SpaRitual - nová kolekce Spontaneous Spirit

Jestli mě sledujete na Instagramu, tak určitě víte, že mi na vyzkoušení dorazila nová kolekce SpaRitual. V dnešním článku vám ji ve stručnosti představím, tak se mrkněte :)





Nová kolekce obsahuje 6 laků a najdete v nich jak přirozené, tak i výraznější odstíny. Laky obsahují 15 ml, stojí 273 Kč a můžete koupit na eshopu SpaRitual

Glowing - fialková s krásnými odlesky, vhodný spíše jako efektový top coat
Brave of Heart - výrazná sytá růžová
Spontaneons Spirit - hodně výrazná, neonově oranžová
Higher Self - krásná elegantní růžová
Peace and Serenity - velmi jemná, tělová s nádechem do růžová
Set Free - přirozená měděno-bronzovo-hnědá se shimmerem



 ►►► Dejte mi vědět, který odstín vás zaujal. A můžete se těšit na články s jednotlivými odstíny. Budou se na blogu postupně objevovat. ◄◄◄























*Děkuji zastoupení SpaRitual za zaslání laků k recenzi.

11 komentářů:

  1. Zamilovala jsem se do Higher Self! Tu musím mít :-D Už se těším na články!!! :-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych sáhla po Higher Self přesně takovou barvičku teď nosím nejraději :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten odtieň "Higher Self" je naozaj nádherný :) Milujem nude a ružovkasté laky na nechty

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  4. Ten sytě růžový odstín je super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten neonově oranžový a růžový odstín je skvělý. Nejlepší budou teď na léto!! :) Oba bych brala hned, těším se, jak s nimi uděláš článek, jak vypadají na nehtech :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)