Kolik stojí můj denní makeup?

Ahojky všem :)

Když jsem četla první článek na téma "kolik stojí můj denní makeup" raději jsem ani nechtěla vědět, jaké číslo by vyšlo u mě. Tyto články ale čtu poslední dobou celkem často a proto jsem se rozhodla, že vám číslo, na které jsem se dostala, prozradím. Upřímně jsem čekala daleko menší částku, na druhou stranu se líčím s věcmi, které mi ještě pár měsíců vydrží :)

Snad vás tento článek bude bavit a budu ráda, když mi dáte vědět, na jakou částku jste se dostaly vy :)




Vždy začínám s líčením očí. Nevím proč, ale už to mám tak naučené. A když třeba nějaký stín práší, nemusím se bát, že by udělal na makeupu neplechu. Aby mi stíny vydržely bez problému celý den, použiji primer od ELFU (39 Kč). Poslední dobou nejčastěji používám paletku Naked (1499 Kč), se kterou se dá vykouzlit přirozenější líčení, ale i výraznější a proto po ní sahám nejčastěji. O krásné řasy se postará řasenka od Miss Sporty (99 Kč) a o obočí kit od Famous (199 Kč). Tím mám hotové oči :)


Pak se už vrhám na obličej. Začínám mým oblíbeným makeupem od Rimmelu (199 Kč). Případné nedokonalosti zakryji korektorem od Catrice (80 Kč) a na kruhy pod očima se mi osvědčil korektor od Rimmelu (129 Kč). Obličej lehce vykontuji tvářenkou Taupe od NYXU (159 Kč) a celý obličej přepudruji skvělým pudrem od Lorealu (199 Kč). Pak dám prostor rozjasňovači od Benefitu (800 Kč), kterým rozjasním vrch lícních kostí, okraj obočí, vnitřní koutky očí a horní ret.


Na rty nejčastěji použiji barvící balzámky, takže BabyLips (60 Kč), a nebo pastelky od Astoru (150 Kč).


A je hotovo. Sečteno podtrženo, jsem v tom za 3612 Kč. Cooooooože? Vůbec se to nezdá, ale je to tak.

Možná si někdo poťuká na čelo a řekne si, že jsem blázen. Ale v podstatě z tohoto denního makeupu během krátké doby spotřebuji akorát řasenku, balzám a díky mastnější pleti, kterou musím častěji a důkladně pudrovat i pudr. Zbylé věci mi vydrží dlouho a třeba taková paletka Naked a nebo bronzer mi jen tak nedojdou.


Teď spočítám druhou variantu, tj. když nemám na makeup tolik času nebo když jdu jen někam na procházku.

Opět začínám líčením očí a jako první zvolím Color Tattoo (150 Kč), které mi vydrží celkem dlouho a zvládnu se s nimi nalíčit opravdu během chviličky. Pak jdu rovnou na řasenku (99 Kč) a je to. Obočí vynechávám. Pokud zrovna má pleť není v té horší fázi měsíce, makeup také vynechávám a použiji jen korektory (80 Kč a 129 Kč). Pak pleť klasicky zapudruji (199 Kč). Bronzer a rozjasňovač vynechávám. Nakonec opět jenom balzámek, třeba BabyLips (60 Kč).


V této variantě mi vyšlo 717 Kč. 

To je ale rozdíl, co? :))
NA KOLIK VÁS VYJDE VÁŠ DENNÍ MAKEUP?

43 komentářů:

  1. jee to je super článek, možná se budu trošku opičit :D jinak ono zas když by se to rozpočítalo na jednotlivý dny, tak to bude částka malá. hmm.. to si dneska asi taky spočítám.
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  2. Konecne nekdo, kdo take zacina ocima:D Tag teprve chystam, castku mam cca tisic:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty taky? :D mě přišlo, že jsem jediná :D a každej se mi divil, že si neprve líčím oči :D mně to takhle ale vyhovuje a jsem zvyklá :)

      Vymazat
    2. Většinou také začínám očima. I když někdy chci začít makeupem, tak často zapomenu a uvědomím si to, až když mám půlku líčení očí za sebou. Takže holky - jsem další z vás :-)

      www.beautykoktejl.eu

      Vymazat
    3. Já vždy začínala make upem, teď se mit o prohodilo a začínám taky očima, jelikož některé stíny dosti práší a zničit si pak make up nn :)

      Vymazat
    4. přesně, některé stíny práší a pak mám akorát nervy :D a hlavně, když pospíchám :)

      Vymazat
  3. No mě celkovová cena vyšla kolem 1500 Kč :D takže já si myslím že super :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Jé to je super námět, že bych si ho půjčila? O:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Obqvam se, ze zdaleka nemas nejdrazsi rutinu ;-D ale je pekny pozorovat tu celkovou palku :-)

