Srpnové nákupy a novinky

Ahojky všem :)

Už jsem v plné síle z dovolené zpátky :) Doháním pár restů, ale blogu se zase budu věnovat na plno :) 

Tento týden bych chtěla napsat článek o dovče, pak co jsem si brala za kosmetiku a v neděli budou nehtíky od moře. Ano, jsem blázen a lakovala jsem tam 4x :)  Také vás čeká jedna malá soutěž a také vyhlášení soutěže o WONDERLAND BOX, takže kdo se ještě nezúčastnil, má posledních pár dnů. A pak vás čeká spoooousta recenzí :))

I když jsme si řekla, že opravdu nebudu nic kupovat, během srpna se mi doma nějakým záhadným způsobem nahromadila snad tuna kosmetiky :) Během dovči mi domu dorazilo hned 7 balíčků, takže jsem se měla na co těšit :))

A už nebudu zdržovat, protože je toho opravdu hodně a jdeme na to :))



Verča z Cosmetics Jam viděla mé nehtové ovocné tvoření a byla tak hodná, že mi poslala takové blbůstky z FIMA, takže až bude čas, budu tvořit :))
A také poslala své oblíbené kytičky na zdobení, ty určitě zapojím do nějakého nail-artu a i můj oblíbený korektor Catrice. Ještě jednou moc děkuju :))



Po dlouhé době jsem si koupila něco z limitky od Essence a byly to tyto dva laky. Už jsem o nich psala ZDE, takže se zbytečně nebudu opakovat :) Každý stál 50 Kč.



Od kosmetiky MOJE jsem dostala tyto novinky a to dva matné laky a balzám pro muže. Přítel už poctivě zkouší, tak pak něco společně sepíšeme :)) Své drahé polovičky si přeci musíme hýčkat :))



Od skvělé a úžasné Pavlínky jsem dostala tyto naprosto dokonalé dárečky. No posuďte samy :) Čokoládka, láčky, lesk a spoustu vzorečků, co víc si přát :) A opět moc moc děkujuuuu :))



Z Ebay mi dorazil tento krásný modrý čtyřlístek :) Odkaz už bohužel nemám, ale čtyřlístky dohledáte bez problému a ve všech možných barvách :) Stál asi 50 Kč. 



Využila jsem kupónků 1 + 1 zdarma do Rossmanna a koupila jsem tedy dvoje kapesníky (19,90 Kč, na fotkce pouze jedny, ty druhé jsem nechala v autě) a dvoje odličovací tamponky (22,90 Kč).



Využila jsem i slev v Terranově a koupila jsem si další dvě trička. Poslední dobou se mi oblečení v Terranově docela líbí, samozřejmě dávám přednost něčemu vkusnému, protože tričko s neonovými nápisy není nic pro mě :)) Tričko s krajkovými zády mě stálo 129 Kč a tílko bylo za 79 Kč.


U Romči jsem v soutěži vyhrála tyto úžasné ceny. Víte, že vosky Yankee Candle miluju a proto jsem skákala sto metru vysoko. Samozřejmě jsem hned musela jeden vyzkoušet a voní naprosto úžasně. A také jsem si ze svého wishlistu mohla odškrtnout balzámek od Crazy Rumors, protože ten byl také součástí výhry. A opět musím ještě jednou moc poděkovat :))



Svátky se u nás moc neslaví, proto jsem ani nic nečekala. Byla jsem ale příjemně překvapena a kdyby moje babička vůbec věděla, co je to internet, tak bych jí podezírala, že snad čte můj blog :)))
Dostala jsem sprchový gel Adidas, deodorant Playboy a deodorant Lady Speed Stick, na který se moc těším :)


Na mlsání jsem dostala čokoládku Merci, mňaaaaam :) A prý abych byla cool, tak gumičky na náramky :) No, jsem zvědavá, jestli se k tomu někdy dokopu :))



