Kdo vyhrál Wonderland Box?

Ahojky všem :)

Omlouvám, se že to trvalo tak dlouho :)  Nejdřív jsem datum ukončení soutěže přesunula kvůli dovolené a pak na losování nezbýval čas :)

A věřte, že i okopírování, vytisknutí, nastříhání a složení papírků něco zabralo :) Ale hurááá - dneska jsem dokonce i vylosovala vítězku a mám radost :)

Mám radost za vás všechny, kteří se zúčastnily. Všechny komentáře do jednoho jsem četla. A musím přiznat, že když jsem četla vaše tipy, co by mohlo v boxíku být, tak mi bylo docela trapně, protože toho v boxíku až tolik není :( Tak doufám, že vítězka nebude zklamaná a snad alespoň něco udělá radost. 

Já jsem alespoň od vás načerpala inspiraci, co bych mohla dát do dalšího boxíku. Ještě přesně nevím kdy, ale určitě bych pro vás chtěla udělat další. Finančně a časově je to ale dosti náročné, tak to asi nechám k nějakému milníku v počtu čtenářů. No, určitě něco vymyslím :))





A kdo se tedy stal vítězem?

Zúčastnilo se vás opravdu, ale opravdu hodně :) Šance tedy byla poměrně malá a to mě mrzí :(  Vůbec jsem takový počet nečekala a moje losovací mistička taky ne. Bylo těžké tam všechny lístečky promíchat, ale nakonec jsem to zvládla.
Ještě bych chtěla zmínit, že černě vytištěná jména jsou komentáře z blogu, červeně z youtube a modře z Facebooku. To jenom kdyby se někdo ptal :))

A jdeme na to, protože jste určitě zvědavé :)


Tadáááá

Vyhrává I Love Makeup. Takže, moc gratuluju a doufám, že tě boxík nezklame a najdeš si tam své oblíbence :) 

Až budu vědět, že má výherkyně balíček doma, hodím sem video, co všechno ve Wonderland Boxu bylo, abyste věřily, že si to nevymýšlím :))

A vzkaz pro ostatní - děkuji za účast, jste úžasní, ale nebuďte smutní, protože další týden bude soutěž o tělová mléka Playboy :))

Mějte se fajn a mějte fajn víkend :))
Alča

11 komentářů:

  1. gratuluji výherkyni, škoda,že jsem neměla štěstí

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulace výherkyni :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji vítězce :-)))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji, určitě je box plný skvělých věcí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc gratuluji vítězce :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/new-in-august-2014.html

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji :) Těším se na další :))

    OdpovědětVymazat
  7. Všem se s boxíkem budu chlubit!!:))) Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ješte nejásej, třeba se ti nebude líbit :))

      Vymazat
    2. Mě se bude líbit už jen proto, že je od blogerky, kterou sleduji, takže žádné obavy!:))

      Vymazat

Děkuji za komentář :)