💅 SpaRitual - Calm z podzimní kolekce Exhale 💅

Ve včerejším článku jsem vám už novou podzimní kolekce Exhale od SpaRitual představila, ale všechny odstíny vám budu postupně ukazovat v samostatných článcích. A rovnou začnu odstínem, který se mi zalíbil nejvíce :)





Odstín Calm pro mě představuje naprosto perfektní nude odstín, do kterého jsem se zamilovala na první nalakování. Tělové odstíny můžou sice působit nudně, ale naopak. Na nehtech vypadají elegantně a příjemně, hodí se ke všemu a ke všem příležitostem. Tato nude barva není ani moc světlá, ani tmavá a mám takový pocit, jako by byla namíchaná přímo pro mě :) 

Štěteček je širší, dobře se s ním dostanete ke kůžičce a zvládnete precizně nalakovat. Konzistence je spíše tekutější a to musím pochválit, protože krémové laky se lakuji trošku hůře, ale s tímto to šlo bez problémů. K plnému krytí stačily dvě vrstvy, které byly zaschlé poměrně rychle. Na fotky jsem nepoužívala top coat a jak uvidíte, i tak se krásně leskl. Výdrž vyzkoušenou nemám, protože jsem tento odstín lakovala jako první a fotila jsem postupně celou kolekci.

V lahvičce se sice odstín tvářil obyčejně, ale na nehtech vypadá dokonale a pro mě je jednoznačně nejkrásnějším z celé kolekce. O tom i vypovídá množství fotek, které jsem nafotila. Tentokrát jich bude opravdu hodně :)

Lak obsahuje 15 ml, stojí 442 Kč a koupit můžete ZDE.


►►► JAK SE VÁM ODSTÍN CALM LÍBÍ? ◄◄◄




















*Děkuji zastoupení SpaRitual za zaslání laku k recenzi.

6 komentářů:

  1. Já ty tvoje nehty budu chválit pořád, prostě takové nehty bych jednou chtěla mít, ale už se k tomu pomalu blížím :) hihi.. Moc hezký už trošku podzimní odstín.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Velice krásný odstín a taky chválím nehtíky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odstín vypadá velice pěkně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)