SHOW YOUR NAILS - Únorová výzva

Ahojky všem :))

Rozhodla jsem se uspořádat výzvu pro všechny milovníky laků na nehty, ale i pro někoho, kdo chce načerpat nějakou tu inspiraci :) 

Tato výzva se jmenuje SHOW YOUR NAILS a bude spočívat v tom, že každý měsíc zadám 8 různých témat, podle kterých si nalakujete nehty. Vždy se budu snažit vybrat i něco jednoduššího, aby měl šanci každý. Šanci dostanou i ti, kteří nejsou tak zdatní nebo neradi vymýšlí na nehtech nějaké kreace :)
A pak už bude na vás, které téma si vyberete a jak budete kreativní :)) 

Na první výzvu, teda únorovu jsem si vybrala tato témata:
# 1 - červená
# 2 - proužky 
# 3 - valentýn
# 4 - barevné puntíky 
# 5 - třpytky    
# 6 - fialová 
# 7 - růžová 
# 8 - francouzská manikúra


Není to nic těžkého. Např. červený lak má doma snad každý, tak se pustťe do díla, ať se my ostatní můžeme inspirovat :))

Fotky mi prosím posílejte na email (aliceinwonderlandcz@gmail.com) pod heslem Únorová výzva, já je pak nahraju na Facebook do příslušného Alba a také sem na blog, aby si fotky každý mohl prohlédnout a čerpat inspiraci :) 

(Pokud někdo víte, jak nastavit album na Facebooku tak, aby jste ty fotky mohly nahrávat přímo vy, tak mi prosím dejte vědět, děkuju)

A ještě jedna důležitá věc - až budete fotit své nehtíky, tak prosím na kus papírku napište číslo tématu a vyfoťte nehty s papírkem. Nerada bych totiž, aby někdo stáhl fotky někde na internetu a nemám čas na to, abych dohledávala, jestli fotka není stažená z googlu :) Tímto snad tento problém vyřeším :))

Také mi prosím napište, jaké laky jste použily :))

Názorný příklad ==> # 8 - francouzská manikúra :))
Použité laky - Gabriella Salvete 148 a zdobící lak stříbrný Jordana



A aby to vaše snažení nebylo jenom tak, rozhodla jsem se, že někoho z vás obdaruji nějakým symbolickým dárečkem :)
Ještě nevím jestli budu losovat mezi všemi zúčastněnými a nebo nechám hlasovat vás - to si rozmyslím :)

Každopadně si vítěžka bude moc vybrat tři dárečky :)

Tato výzva trvá do konce února, na březen vyhlásím novou :)




Doufám, že se vám tento můj projekt (výzva) bude líbit a že se zapojíte :)
A budu se těšít na vaše nehtíky :)) 

15 komentářů:

  1. Výzva Show your nails je skvělý nápad! Doufám, že budu mít nějaký nápad a také se zúčastním.

    Maru Ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo a já si při včerejším úklidu urvala komplet všechny nehty skoro do krve, i když jsem měla rukavice... :-( Tak si holt počkám do března, protože tyhle moje katastrofy teď fotit nemůžu, fňuk. Leda bych se mrkla do mobilu, jestli tam nemám nějaké fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě nedávno urval nehet na palci přítel :D měl nějakou noční můru, tak se převalil jak slon a nešikovně mi skočil na ruku a zlomil mi totálně palec :D já myslela, že budu vraždit a on si spal dál v klidu, jakoby nic :) tak taky čekám až trošku doroste :( :))

      Vymazat
  3. Djeee, ja mam nekolikero napadu :-)

    Dokonce mam na valentyn pripraveny jedny nehty, jejichz navod jsem videla na netu a zvladne to kazdy :-)

    Takze se urcite zapojim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to mám radost :) Na Valentýna zatím ještě nic vymyšleného nemám, tak třeba mi trošku pomůžeš :))

      Vymazat
  4. 8 témat? To je docela dost, já jen aby nedošly brzy nápady :-))) K tomu Valentýnu nevím nevím, ale asi něco sesmolím, to se vždycky hodí, když se dá tvořit něco aktuálního :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neboj, témata jen tak nedojdou, jsem docela kreativní :))

      Vymazat
    2. tak jo :-)) jsem zvědavá, co všechno se sejde za nápady, to bude podívaná!

      Vymazat
  5. Je to je super..tento napad se mi fakt libi :)) urcite se zapojim ;) uz se tesim :))

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, že mám teď polovinu nehtů zlomených:/

    OdpovědětVymazat
  7. určitě se zůčastním
    je to super nápad
    teď když to píšu , tak si zrovna dělám nehty takže nechám zaschnout , vyfotím a pošlu:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)