Lakování na Mallorce + nehtová taštička

Ahojky všem :)

Na tomto blogu k neděli neodmyslitelně patří lakování a rozhodně jsem vás nemohla ochudit o láčky, které jsem venčila na Mallorce. Pokud mě pečlivě čtete, tak víte, že nemám žádné domácí zvířátko a proto ze srandy říkám, že chodím laky venčit :) Lakování beru jako proces zkrášlování a s focením odstínů si také dávám práci, proto jsem nemohla odletět z dovči, aniž bych vyblejskla své nehtíky.

Možná si teď někdo poklepe na čelo a bude si myslet, že jsem blázen. Upřímně, já bych si před tím, než jsem začala psát blog poklepala také. Předtím jsem totiž na dovolenou žádný lak nebrala, letos to bylo hned pět kousků.

Samozřejmě jsem na dovolenou neodjížděla jenom lakovat nehty, ale chviličku jsem si vždycky našla. Měla jsem ale docela bojové podmínky, od špatného světla až po šílené vedro, takže lakování bylo o nervy. Lakovala jsem vždycky večer, když přítel odpočíval (čti: totálně to zalomil) po večeři :) Bohužel i večer bylo velké vedro a laky nechtěly schnout a pak mě začaly provokovat i bublinky a na nehtech se jich sešlo opravdu hodně :D  Takže jsem na to prd viděla, rozčilovala jsem se a už jsem s tím dokonce chtěla seknout. Určitě se není čím chlubit, protože s lakování jsem si fakt užila své a spokojená nejsem. Proto mi prosím promiňte nedokonalosti v lakování, spíš to berte jako inspiraci a nahlédnutí, které laky jsem vybrala na dovolenou k moři :)

A také vás nechám nahlédnout do mé nehtové taštičky, do které jsem si vzala všechny potřebné nástroje, pomůcky, laky atd. :)




Tato taštička je od dárkové sady Nivea, kterou jsem dostala k Vánocům. Má hezky vzor, byla i dost prostorná, takže jsem brala tu :)


Ukrývala tyto poklady :)



 V taštičce bylo následující:
- ozdobné samolepky (které jsem nakonec nepoužila, ale vždycky krásně oživí manikúru a je to bez práce)
- odlakovač Isana (toho jsem měla jenom kousek, tak jsem ho tam rovnou vyhodila)
- odlakovač (už jsem o něm psala ZDE)
- krém na ruce a nehty od Essence (už jsem o něm psala ZDE)
- obyčejný pilníček
- vosk na nehty (také už jsem o něm psala ZDE)
- pomůcky na odstranění kůžičky
- šteteček
- lak Sparitual
- lak OPI
- lak Rimmel
- lak Oriflame
- lak kosmetika MOJE
- výživa Nail Envy OPI miniaturka
- vatové tamponky


Koupila jsem si tyto dva krasavce od značky YES LOVE. Ten levý svítí ve tmě :)


Náhled do taštčiky. Laky jsem zabalila do bublinkové folie, aby se nepoškodily :)



A takhle probíhalo lakování na Mallorce :))





Den před odletem jsem lakovala lak od ELFU, odstín Passion Pink. Je to naprosto, ale naprosto nádherná barvička, ale bohužel už ten den se začal odlupovat. Já v tom zmatku při balení, jsem místo base coatu dala top coat, tak možná je to i tím. Protože se mi dlouho nestalo to, aby se mi lak začal loupat po několika hodinách. Rozhodně ho brzy nalakuji znovu :) Omluvte tedy prosím ošoupané nehty, ten pak hned musel jít dolu :(


Škoda, že se brzy loupal :( Ale díky top coatu Jessica se krásně leskl a vypadal jako gel lak :)


hurááá už konečně na Mallorce :)


Po ELFu jsem lakovala růžový Rimmel v odstínu č. 502 Hot Tropicana a na prsteníčky žlutý Oriflame v odstínu Lemon Sorbet.
Prosím tady omluvte nezačištěné kůžičky, lakovala jsem pozdě večer a hned ráno jsme jeli na výlet do hlavní města a já jsem zapomněla zbylé nedokonalosti začistit :)

před katedrálou v hlavním městě Palma :)
z balkonku :)








Když jsem dostala tohoto krasavce od Leničky tak jsem věděla, že si na něj musím najít speciální chvilku. A ta chvilka přišla na Mallorce :))
Krásně manikúru oživil, co říkáte? :) Na té žluté je naprosto perfektní :) Akorát jsem dostala vynadáno od přítele, že se prý večer bojí, jak mi svítí nehty :DDD










před hotelem :)

u moře :) prosím omluvte kvalitu fotek, které jsou foceny večer, můj mobil to prostě neumí :(

na dopolední procházce

Ani OPI s úžasným názvem Last Friday Night, nepřišel nazmar :) Neměla jsem k němu vhodný podklad, tak jsem ho nalakova jen tak :) Lakovala jsem dvě vrstvy a nakonec to nevypadalo vůbec špatně :) K moři naprosto skvělý lak, protože se na slunci krásně třpytil :) Škoda, že vám tu krásu fotka neukáže. 














