💅 MOJE - novinka matný lak č. 13 💅

Minulý týden mi dorazily nějaké novinky od kosmetiky MOJE a samozřejmě jsem se hned pustila do zkoušení laku a jako první jsem vybrala krásný letní matný odstín :)




Odstín č. 13 je naprosto dokonalá něžná, romantická lososovo meruňková, která zasychá do matna a na nehtech vypadá opravdu krásně. Zrovna mám kratší nehty a i na nich vypadá skvěle. Štěteček laku je širší a pracuje se s ním dobře. Konzistence se mi zdála trošku hustější, ale nalakovat zvládnete bez problému. Kryje ve dvou vrstvách. A jak vidíte na fotkách, vytváří perfektní matný efekt. V momentě, kdy píšu tento článek mám lak na nehtech nalakovaný pátý den a drží jako právě nalakovaný. A to jsem nepoužívala top coat, protože jsem chtěla zachovat matný efekt.

Lak obsahuje 12 ml, stojí 39,90 Kč a můžete koupit ZDE.



▶▶▶ JAK SE VÁM TENTO MATNÝ ODSTÍN LÍBÍ? ◀◀◀










*Děkuji značce MOJE za zaslání laku k recenzi.

6 komentářů:

Děkuji za komentář :)