    Ja kdyz nemam cas, tak taky jen makeup, korektor,pudr, tvarenku, stin a rasenku... Jenze kurna i to kdyz tak pocitam, je majlant :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vím, že to není zase tak šílený, ale stejně mě to docela překvapilo :D

      Vymazat
    2. já to počítala zrovna onehdy, jen řasenka nějakých 350, k tomu gelová linka za 200, primer za 170Kč, stíny teď používám od Cargo, ty jsou prý nějakých 22Liber... k tomu samozřejmě nějaký makeup... pudr.... tam jsem u fixačního pudru 270kč, makeup jak který...od 100 do 500. o tvářence a bronzeru... :-D nemůže být ani řeč.. to jsou položky od 200 do 1000 :-D, za každou :-D u rtěnky používám ještě primer pod rtěnku, ten je za 500... :-D no, veselo :-D

      Vymazat
    3. jo, to by byla pěkná částka ...možná bych za ní mohla i na dovču :D

      Vymazat
    4. minimálně na víkend do Francie určitě :-D

      Vymazat
    5. ale tak co, radost si prostě musíme dělat :) a krásné taky musíme být, ať to stojí, co to stojí :)))

      Vymazat
  6. Super článek a ta cena je neuvěřitelná viď? :D Já chystám video na tohle téma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mi povídej, až tohle uvidí přítel, tak si poklepe na čelo :D ale žijeme jenom jednou :)))
      na video se těším, jsem zvědavá, kolik vyjde tobě :)

      Vymazat
  7. Mě by to vyšlo:
    Artdeco báze pod makeup - 449 Kč
    Lancome BB Cream Hydrazen - 1100 Kč
    Pudr na konturování Bourjois - 499 Kč
    Pudr Dermacol - 89 Kč
    Tvářenka Artdeco - 299 Kč
    Paletka, kterou nejvíc použivám Lancome D01 Hypnose Ombre - cca 1500 Kč
    Řasenka Lancome Hypnose Doll eyes - 690 Kč
    Báze pod oční stíny Artdeco - 209 Kč
    Nejoblíbenější rtěnka Lancome 300M Rouge in Love - 635 Kč
    sečteno a podtrženo :D
    5470 Kč a to jsem určitě něco zapomněla, jak je to u mě ve zvyku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a já jsem se vyděsila, že mám velkou částku :DD
      každopádně, když jsou ty produkty kvalitní a člověk si je oblíbí - tak není co řešit :))

      Vymazat
  8. Tak mně to vyšlo zhruba na 1400 Kč, ale to jen díky tomu, že spoustu věcí jsem koupila v akci (např. Hervanu od Benefitu).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je takový průměr :) a hlavně každému vyhovuje něco jiného a částka se o to mění :) já jsem třeba spokojená s primerem od Elfu za 39 Kč, ale sedí mi o Artdeco za 200 Kč a hned je to velký rozdíl v ceně :)

      Vymazat
  9. No, sice to vypadá děsivě, ale když by se to pak rozpočítalo na jednotlivé dny a hlavně na tu radost, co to udělá, tak to tak hrozné není:)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý článek! Taky si budu muset udělat tento tag,abych věděla kolik všechno to mé každodenní líčení stojí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Teda ono se to vůbec nezdá, ale když se to pak sečte, tak to je kolikrát docela pálka.. Já to snad raději ani počítat nebudu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem si taky říkala, že to raději nebudu počítat ... pak mi to ale nedalo :D

      Vymazat
  12. Nezdá se to, ale taková částka se nastřádá opravdu hned, možná bych si taky měla spočítat kolik mě stojí líčení :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-may-2014.html

    OdpovědětVymazat
  13. Wow, to jsou pálky.. Ikdyž asi bych na tom byla stejně (teda ve dny, kdy si líčím něco víc než jen obočí). :D

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkný článek :) Dost jsi mě inspirovala, že to budu muset také spočítat. Myslím, že budu na podobné ceně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem zvědavá, kolik ti vyjde :)) ono se to takhle nezdá, ale jakmile člověk počítá, tak se nestačí divit :)

      Vymazat
  15. Pekny clanok,u mna je asi najdrahsou polozkou makeup a tiene. Tu som ochotna za kvalitu si aj priplatit, naopak pudre a licenky kupujem skor lacnejsie od catrice alebo essence.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to máme stejné, makeup a stíny jsou pro mě základ :)) naštěstí makeup mi vyhovuje z drogerie, ale stíny potřebuju kvalitnější :))

      Vymazat
  16. Přesně toto téma mám v plánu psát zítra :)
    Olgalifestyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Paráda, díky moc za přínosný článek. To já si na plesy na make-upu hodně potrpím. Jsem blondýna, proto volím rudé rty v kombinaci s černo-bílo puntíkovanou sukní s rudým páskem. To kombinuji s červenou peněženkou a v neposlední řadě bronzovými podpatky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)