VIDEO: Jak skladuji laky na nehty

Ahojky :)

Jak jsem slibovala ve videu Jak skladuju kosmetiku, natočila jsem i skladování laků na nehty :)

Předem upozorňuji, že video má něco málo přes 30 minut, tak si kdyžtak udělejte čajík nebo kávu, aby se vám lépe koukalo. Nějak jsem se víc rozkecala, tak snad to nebude vadit :) A zrovna na mě lezl nějaký bacil, tak občas trochu huhňám :D



Odstíny laků jsem prošla celkem rychle, tak pokud by někdo chtěl nějaký odstín vyfotit nebo napsat jeho číslo apod. klidně napište, ráda všechny vaše dorazy zodpovím :)


A ještě pár fotek :)









Tak pokud jste video dokoukaly celé, máte u mě schovaného zlatého bludišťáka a budu se těšít na vaše komentáře, jestli se vám má sbírka laků líbila :))

Krásný den všem :)

19 komentářů:

  1. Alic, prosím tě, mně to video vůůůbec nejde :-( Slyším jen zvuk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkus si přepnout do HD nebo na jiné rozlišení, tak už by to mělo jít :) já vůbec netuším, proč mě takhle Youtube zlobí :D

      Vymazat
    2. to právě nenabízí, maximální rozlišení 360 a nejde to v žádném ze tří nabízených :-(

      Vymazat
    3. Dokoukáno.
      Kufřík parádní. krabiček máš relativně málo :-)

      Ale to zdobení... já slintám :-) Krásný, krásný :-)

      Vymazat
  2. Tomu říkám krásná sbírka ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásná sbírka, já mám laky na nehty v modré krabici od Senzaboxu a občas musím laky třídit a obdarovat ségru, abych v krabici uvolnila místo a mohla si koupit nějaký další :D Ale přiznávám, že uvažuju, že si na laky pořídím krabici ještě jednu :D

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem zrovna nedávno dělala úklid v lacích a pár jsem jich vyházela a teď se už snažím kupovat jenom takové, o kterých budu vědět, že je opravdu využiju :D jinak kdybych se nekrotila, bych musela mít těch krabic alespoň 10 :D

      Vymazat
  4. Aha, aha - myslela jsem si, že mám hodně laků na nehty.. :D :D ne.. nemám.. Super.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a to si myslím, že jich mám oproti jiným bloggerkám fakt málo :))

      Vymazat
  5. Ty si normálně blázen do Colorramy =D Já mám co kecat ja mám ještě ve větším množství takhle avon a jordanu =D Ale jedno ti závidím...ty Naked laky...jsou božský jen od pohledu ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naked je moje srdcovka a přiznám se, že když jsem je měla poprvné doma, měla jsem je vystavené na poličce a nikdo na ně nesměl ani sáhnout :DD

      Vymazat
  6. Wow, tak to je síla kolik máš těch laků.. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a mohlo by jich být daleko víc, ale fakt se už krotím a říkám si, že musím šetřit na důležitější věci, ale občas se člověk neudrží :))

      Vymazat
  7. jéé užasné video krásná sbírka já chci mít taky takovou sbírku ale hlavně kosmetiky stínů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :)) já jsem dřív docela po stínech pokukovala, ale od té doby co mám paletky Naked už mě to nějak neláká a snažím se používat, to co doma mám :) ale někdy je to fakt těžké se udržet, když vyjde třeba nějaká pěkná novinka :))

      Vymazat

Děkuji za komentář :)