SpaRitual - Earl Grey

Značka SpaRitual nedávno představila novou řadu produktů, jejíž základem je organický čajový extrakt z černého čaje. Kromě pečující kosmetiky jsou v nabídce i nové Exhale laky. O těch jsem vám na blogu psala, tak zabrouzdejte trošku níže do článků. A aby těch nových laků nebylo málo, v nabídce je ještě jeden, o kterém si můžete přečíst dneska.



Odstín s názvem Earl Grey si mě získal už na promo fotkách a věděla jsem, že to bude můj favorit. Bohužel se u nás dá koupit pouze v dárkové sadě spolu s tělovým máslem z černého čaje. O to více si ho ale vážím a každé lakování a nošení laku si užívám. Blíží se Vánoce a je to skvělý tip na dárek.

Odstín se mi těžko popisuje, vidím v ní antracitovou barvu a občas i hodně tmavou khaki. Píšu to často, ale věřte, že tento odstín vypadá na nehtech opravdu skvostně a na podzim či zimu to bude skvělá volba a klidně ho můžete nosit neustále. Lakování šlo hladce a lak krásně kryje. Na poslední fotce ho uvidíte v jedné vrstvě. Ale teprve v té druhé vynikne a ukáže vám svou plnou krásu. Bez porušení mi lak vydržel přes týden. 

Lak obsahuje 15 ml a můžete ho koupit v sadě s tělovým máslem 100 ml. Sada stojí 1 204 Kč a objednat můžete ZDE. Máslo stále zkouším a napíšu vám o něm později.



►►► JAK VÁS TENTO ODSTÍN ZAUJAL? ◄◄◄











Foceno pátý den nošení, jedna vrstva, bez použití top coatu. Foceno na denním světle, ale při zatažené obloze a při dešti.



*Děkuji SpaRitual za poskytnutí sady k recenzi.

8 komentářů:

  1. Na mě je teda odstín docela tmavý, ale na podzim je to skvělý odstín!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá skvěle, já ještě takové odstíny šedé nezkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Je to zajímavá barvička, ale asi bych ji na nehtech neunosila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se teda ta barvička moc líbí. Mám takové tmavé nehty ráda - hlavně na ten podzim :3

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  6. Jen bych chtěla říci, že se nejedná o tradiční lak, ale o vše v jednom.Nourishing vegan color je výživa a barva.Obsahuje červený čaj a mořskou řasu.Nepoužívá se tedy podlak :)Je to prodyšný lak 13free

    OdpovědětVymazat
  7. Jen bych chtěla říci, že se nejedná o tradiční lak, ale o vše v jednom.Nourishing vegan color je výživa a barva.Obsahuje červený čaj a mořskou řasu.Nepoužívá se tedy podlak :)Je to prodyšný lak 13free

    OdpovědětVymazat
  8. Taková netradiční barva, ale moc krásná :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)