💅 Nedělní lakování - mramorové nehty 💅

Konečně jsem měla chvilku, abych se pustila do nějakého zdobení. Ani nevíte, jak mi to chybělo. Na nějaké složitosti, ale času bohužel nebylo tolik, tak jsem se rozhodla vyzkoušet mramorové nehty, které jsem už dlouho měla ve svém nail-art bloku, kam si kreslím nápady na zdobení. Ač se to možná na první pohled bude zdát složité, mramorové nehty jsou opravdu jednoduché a zvládne je každý. Na fotopostup se můžete podívat v dnešním článku.





Bude potřebovat:
- nádobku s vodou (nejlépe pokojové teploty)
- bílý lak, já použila SpaRitual - Optimistic
- šedý lak, já použila SpaRitual - Strength
- peel off base coat (pokud nemáte, tak izolepu)
- lak na vlasy
- vatovou tyčinku nebo párátko
- base coat, top coat




Postup:
1) nalakujte nehty base coatem
2) jako základ vyberte nějaký světlý odstín, nejlépe bílý
3) práci se začišťováním kůžičky vám hodně usnadní peel off base, kterou aplikujte na kůžičky a necháte dostatečně zaschnout
- pokud nemáte peel off, postačí obyčejná izolepa, kterou oblepíte kůžičky, aby se vám tolik od laku nezašpinily
4) do nádoby s vodou, která má pokojovou teplotu začněte kapat šedý lak

5) pro vytvoření mramorového efektu použijte lak na vlasy. Stačí jenom párkrát stříknout na hladinu a vzor se vytvoří sám. Postup můžete několikrát zopakovat, ať vytvoříte efekt, který se vám bude líbit.
- pokud nemáte po ruce lak na vlasy, můžete použít párátko, kterým opatrně budete tvořit vzor, ale pro mramorový efekt se mi více osvědčil právě lak na vlasy

6) pak ponoříte nehet do vzoru, který se vám líbí nejvíce a pomocí vatové tyčinky (nebo párátka) z hladiny stáhnete zbývající lak, který by se vám jinak při vytažení prstu z vody obtiskl na nehet a nevypadalo by to hezky
7) opatrně z kůžičky sundáte peel off a nedostatky ještě začistíte
8) výsledný efekt přelakujete top coatem. Můžete také použít matný top coat, k mramorovému zdobení by se hodil skvěle.


A je to :) Opravdu rychlé a snadné. Věřte mi. Líbí se mi, že se vám vzory povedou vždy jinak a nehty tak budou originální :))


▶▶▶ JAK VÁS MRAMOROVÉ NEHTY ZAUJALY? LÍBÍ SE VÁM? VYZKOUŠÍTE JE? Pokud ano, určitě mi vaše nehty pošlete na Facebook, ráda se podívám :)  ◀◀◀







24 komentářů:

  1. Moc pekne! Sama si mramorove nehty porad prohlizim a obdivuju, ale jeste jsem se neodhodlala tuhle techniku vyzkouset :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) určitě je vyzkoušej, výsledek stojí za to :))

      Vymazat
  2. Já jsem na tohle levá :D Tobě se to povedlo wow!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle se ti mega povedlo! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt se ti povedly :) A ty používáš peel of base coat na kůžičku? To je tak na nic? :D Já ho vždycky používám na nehet a takhle s ním plýtvat by se mi nechtělo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :)
      já právě peel off na nehty moc často nepoužívám a raději ho využiju na kůžičku, abych nemusela začišťovat :))

      Vymazat
  5. To je krása, moc se ti to povedlo. Já jsem water marble zkoušela několikrát a vždycky neúspěšně :D.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je boží, o takovém laku jsem ještě neslyšela. =)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo super nápad!! Vypadá to skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle je skvělé a hned o víkendu to vyzkouším! :)
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :)) zkoušela jsi zdobení? jak se nehty povedly? :)

      Vymazat
  9. Moc krásný si šikulka já sem na tohle levá tak jak to tu píše jedna pisatelka ,, jinak moc krásné...

    OdpovědětVymazat
  10. Nehty vypadají opravdu skvěle, Já bych si nic takového asi nedokázala udělat. Abych měla zajímavé nehty, tak používám zdobení nehtů , které není těžké na nehty dát a vypadá taky skvěle a zajímavě :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)