SpaRitual - Earl Grey

Značka SpaRitual nedávno představila novou řadu produktů, jejíž základem je organický čajový extrakt z černého čaje. Kromě pečující kosmetiky jsou v nabídce i nové Exhale laky. O těch jsem vám na blogu psala, tak zabrouzdejte trošku níže do článků. A aby těch nových laků nebylo málo, v nabídce je ještě jeden, o kterém si můžete přečíst dneska.



Odstín s názvem Earl Grey si mě získal už na promo fotkách a věděla jsem, že to bude můj favorit. Bohužel se u nás dá koupit pouze v dárkové sadě spolu s tělovým máslem z černého čaje. O to více si ho ale vážím a každé lakování a nošení laku si užívám. Blíží se Vánoce a je to skvělý tip na dárek.

Odstín se mi těžko popisuje, vidím v ní antracitovou barvu a občas i hodně tmavou khaki. Píšu to často, ale věřte, že tento odstín vypadá na nehtech opravdu skvostně a na podzim či zimu to bude skvělá volba a klidně ho můžete nosit neustále. Lakování šlo hladce a lak krásně kryje. Na poslední fotce ho uvidíte v jedné vrstvě. Ale teprve v té druhé vynikne a ukáže vám svou plnou krásu. Bez porušení mi lak vydržel přes týden. 

Lak obsahuje 15 ml a můžete ho koupit v sadě s tělovým máslem 100 ml. Sada stojí 1 204 Kč a objednat můžete ZDE. Máslo stále zkouším a napíšu vám o něm později.



►►► JAK VÁS TENTO ODSTÍN ZAUJAL? ◄◄◄











Foceno pátý den nošení, jedna vrstva, bez použití top coatu. Foceno na denním světle, ale při zatažené obloze a při dešti.



*Děkuji SpaRitual za poskytnutí sady k recenzi.

8 komentářů:

  1. Na mě je teda odstín docela tmavý, ale na podzim je to skvělý odstín!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá skvěle, já ještě takové odstíny šedé nezkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  3. In love with this color! Thanks for the share, keep up the posts. Always love checking out your blog.
    Scarlett

    OdpovědětVymazat
  4. Je to zajímavá barvička, ale asi bych ji na nehtech neunosila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se teda ta barvička moc líbí. Mám takové tmavé nehty ráda - hlavně na ten podzim :3

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  6. Jen bych chtěla říci, že se nejedná o tradiční lak, ale o vše v jednom.Nourishing vegan color je výživa a barva.Obsahuje červený čaj a mořskou řasu.Nepoužívá se tedy podlak :)Je to prodyšný lak 13free

    OdpovědětVymazat
  7. Jen bych chtěla říci, že se nejedná o tradiční lak, ale o vše v jednom.Nourishing vegan color je výživa a barva.Obsahuje červený čaj a mořskou řasu.Nepoužívá se tedy podlak :)Je to prodyšný lak 13free

    OdpovědětVymazat
  8. Taková netradiční barva, ale moc krásná :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)