Není nic lepšího, než když v klidu sedíte na balkonku, popíjíte drink, všude krásný klid, kousek od vás moře a vy si v klidu odlakováváte nehtíky :) 





A jako poslední šel na řadu pískový lak od kosmetiky MOJE v odstínu č.3. Už jsem zkoušela dva pískové od kosmetiky MOJE a byla jsem moc spokojená, proto jsem koupila tento a udělala jsem dobře :) Pískový lak jsem prostě u moře vyvenčit musela :) Je to tmavě červená barva se zlatými třpytkami a i když jsem mu dala pořádně zabrat v moři, vydržel týden :)











JAK SE VÁM LÍBÍ MŮJ VÝBER LAKŮ K MOŘI?
LAKUJTE NEHTY NA DOVČE NEBO JSEM FAKT BLÁZEN? :))
Hezkou neděli :)

28 komentářů:

  1. Ten pískový lak od MOJE je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím, že jste byli v hotelu Mariant - jak jste byli spokojeni se službami? I my jsme letos navštívili stejné místo a za mě tedy hotel totální zklamání

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byli jsme celkem spokojení :)
      pokoj byl vždycky uklizený, na recepci nám vždycky řekli všechno, co jsme potřebovali, popřípadě nám to řekla delegátka :) akorát teda jídlo nic moc, nebo nic moc - spíš to bylo lidma ... všechno hned sežrali :D a pak skoro nic nezbývalo ... co se týče jídla jako takového, tak žádná sláva to nebyla, ale stačilo to :) když jsem ale viděla to chování lidí, hlavně Čechů, tak se ani nevidiím, že se nesnaží jídlo udělat lépe :)
      jinak na baru jsme moc často nebyli, takže jsme ani nevyzkoušeli všechno, co bylo v nabídce all inclusive :) a u bazénu jsme nebyli ani jednou (kvůli Čechům) :DD
      a byla jsem sice zklamaná, že tam nebyl animační program (snad jenom 2x hrál snad 2 hodiny DJ), ale nakonec nám to nevadilo, protože jsem vždycky večer šli jinam :))

      a co vy? :)

      Vymazat
  3. Ty od OPI a MOJE jsou dokonalé!! Vážně paráda! :-)

    Hezký den,
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Obdivuju tě, fakt že jo. Já na dovču beru max. 2 laky, pilníček a odlakovač :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem blázen no :DD na minulou dovču jsem si nebrala na nehty vůbec nic :D ani pilníček :DDD a dokonce jsem neměla ani nalakováno :D

      Vymazat
  5. Já u moře nelakuji, líbí se mi, jak moře a sluníčko nehty krásně vyčistí a zacelí. Nicméně ten pískový lak vypadá vážně skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rimmel a Oriflame jsou úplně super kombinace! já jsem v tom Chorvatsku jenom dvakrát lakovala nohy, Neon Love od Dermacolu, hned se loupal, ale neřešila jsem to, a na ruce jsem si dávala jen Diamond Force od Gábiny a ani mi ty barvy nechyběly :) neměla bych nervy na schnutí a úpravy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem umírala, to byly nervy :D vůbec to nechtělo zaschnout :D čekala jsem 2,5 hodiny a stejně kdybych nedávala pozor, tak bych si udělala rýhy :D ten OPI, Sparitual a pískáč byly v pohodě :)

      Vymazat
  7. ta fotka pískáče u moře v noci je nepřekonatelná! Všechna mani byla kráná! =) Jen si mohla vyfotit svítící lighthouse =P

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na ten jsem zapomněla :( ale budu ho lakovat 100% brzy znovu, takže ho vyblejsknu :))

      Vymazat
  8. Krásné dovolenkové nehtíky;), moc se mi líbí Sparitual a Opík.

    OdpovědětVymazat
  9. Já snad laky na dovolený ani nevozím,ale kdybych si měla vybrat,tak ten krásně třpytivý od Opi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a u něj byla výhoda ta, že byl zaschlý hned a nehrozil malér a nemusela jsem se vztekat :D

      Vymazat
  10. Ten Opík je krásnej! Jsem opimaniak:-). Na dovču jsem letos vezla Brazil kolekci v mini verzi, tj.4, lakovala jsem jen jednou. Nějak se mi v těch Alpách ani nechtělo. Kdysi jsme byli na Mallorce v Sa Coma, to je vedle S' Illotu, občas jsme tam zašli večer procházkou, na pivo a zpět:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. brazilská kolekce má krásné odstíny, na dovču jak dělané :))
      Sa Coma - to mi ani nepřipomínej, hned bych se tam vrátila zpět :))

      Vymazat
  11. Tvoje nehty Ti závidím, máš je krásný :). A všechny laky se mi líbily, ta žlutá ty nehty fakt krásně oživila a s těma třpytkama to vypadá taky skvěle :). Jak tak přemýšlím, tak já jsem si asi lak nikdy na dovču nebrala :D Vždycky jsem si nohy nalakovala den předem (ty vydrží) a ruce si ani nelakuju, protože když jsem ve vodě, to bych to mohla lakovat pořád :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem letos poprvé jela s laky :) a docela jsem se o ně v kufru bála, ale naštěstí přežily :))

      Vymazat
  12. Krása,sice žlutý laky moc nemusím,ale na tvý ruce vypadá luxusně! Njn to se to fotilo,pohoda,šumění moře,sluníčko :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky moc na žlutou nejsem, ale takhle jen na prsteníčku to bylo fajn :))

      Vymazat
  13. Ten efektový od Sparitual je naprosto kouzelný♥ a od Opi to samé. Ostatní jsou také krásné, ale podobné odstíny mám, a vždy nás přece zaujme víc to, co nemáme :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oba, jak Sparitual tak OPI jsem si "šetřila" na nějakou vhodnou příležitost a to moře k tomu bylo jak dělané :))

      Vymazat
  14. Určitě si neklepu na čelo, protože jsem taky hodně úchylná na nehty:D a závidím ti, že je máš tak krásné:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)