Novinky od Essence - Part II.

Ahojky!

Dnes přicházím s druhou částí o novinkách kosmetiky Essence. Představím dvě limitované kolekce a to - Vintage District a Fantasia.


VINTAGE DISTRICT

zdroj
Oční stíny
- tři vysoce pigmentované oční stíny
- odstíny - 01 - i´m so retro
               - 02 - shopping @ portobello road
               - 03 - get arty

zdroj
Gelové linky
-  intenzivní tyrkysové a šedé oční linky
- součástí balení je i šteteček pro snazší aplikaci
- odstíny - 01 - shopping @ portobello road
               - 02 - get arty
zdroj
Duo - rtěnka a lesk na rty
- dvě stejně sladěné barvy, na jednom konci rtěnka, na druhém lesk
- odstíny - 01 - vintage peach
               - 02 - antique pink
zdroj
Tvářenka
- jemně broskvová základní barva se zlatým leskem
- odstín - 01 - it´s popul - art
zdroj
Laky na nehty a vrchní lak
- čtyři retro barvy v odstínu broskvové, tyrkysové, rezavě červené a šedé
- odstíny - 01 - vintage peach
               - 02 - shopping @ portobello road
               - 03 - antique pink
               - 04 - get arty
- vrchní lak ve verzi - 01 - shine like new
zdroj
Ozdoby na nehty
- v sadě jsou různé třpytky, vločky, perličky atd.
- vaší fantazii se meze nekladou
- verze - 01 - something g- old - something new
            - 02 - designer for a day
zdroj

Můj názor:
- tato limitka je skvělá a moc se povedla
- oční stíny se mi moc líbí, i když jich mam spousty, možná bych si vybrala ty broskvové
- oční linky sice už nějaké mám, přesto se mi líbí, že je k nim i šteček, za to má Essence palec nahoru
- obě rtěnky mají úžasné odstíny, určitě vyzkouším a ráda bych si ty broskvové zakoupila
- tvářenku prostě musím mít, i když toho zlatého lesku by tam mohlo být o trošku méně
- z laků mě zaujala barvička broskvová a rezavě červená
- velký výběr je u ozdob na nehty, hned pět různých třpytivých ozdůbek, obě varianty se mi zamlouvají :)


FANTASIA

zdroj

 Oční stíny
- vysoce pigmentované třpytivé oční stíny
- fialová, stříbrno-šedá a béžová barva
- odstíny - 01 - elves like lilac
               - 02 - not ivory but ebony
               - 03 - have you seen my unicorn?  
zdroj

Oční linky metalické 
- linky v šedivé a fialové barvě s metalických leskem
- odstíny - 01 - not ivory but ebony
               - 02 - elves like lilac
zdroj
 Lesk na rty
- odstíny - 01 - queen of my cloud castle
               - 02 - take a ride on pegasus
zdroj
Rozjasňovač
- rozjasňovač se třpytkami na krk, obličej i dekolt
- verze - 01 - elf yourself 
zdroj

Laky na nehty
- dlouhotrvající laky v barvě korálové, tělové, bordo a fialové
zdroj

Ozdobné kamínky na oči
- samolepící kamínky nejen na oči, ale také na obličej, krk, dekolt nebo zápěstí
zdroj
Můj názor:
- s touto kolekcí je to už podle mě slabší než u předchozí
- z očních stínů mě nejvíce zaujala béžová barva
- budu se opakovat, ale nejsem linkový maniak, takže linky za mě ne
- lesk na rty ve světlejším odstínu vypadá hezky, při slabší vrstvě by mohl vypadat přirozeně
- rozjasňovač bych asi nevyužila
- z laků se mi moc líbí barva korálová a tělová, korálová by vůbec nemusela vypadat špatně
- kamínky bych také vůbec nevyužila


Jaké výrobky byste z těchto kolekci vybrali?

                                                                                                                                                        - A

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)