Halloweenské zdobení s razítky MoYou

V dnešním článku najdete recenzi na razítkovací destičku MoYou s halloweenskými motivy a i několik inspirací na zdobení. Tak se pojďte podívat.






Neodolala jsem destičce označené "Festive 44" s halloweenskými motivy a "Festive 06" s vánočními motivy. Na vyzkoušení jsem dostala i razítkovací laky - černý, červený a bílý.




Halloween je skoro za dveřmi, tak začneme se strašidelnými motivy.


Každá destička je zabalena ve své vlastní designové obálce a na pravé straně je výřez, aby bylo vidět číselné označení. Destička je z nerezové oceli a má rozměry 6,5 cm x 12,5 cm. Obsahuje 12 motivů, které mají 1,2 cm x 1,5 cm. Jsou tedy vhodné na celoplošné razítkování. Samozřejmě pokud máte hodně dlouhé nehty, tak si budete muset s motivy trošku pohrát. Já mám momentálně nehty dlouhé tak akorát a velikosti motivů mi vyhovují.

Destička je potažena ochrannou fólií, kterou je nutné před použitím odstranit. To asi zkušené razítkovací maniačky ví, ale občas je někdo schopen destičku používat i s fólií a stěžovat si, že to nejde.




Musím pochválit i zadní stranu destičky. To je dokonalost, no uznejte.



Takto vypadá destička po odstranění fólie.







Pro lepší představu jsem vám všechny vzory narazítkovala na papír. Musím pochválit, že jsou perfektně vyryté a razítkování šlo bez problémů. Akorát u posledního motivu duchů jsou linie slabší, proto duchové tak nevyniknou. Ty bych doporučila spíše lakem vybarvit.




A teď už pár motivů přímo na nehtech.


Jako první jsem vybrala vzor pavučin a pavouky. Abych pravdu řekla, tak se pavouků bojím, ale nehtech je nosím ráda a na Halloween nejčastěji lakuji pavučinky. Na ukazováčku se mi pavučina moc nepovedla, protože jsem natáčela video (bude níže), koukala jsem přes foťák a špatně jsem vzor přenesla. Ale vše nemusí být perfektní.







Nakonec jsem ještě zkusila výslednou manikúru přelakovat efektovým lakem, pro vytvoření zlatých pavučinek.





Dalším motivem jsou hvězdičky. Ty můžete použít kdykoliv, klidně i na Vánoce. Já jsem je zkombinovala s oranžovým podkladem a výsledek se mi moc líbil. Moc hezká kombinace by byla červeno-bílá nebo černo-žlutá. Zde se fantazii meze nekladou.






Aby zdobení bylo více halloweenské, tak jsem na zbylé nehty narazítkovala netopýrky.







Dále jsem vyzkoušela první motiv z destičky a to šneka alá optický klam. Ten na nehtech vypadal moc hezky a není to takové to typické halloweenské zdobení a určitě pozornost zaujme. A aby to nebylo čistě jenom černo - bílé, tak jsem ho zkombinovala s červeným glitrovým lakem a výsledek byl perfektní. Co říkáte?



Hvězdičky se mi zalíbily natolik, že jsem je narazítkovala na nový metalický pigment od Essence, který jsem zkoušela.




A teď už vás trošku navnadím na vánoční zdobení. Zkoušela jsem i motiv "šachovnice" a s nalakovanou červenou se mi více hodí právě pro vánoční zdobení než na Halloween. Samozřejmě by skvěle vypadala v klasické černo-bílé kombinaci.






A to je ze zdobení vše. Pomocí této destičky vytvoříte krásné halloweenské zdobení, které vám zabere jenom pár minut. Některé motivy můžete využít i na vánoční zdobení nebo kdykoliv během roku.

Není to moje první destička MoYou (a myslím, že ani poslední) a s klidným svědomím ji mohu doporučit. Konkrétně u této byly všechny vzory dostatečně vyryté a vzory bez problémů na nehet přenesete. Destička stojí 195 Kč a koupíte ji např. na eshopu Ráj nehtů.


Používala jsem razítko a stěrku také od značky MoYou, se kterými se mi pracuje dobře. Na videu uvidíte, že to jde samo. Jenom to chce trénovat. Sadu můžete koupit ZDE.

Důležitým klíčem k úspěchu při razítkování jsou samotné razítkovací laky. Já jsem dostala na vyzkoušení taktéž od značky MoYou a opět musím chválit. Věřte, že jsem vyzkoušela hodně razítkovacích laků, ale tyto jsou super. V nabídce je široká škála barev, můžete si vybrat jak klasické odstíny, ale i neonové, perleťové nebo metalické chrome. Cena je sice vyšší a to od 195 Kč za 9 ml, ale razítkovací laky neubývají tolik, jako klasické. A při běžném domácím lakování vám vydrží dlouho. Zkoušela jsem černý, bílý a červený a všechny byly dostatečně pigmentované, aby na nehtech vytvořily dokonalý motiv. Však to vidíte na fotkách, že jsou motivy syté a na nehet se přenesly v plné síle. Razítkovat lze samozřejmě i s klasickými laky, je ale těžké natrefit na ten, který bude dostatečně hustý a pigmentovaný natolik, aby vytvořit krásný vzor. Je proto snazší koupit raději přímo laky k tomu určené.


Ještě tu mám krátké video, kde uvidíte všechny zmiňované produkty v akci a ukázku zdobení s destičkou s vánočními motivy, o kterých vám napíšu brzy.




A z dnešního článku je to vše. Doufám, že se vám halloweenské zdobení líbilo a necháte se inspirovat. Na celý sortiment značky MoYou se můžete podívat ZDE.



►►► JAKÉ ZDOBENÍ SE VÁM ZALÍBILO?
ZNÁTE ZNAČKU MOYOU? MÁTE NĚJAKOU DESTIČKU?◄◄◄


* Děkuji eshopu Ráj nehtů za zaslání razítek a laků k recenzi.

8 komentářů:

Děkuji za komentář :)