Povánoční nakupování

Ahojky!

Ani já sem neodolala a vrhla se na první letošní nakupování. Nepotřebovala sem nic konkrétního, proto sem spíš jenom courala po krámkách a prohlížela :) I když pár kousků sem si odnesla.

Neodolala sem čtyřem lehoučkým svetříkům z Terranovy, matným lakům z Claire´s a zubní pastě s bělícím účinkem. Balea náplasti na akné jsem objevila v DM drogerii, ale ty mi zabavil přítel, že prý je bude testovat první :)
Nesměla chybět nějaká sladkost - takže čokoládky Lindt - mňam :) A Ježíšek mi dodatečně nadělil pyžámko s mojí oblíbenou žirafkou.


Předmět: Sada 6ti matných laků 
Obchod:Claire´s, OC Letňany
Cena: 269 Kč

Předmět: Balea náplasti na lokální ošetření akné, 36ks
Obchod: DM drogerie, OC Letňany
Cena: cca 60 Kč

Předmět: Bělící zubní pasta Colgate, Max white one
Obchod: Tesco, OC Letňany
Cena: 80 Kč

Předmět: Čokoládové bonbonky Lindt, 14 ks
Obchod: Lindt, OC Letňany
Cena: cca 115 Kč  

Předmět: Svetříky
Obchod: Terranova, OC Letňany
Cena: červený a šedivý svetřík s výstřihem - 149Kč
          tmavé zelený svetřík s rolákem - 49Kč
          šedivý svetřík s rolákem - 49Kč 

 

Nakupování v Drážďanech 

Vyrazila sem i obhlídnout obchody do Drážďan. 


Předmět: Coca Cola lesky na rty, 6ks
Obchod: Kaufland, ELBE Park, Dresden
Cena: cca 8 Euro


Předmět: Coca Cola vanilková, Milka TUC
Obchod: Kaufland, ELBE Park, Dresden
Cena: coca cola cca 1 Euro
          milka cca 0,90 Euro 

A pak sem už jenom pokukovala v obchůdkách :) Mám moc ráda obchody s kravinkama, korálkama, bonbónkama - prostě blbůstky, takže sem někdy byla jako v ráji :)
 








                                                                                                                                                             - A

10 komentářů:

  1. chtěla bych ty lesky a taky ty laky! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já sem z obojího úplně nadšená :) v Claire´s sem objevila dneska i ty lesky, ale jsou docela drahý, 2ks za 170kč :( v německu vyšly o polovinu levněji :)

      Vymazat
  2. Pěkný nákup, ty náplasti na akné mě zaujaly, myslím že se po nich příště mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, krásný fotky! :) Jinak já doufám, že na letošní první nákupy vyrazím co nejdříve :)).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Zubní pastu mám také a jsem s ní spokojená ... funguje :) A Lindor mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda, že sem nekoupila jenom obyčejnou pastu za šílený peníze, zatím používám chvilinku, pokud pomůže napíšu článek :)

      Vymazat
  5. Ahoj,před chvílí jsem si prohlížela journal(DM) a viděla jsem tam ty náplasti na černé tečky,které už dlouho chci,ale byly v jiném obalu-v tom co tady máš ty(já jsem je viděla vždycky v krabičce).Ty v journalu stojí 50kč a jsou tam 3ks,v těch tvojich jich vážně bylo 36ks?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéééé :) to je překlep :) samozřejmě jsou tam jenom 3ks :) děkuji moc za upozornění :) já mam doma velkou zásobu, tak mi kdyžtak písni na mail, mohla bych ti poslat fotky, které náplasti mám :)

      Vymazat
    2. Ale na fotce na tom obalu je taky napsané 36ks.

      Vymazat
    3. jééé já se omlouvám :) todle totiž nejsou ty klasické náplasti na nos, bradu apod. Toto jsou takové maličkaté kolečka, na pupínky :) proto jich tam je 36 :)

      Vymazat

Děkuji za komentář :)