Catrice blogger event a nové laky ICONails

Zdravím všechny čtenářky :)

Začátkem června jsem byla na oficiálním představení značky Catrice a také nových laků ICONails. Tak se pojďte podívat, jak akce probíhala :)




Akce se konala v prostorách Opero, kousek od Staroměstského náměstí a k výběru místa nemohu napsat nic špatného. Byly to krásné prosvětlené prostory, ve kterých jsme se cítili pohodlně a útulnou atmosféru ještě dotvořily dekorace v podobě svíček a polštářků. Samozřejmě nesmím zapomenout na spoustu kosmetiky. K dispozici jsme totiž měli celý Catrice stojan, ve kterém nechybělo snad nic a tak jsme si v klidu mohli všechny produkty vyzkoušet a prohlédnout. Mohli jsme si prohlédnout modely návrháře a vizážisty Michala Marka, nechat se nalíčit od Lukáše Berana nebo na "vlastní nehty" vyzkoušet nové laky ICONails. Venku na dvorečku jsme se také mohli vyfotit u foto stěny. Nechybělo ani výborné osvěžující občerstvení, které padlo vhod, protože venku byly tropy.


Značku Catrice určitě všichni znáte, ale protože na trhu stále roste, byla oficiálně představena až nyní. Byly nám představeny i nové laky na nehty ICONails, ze kterých jsem nadšená. Laky jsou dostupné v 36 nádherných odstínech, ze kterých si vybere opravdu každý. V nabídce najdete jak nude, tak i výrazné barvičky. Při jarních a podzimních updatech se budou objevovat i další odstíny, tak je na co se těšit. Laky mají dlouhotrvající efekt, bez použití top coatu mají vydržet až 7 dnů. Schnou do gelového efektu a obsahují olej Acai. Lahvičky jsou vyrobeny z tlustého skla, takže hodně vydrží a mají speciální uzavírací systém se 2 víčky. Štětečky jsou navrženy pro přesnou a jednoduchou aplikaci. Speciální krycí top coat zafixuje lak až na 10 dní, aplikuje se bez použití UV lampy a vytvoří silnou ochrannou vrstvu s gelovým leskem.

Cena laků je 79,90 Kč a top coat je za 99,90 Kč. V dalších článcích uvidíte všechny laky, které jsem dostala na vyzkoušení, tak se nezapomeňte zítra na blog zastavit :)


Nesmím zapomenout, že jsem byla ve skvělé společnosti Péti z Beauty of Pink a holek z Ultimate Chic. Ráda jsem viděla i ostatní blogerky Klárku, Verunku, Stáňu atd.  Celé odpoledne jsem si skvěle užila a jsem ráda, že jsem mohla být ve společnosti stejných kosmetických nadšenců a moc děkuji eshopu KupKosmetiku za pozvání. Na cestu jsme samozřejmě dostaly i spoustu dárečků.


Teď už se můžete pustit na fotky :)















Připadala jsem si opravdu jako Alenka v říši divů a nejraději bych měla laky všechny :))





Fotečka na památku nesměla chybět :)




Domů jsem dostala nálož kosmetiky :)






Flash disk jako rtěnka? To nemá chybu :)




























Všechny produkty už poctivě zkouším a píšu si poznámky :) A od zítra se můžete těšit na recenze laků ICONails, tak se nezapomeňte přijít podívat :)

▶▶▶ CO VY A ZNAČKA CATRICE? JAKÉ JSOU VAŠE OBLÍBENÉ PRODUKTY? ◀◀◀

9 komentářů:

  1. Od Catrice jsem toho moc nevyzkoušela a teď třeba od této značky doma nic nemám. To jídlo vypadá nehorázně lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já Catrice ještě nijak extra nezkoušela, takže se rozhodně těším na tvé recenze. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Akce vypadala super, ale mě osobně ty laky vůbec nezaujaly. Ten obal se mi až tak moc nelíbí a co jsem se tak koukala v drogerce, tak mě zaujaly asi jenom tři odstíny, ale nejsou to takové ty "must have" laky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. né? mě právě naopak :) nejraději bych měla všechny :D a s kvalitou jsem nadmíru spokojená, už jsem dopsala první článek na zítra :))

      Vymazat
  4. Ja mám Catrice veľmi rada a hlavne ich laky. Majú krásne farby a uspokojivú výdrž. Ale nepohrdnem ani rúžom či makeupom :)
    Neni dávno som sa ťa pýtala na nejaký dobrý topcoat a ty si mi odporúčala Catrice (a Spa Ritual). Ten od Catrice som si zaobstarala a musím ti veľmi pekne poďakovať, to som nečakala že sa doňho zamilujem na prvé nalakovanie :) Ešte sa chystám na topcoat od Sally Hansen...

    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
  5. Catrice je podľa mňa jedna z najlepších, keď nie najlepšia drogérková kozmetika, aj vzhľadom na nízke ceny ponúkajú skvelú kvalitu :) mám od nich veľa kúskov aj vo svojej zbierke :) akcia vyzerá veľmi pekne a určite ste si ju užili :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)