodím do aromalampy, tak to není žádná hitparáda, a mám pocit, že skoro nejde cítit.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si ji chtěla koupit, ale pak jsem někde četla, že voní citrusově, tak mě to odradilo...

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem také nad ní přemýšlela, ale jakmile jsem si k ní přičichla, tak mi vůbec nevoněla.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, tak to by mě opravdu zajímalo, jak voní naživo :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmm, tak já budu asi jediná, která od Yankee candle ještě nic neměla. :-))
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)