Vánoční Drážďany a mé nákupy

Ahojky :)

Miluju nakupování v Německu :) Kdo nezná, tak asi nepochopí. Opravdu si tam někdy připadám jako Alenka v říší divů a mrzí mě, že tolik úžasných věcí nemáme tady u nás.
S přítelem jsme se rozhodli, že poslední letošní nákupy spojíme s návštěvou vánočních trhů a v sobotu jsme vyrazili :) 

Věděla jsem, že tam bude spousta Čechů, ale chvilkama jsem měla pocit, že vůbec nejsem v Německu. Bylo by asi mnohem lepší tam vyrazit někdy v týdnu, protože i obchody byly nacpané, tak jsem si nemohla všechno důkladně prohlédnout (a že někdy u stojanu s kosmetikou dokážu stát i 10 minut) :)).

Musím vám ale říct něco, co mě fakt pobavilo. Opravdu - ale opravdu nechápu, proč byly české puberťačky nalepené u stojanu Essence a byly z toho tak vyplesknuté a zkoušely si tam všechny odstíny rtěnek a úplně se rozplývaly blahem. Jako proč??? Vždyť tam mají jiné stojany, které u nás vůbec nejsou a oni se tam tetelí blahem nad Essence. No to bylo jenom tak pro pobavení :))

Prosím omluvte kvalitu fotek, občas jsem cvakla dřív, než jsem zaostřila. Také jsem nefotila všechno, chtěla jsem si v klidu všechno prohlédnout, tak jsem fotila jenom občas :) A na trhách bylo tolik lidí, že bych nejspíše měla fotky plné lidí :))


Cesta byla fajn, sice jsem se trošku bála počasí, ale naštěstí sněžilo jenom chviličku :) 




První zastávka byla v Centrum Galerie, kterou si nikdy nenechám ujít. Najdete tam např. tyto obchody - DM drogerie, drogerie Müller, Deichmann, Media Markt, S.Oliver, KIKO, L´Occitane, Yves Rocher, ...


První kroky vedly k DM drogerii, kde jsem strávila asi půl hoďky a něco málo koupila :)

Mají tam dva úžasné stojany pro milovnice laků na nehty, Essie a Sally Hensen.


Na výběr bylo opravdu hodně dárkových balíčků, pod vánoční stromek jak vyšité :))


Skvělý dárek by byly třeba tyto sady Essie v krásné papírové taštičce. Essie jsou asi v Německu hodně populární, protože byly téměř vyprodané.


Zahlédla jsem limitku od Essence, která by měla být i u nás. Vůbec nic mě ale nezaujalo a v klidu jsem šla dál :)


A můj oblíbený stojan s kosmetikou P2.
Mají na výběr opravdu krásné laky, které mi na nehtech drží dlouho a jsou levné. Taky mají spoustu úžasných odstínů rtěnek nebo monostínů, také za pár korun. No prostě rááj :)


Velmi populární pískové laky, myslím že celkem bylo už asi 10 odstínů, některé vždy vyřadí a zařadí nové. Mám asi 4 odstíny a jsem moc spokojená.

A také měli nové glitrové laky (těm jsem ale odolala, protože jsem si den předem díky slevové akci objednala asi 3 od Jordany).


ÁÁÁ. Mááám je .... Babylips !!!!
Nejsem ten typ, co musí mít všechno o čem se píše na internetu, ale Babylips jsem fakt chtěla. A musím se pochválit, že zatím jsem je nechala v krabičce a rozbalím je až dopotřebuji Carmex.


Mé oblíbené Fructis :)


Dárkové sady Maybelline - řasenka + Color Tattoo.


Limitka od P2 - ,,a night to remember,, byla už vybraná. Koukala jsem na internet a měli docela hezké laky, škoda :(
Zbyl tam už jenom třpytivý prášek na tělo .)


Kosmetika Manhattan. 



