Otevírám i sprnovou krabičku krásy

Ahoojky :)

Před chvilinkou mi dorazil srpnový Ladybox, tak se pojďte podívat, co se tentokrát v krabičce objevilo :)  --> PŘESNĚ TUTO VĚTU JSEM MĚLA PŘIPRAVENOU ZE VČERA, protože jsem se na LB opravdu těšila, ale to co přišlo, mě moc nepotěšilo :(

Balíček mi příšel v 11:30, do té doby jsem koukala na FB stránky a četla milion komentářů, že box je velké zklamání. Říkala jsem si, že to snad nebude tak špatné, ale bohužel :(


Lak na nehty - Beauty UK - růžový
- úplně obyčejný lak, v drogerii bych si ho nekoupila :(
- jinak je to ale docela pěkný odstín, takovoudle růžovou se nic nezkazí :)

Lip Gloss - Korres, odstín 12
- běžná prodejní cena 249Kč - to je na mě trošku moc :( ale třeba mě příjemně překvapí :)
- odstín je ale velmi pěkný a oceňuji, že nelepí

Uvolňující mátový gel - Ryor
- z tohoto produktu mám docela radost a velmi ráda ho vyzkouším 

Pure Fiji - šampon a kondicioner - obě cestovní balení
- opět až vyzkouším, tak uvidím
- škoda jen té vůně, má být kokosová, ale moc z toho kokos necítím :(

TMT - vlasové mléko - vzoreček
TMT - vlasový olej - vzoreček

Iven Cosmetics - Luxury Line, Collagen speciál s elastinem
- gel se schopností přirozeně posílit kolagenová a elastinová vlákna
- vhodný pro ochablou pleť
- nevím jestli pro tento výrobek najdu uplatnění, asi poputuje mamce :)

Jsem tedy trošku zklamaná, z minulého boxu jsem měla opravdu radost, ale toto :( Fajn, já chápu, že pokaždé to nemůže být bomba, ale já osobně bych tam přidala ještě něco, aby to nebylo takové - já nevím - chudé.

Určitě vyzkouším gel od Ryor, lesk se v kabelce taky neztratí a laků na nehty nemám nikdy dost :)

Ještě bych ráda podotkla, že sem krabičku dostala do LB zdarma jako kompenzaci za výhru, kterou jsou vyhrála minulý rok a doteď mi nedorazila. Kdybych si krabičku platila za své, tak bych byla asi trošičku zklamaná (ale jen chvilku):)

Co jste v krabičce našly vy? Líbí se vám? Objednáte i příště?
Krásný den všem :) 
- A
více fotek produktů








  

10 komentářů:

  1. Já jsem naopak s boxem spokojená :) Přišly mě samé super věci..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je super :) to ti závidím :) snad budu mít příště více štěstí :)

      Vymazat
  2. Mám stejnou krabičku, akorát lak fialový (a škaredý) a nadšením tedy neskáču :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já sem opravdu čekala, že tam bude alespoň jeden výrobek, ze kterého budu fakt nadšená a ono nic :(

      Vymazat
  3. No, jsem zvědavá, co večer objevím já... snad ne zase ty stíny Inglot, to už bych byla jo naštvaná, když už to takhle stojí za nic :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem zvědavá :) doufám, že bude článek :) ráda mrknu, kdo co dostal :)

      Vymazat
    2. Na článek se chystám, ale malá nápověda - Inglot jsem tam samozřejmě měla, tomu se říká zákon schválnosti :-D

      Vymazat
    3. klasika :)) já když na to teď koukám trošku s odstupem času, tak to není zase tak špatný, jak se na začátku zdálo :) rozhodně to mohlo být lepší, ale taky i horší :)

      Vymazat
  4. Mě naštěstí přišel jiný obsah. Z laku a zubní pasty bych byla celkem nešťastná. Obsah boxu mi tentokrát přijde hodně rozdílný.
    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Minulý obsah byl opravdu velká laťka vysoko a jsem ráda, že jsem tentokrát neobjednala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)