💅 Catrice ICONails - 16 Cloud Nine 💅

O nových lacích ICONails od Catrice jsem psala ve včerejším článku (ZDE) a jak jsem slíbila, postupně vám všechny ukážu. Jako první je na řadě krásný šedý odstín :)




Odstín č. 16 Cloud Nine je krásná sytě šedá, se kterou nikdy nic nezkazíte. Na šedé odstíny na nehtech jsem si popravdě musela zvyknout, dříve jsem je vůbec nenosila, ale teď mi nevadí a klidně je lakuji i přes léto.

Štěteček je širší, kulatý a nalakovat zvládnete bez problémů. Víčko má speciální uzavírací systém - první hranaté víčko sundáte a lakujete s běžným kulatým. To má drážky a lépe se drží. Pár laků s hranatými víčky mám, nalakovat sice zvládnete, ale lépe se drží kulaté, takže chválím Catrice, že lze víčko sundat.

Konzistence je spíše tekutější, ale přesně taková, která mi vyhovuje. Velkou výhodou je pigmentace laku, protože plně kryje už v první vrstvě. Další vrstva nebyla třeba a i díky tomu byl lak rychle zaschlý.

I bez top coatu se krásně lesk, já jsem použila top coat z řady ICONails, který má zaručit výdrž až 10 dnů. Víte, že mně laky drží dobře a jen zřídka mám s nějakým problém, proto výdrž u všech laků nezkouším (ehm ... když mám 600 laků a měla bych u každého do recenze zkoušet výdrž, asi bych psala články až do důchodu), ale na Catrice jsem si tentokrát udělala čas a poctivě zkoušela. Opět musím zdůraznit, že mám tvrdé nehty, na kterých laky drží dobře a o nehty se starám, takže na vašich nehtech se lak může chovat jinak. Ovšem, lak jsem měla 12 dní a kromě odrostů, byl v perfektním stavu. Nehty jsem poslední den vyfotila, ať víte, jak lak obstál.

Za mě tedy velké ANO. S prvním odstínem, který jsem zkoušela jsem nadmíru spokojená. Barva se mi líbí, vlastnosti laku také a výdrž je perfektní. Za cenu 79,90 Kč, je to pecka.

Laky seženete v drogeriích nebo na eshopu KupKosmetiku.cz (tam dokonce za 75 Kč)



▶▶▶ JAK SE VÁM TENTO ODSTÍN ZALÍBIL? UŽ JSTE ZKOUŠELY NOVÉ LAKY ICONAILS? ◀◀◀












Důkaz místo slibů. Takto vypadal lak po dvanácti dnech :)


* Lak jsem dostala na představení značky Catrice od eshopu KupKosmetiku.cz

15 komentářů:

  1. Šedou na nehtech moc nenosím, spíš jen na podzim, ale odstín je to krásný!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dříve jsem ji také nosila spíše na podzim nebo v zimě, ale teď mohu kdykoliv :)

      Vymazat
  2. Wow! Má fakt skvělou výdrž a krásný odstín :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásná bavička! ♥
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Božská barva :) Máš krásné nehtíky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lak vypadá na nehtech rozhodně líp jak v té lahvičce :D A ta výdrž je neskutečná...Jsem tedy víc zvědavější na ty "chromové" odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to teda koukám! Odstín i lak vypadá naprosto perfektně a na nehtech wow! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělá výdrž a odstín vypadá zajímavě. Takový doma ještě nemám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)