Po dlouhém očumování v DM jsme šli na ještě delší očumovačku do Müllera. V prvním patře je kosmetika a dobrůtky, v druhém patře potřeby do domácnosti a různé kraviny a ve třetím jsou hračky.

V oddělení kosmetiky najdete levnou ale i dražší kosmetiku, takže kousek od Essence a Maybelline na vás svítí stojan s OPI, Essie, Clinique nebo Dior :) 

Nejdřív jsme prošli dobrůtky a hned na nás vykoukly čokoládky Milka. Vždycky tu najdu nějakou novou, kterou jsem ještě neměla:))


Milovnící sladkého si přijdou na své :)





Je libo bonbónky? 


A objevila jsem tam i bonbónky Pulmoll, které byly v Brandnooz boxu a byly moc dobré :)



 A zde už je kosmetika :) 










Hned u hlavního vchodu Centrum Galerie je prodejna L´Occitane, naproti je Douglas a Lush a směrem k nádraží je Starbucks.



Šli jsem směrem k nádraží a narazili na menší trhy. Mezitím jsme míjeli prodejny HM, CA, Tally Weill, Claire´s. Musím říct, že se mi trhy líbily mnohem více než v Praze. Nevím proč, ale přišla mi tam úplně jiná atmosféra :) 



Trhy jsem prošli, dali jsme si výbornou klobásku a šli zpět směrem k Altmarkt Galerie.
Míjeli jsem už zmíněný Lush a Douglas.




V tomto nákupním centru najde tyto obchody - opět DM drogerii, Rossmann, Douglas, Claire´s, Deichmann, Esprit, Guess, Lacoste, HM, Nanu-Nana, Mexx, New Yorker, Orsay, Reno, Tchido, Body Shop, Zara, Yves Rochor atd.


Já jsem rychle skákla omrknout, co mají pěkného v Rossmannu. 
Zastavila jsem se u limitky Essence - Super Heroes. Chtěla jsem thermo lak, ale ten bohužel už nebyl :( Jinak mě opět nic nezaujalo. 




 Pak jsme šli na další trhy, kde bylo snad milion lidí, tak jsem ani moc nefotila.




Asi po čtyřech hodinách jsme vyrazili do nákupního centra KAUFPARK, který byl asi 10 minut jízdy od Prager Strasse. Tady se mi teda moc nelíbilo a příště raději zajedeme do ELBE PARKU, tam se mi líbí víc :)
 
Našla jsem tam Müllera, tak jsem si obchod ještě jednou v klidu prošla (a vzpomněla jsem si, že jsem chtěla omrknout ten nový makeup od Loreal a BB pudr) a pak jsme vyrazili do Kauflandu.

Asi vám nemusím říkat, že co se týče sortimentu, tak se jim v žádném případě nemůžeme vyrovnat a cenové tam také spousta věcí vycházela daleko lépe než u nás.





NÁKUPY Z KAUFLANDU
Pizzu máme rádi, tak jsme zkusili tyto dvě. Ještě jsme koupili takové malé mražené bagetky Hawai za 0,60
salámová  - 0,83€
gyros 1,99€


Tuto vodu jsme už kupovali v Edece, když jsme byli na víkendu v Krušných horách a přejeli hranice. Minule jsme měli třešňovou a tentokrát jsem vzala ,,Jablko a Kiwi,, a mňam, byla fakt dobrá :) Stála 1,05€

Miluju Müllermilk :))
0,89€

 Sušenky TUC nemám moc ráda, ale kombinace TUC a Milky fakt nemá chybu.  A Milku LU jsem ještě neměla, tak snad bude taky tak dobrá .))
 0,59€

Pringles za 1, 29€ - no neberte to :)


Arizona za 1,05€.

Tyto maličké sušenky jsou moc dobré, stály 0,22€


 A moje oblíbené cereálie Fitness, měli nějaké nové s bílou čokoládkou :)) Cena - 2,99€


KOSMETICKÉ NÁKUPY

Sprchový gel - 0,65€


Rtěnka P2 - 1,95€
Stíny P2 -  bílé a modré - 2,95€
                - hnědé - 1,55€

Lak P2 - volume - 1,95
             - color victin - 1,55



Kondicionér Aussie - 5,95€
Odličovač očí Garnier - 2,99€
Peeling Pure Skin Essence -  2,95


Tělové mléko do sprchy - 3,95€
Ovocné tělové mléko Fruttini- 2,99€ (nevíte někdo, jestli se Fruttini prodává někde u nás? měli tam popisky i česky a na výběr strááášně moc krásně voňavých peelignů. sprcháčů, krému na ruce, tělových mlék apod.)
 

P2 lak 1,75€
Makeup Nude Magique Eau de Teint, Loreal - 11,95€
BB pudr, Nude Magique, 5 in 1, Loreal - 6,95€


Babylips - 2,45€ 


A co vy? Byly jste někde na trhách, nebo se chystáte? :)
Krásný večer :)

34 komentářů:

  1. Nádhera, v porovnání s ČR neuvěřitelný výběr. Ať postaví jedno takové centrum a ne deset, kde je to samé...

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. bychom příště mohly vypravit autobus na velké nakupování :))

      Vymazat
  3. jee já tam jedu v pátek, tak jsem natěšená, jak malé dítě :D. ten makeup od lorealu taky potřebuju a p2 kosmetiku si taky vždy kupuju :-)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jůůů tak si to moc užij :) v pátek to asi bude lepší, nebude tam tolik lidí :) mě lidi takhle ve větším moc nevaděj, ale bylo jich tam fakt šíleně moc :)) a budu se těšit na článek o nákupech, jestli nějaký bude :))

      Vymazat
  4. vypadá to všechno nádherně, závidím :) my jsme tam měli jet, ale bohužel jsme se tam kvůli nějakým zdravotním problémům nedostali... doufám, že ten Nude Magique se začne časem prodávat i u nás, chci zkusit MU i pudr!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zatím jsem ani makeup ani pudr nezkoušela (musela jsem je schovat a prý je dostanu až na Vánoce, tssss:)) ), ale pokud mi budou vyhovovat, tak by bylo fajn kdyby se prodávali i u nás :))

      Vymazat
  5. Moooc pěkně sis nakoupila!! Já jsem tu Milku s LU měla a teď jsem byla na nákupech v Německu a taky jsem si ji koupila znovu, je totiž božííí! Miluju nákupy v zahraničních obchodech!! Tu kosmetiku P2 mám taky ráda, přijde mi, že je kvalitní a zároven nestojí moc peněz. Už se těším, až taky vyrazím do Drážďan! :)

    A.

    Pokud by tě zajímal článek o mých zahraničních nákupech z minulého týdne, tak zde http://sororessa.blogspot.cz/2013/12/o-dalsich-nakupech-v-nemecku-holandsku.html a zde http://sororessa.blogspot.cz/2013/12/vanocni-primark-vylet-do-holandska.html :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zatím jsem ještě Milce odolala, ale musela jsem ji uložit to skříňky, aby mě moc nelákala :))
      já jsem zatím s P2 moc spokojená, ale fakt je škoda, že u nás není, to bych zkusila víc věcí :) přemýšlela jsem nad nějakým korektorem a nebo řasenkou :)

      Vymazat
  6. Páni, toho je! Tam bych taky chtěla!
    V té limitce se mi líbí ty laky 3v1, ale bohužel jsem je nesehnala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i v Německu bylo celkem všechno už probrané :( příště by to chtělo vyrazít ve všední den :))

      Vymazat
  7. Wow, jako nechala bych si líbit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Byla jsem v Nürnbergu <3 Taky jsem si přivezla Baby lips a Essie laky a pískové od P2.. .. Německo je prostě o něčem jiném
    http://littlesparklyunicorn.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jsem mrkla a moc chválím výběr pískových laků, mám je a jsou skvělé :)

      Vymazat
  9. Tentokrát mě nezaujala kosmetika ale ty sladkosti - aaaaa! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ve sladkostech jsme díky příteli strávili taky docela dost času :))

      Vymazat
  10. Tak to jsme dvě, které milují nákupy v Německu♥
    Kdybych měla spočítat věci co mám z Německa a co z Čech, tak Německo převažuje.
    Jezdím tam hodně často jen díky taťkovy.
    Jídlo, kosmetiku, oblečení, většinu máme z Německa. Ceny, kvalita.. všechno lepší:) Miluju to tam :)
    http://smiling-emily.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naprosto s tebou souhlasím :)) já se tam musím fakt hrotit, jinak bych vykoupila všechno :)

      Vymazat
  11. Jé už jsem tam byla dvakrát, miluju to tam, prostě obchod na cely den =D

    OdpovědětVymazat
  12. Jůů, ty vánoční balíčky a bonbóny Playboy chcii! :D A na nějaké venkovní trhy bych hned taky jela, je to kouzelné..

    OdpovědětVymazat
  13. Já se chystám příští týden. Myslím, že příště by se mohl vypravit nějaký ten blogerský autobus jak píšeš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono to vůbec nezní jako špatný nápad :) akorát by lidi na náš koukali jak na blázny :D
      tak přeji šťastnou cestu a velkééé nákupy :))

      Vymazat
  14. Prihlásiť a Milka mňámm :)'si Smithom veľa nakůpila..závidím :)

    OdpovědětVymazat
  15. Maybelline - řasenka + Color Tattoo. :( jéé nádhera proč se to neprodává takhle u nás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci u nás se tento set taky prodával, ale jenom s černými stíny a nebo s těmi růžovými :) v Německu měli širší výběr :)

      Vymazat
  16. tak to je náádhera <3 skvěle jsi nakoupila! a ten neuvěřitelný výběr oproti ČR :O

    OdpovědětVymazat
  17. Máš to moc pěkné zdokumentované vše i v těch drogeriích :) U Müllera to mám také hrozně ráda a p2 kosmetika se mi také velmi zamlouvá. Škoda, že u nás není k sehnání. Koupila jsem si jeden ten pískový lak a je perfektní. Už přemýšlím, který další odstín vyberu zítra. No a baby lips jsem samozřejmě také neodolala. Vzala jsem ten cherry me a jsem z něj nadšená! :) Já vždycky říkám, že Drážďany a celkově nákupy v Německu to je takový trochu jiný svět než u nás. Ať už se to týká kvality nebo výběru. Takže jsem ráda, že žiju nedaleko hranic a není problém tam dojet :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naprosto ve všem s tebou souhlasím:)) já jsem také moc ráda, že mám Německo relativně kousek a když nás jede víc, tak se mi cesta vyplatí stejně jako kdybych jela autobusem do Prahy :)
      A kosmetika P2 je podle mě skvělá, já teda nejčastěji kupuju laky - z těch jsem naprosto nadšená :) ale mám i stíny a bronzer a za ty penize si taky nemůžu stěžovat :) a vůbec bych se nezlobila, kdyby takový stojan byl i v našich DMkách :) to by se ale nakupovalo :))

      Vymazat
  18. Neuraž se, ale čekala jsem článek o vánočních trzích a ono to bylo jen o obchodech a věcech, které jsou u nás, Kromě Muellera, ten má desítky značek, které v ČR neseženeš a ty postuješ jen to, čeho jsou tady plné drogerky. Kdyby sis aspoň odpustila tu poznámku o Essence a puberťačkách, protože jsi tady v článku udělala to samé. Dost zklamání a je škoda, že z trhů jsi sem dala 2 nic neříkající fotky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)