Pokud sledujete Verču z Blueberry Pink, tak vám určitě neuniklo, že dělá tyto úžasné náramky. A Verča byla tak moc hodná, že pro mě vyrobila tyto dva krasavce. Ten růžový je tak krásný, že se na něj nemůžu vynadívat. Oba jsem si vzala na dovču a za ten černý jsem byla teda moc ráda, alespoň si personál hotelu myslel, že nejsem Češka (protože ostatní Češi tam dělali hroznou ostudu, ale o tom někdy příště) :))
Tak pokud se vám náramky líbí, určitě mrknětě k Verče na Facebook a pak stačí vybírat dle vaší fantazie :)



S mojí milovanou Leničkou jsme se domluvily a společně jsme koupily celou sadu EOS balzámků :) Sada stála 500 Kč :)


Před dovolenou jsme jeli na rychlo nákup do IKEI, protože jsem potřebovala to slavné zrcátko, které má snad každý :)) A samozřejmě jsem nemohla odejít bez svíčky. Bez svíčky z IKEI prostě neodejdu :D Cenu teď už přesně nevím, ale zcátko cca 120 Kč, svíčka 30 Kč a ten obal asi 50 Kč :)




Na dovču do kabelky byly potřeba dezinfekční ubrousky, takže jsem ještě rychle zamířila do DMka a vybrala jsem tyto od značky Balea.



Těsně před odletem jsem si vyzvedla výhru od Biodermy a to rovnou dvě Hydrabio séra :)



A po dovolené na mě doma čekalo hned několik balíčků :)
Tak jdeme na to :)



U Viviann jsem vyhrála balíček kosmetiky Dove.



U Emy jsem vyhrála krásné náramky od Sinsay a nějaké vzorečky :)



Díky spolupráci s Born Pretty Store budu zkoušet dvě destičky a samolepky na nehty :)


A pokud jste všímavé, tak jste si možná všimly, že se v pravém sloupci objevila ikonka se slevovým kódem na slevu 10% na nákup. Pokud tři z vás tento kod využijí, dorazí mi pro vás nějaké dárečky do soutěže :)



A pokud sledujete na Facebooku Bourjois, tak víte, že hledali blogerky na spolupráci. Nezískala jsem sice spolupráci na celý sortiment Bourjois, ale jen na laky, ze které mám samozřejmě také obrovskou radost :)



Další láčky a i nějakou dekorativní kosmetiku mám možnost vyzkoušet díky spolupráci se značkou E-Style. Musím říct, že z těch barev laků jsem nadšená a už se nemůžu dočkat na lakování :) Recenze samozřejmě bude, i na Bourjois :)



U Lucky jsem vyhrála tyto krásné vzorečky od Sparitual, vzorečky vůní, vstupenku na veletrh a sladkost na mlsání. Opět moc děkuju :) 



Byla jsem mile překvapena, že mě oslovil Makeup Revolution, abych si vybrala nějaké výrobky na zrecenzování. Značka mi je sympatická, sice mi hodně připomíná značku MUA, ale tu mám celkem ráda, takže jsem spolupráci přijala. Už delší dobu si brousím zuby na rozjasňovač od MUA, takže když jsem v nabídce viděla tento, byla to jasná volba. Vybrala jsem ještě korektor, protože na těch poslední dobou nějak ujíždím, tak ráda objevuji a zkouším nové. A pak jsem ještě vybrala paletku očních stínů, která nebyla skladem, ale určitě vám ji také ukážu :)

Od včera už běží český eshop právě s kosmetikou Makeup Revolution, tak určitě mrkněte. Jak jsem brouzdala a pročítala recenze, tak některé výrobky nevypadaly vůbec špatně :)



Doma na mě také čekal srpnový Brandnooz box a byla jsem fakt mile překvapena. Tento týden chystám článek :))



Ještě, pokud by někoho zajímalo, co jsem koupila na dovče, tak se musím fakt pochválit - skoro nic. Slintala jsem celkem často, ale nakupovat jsem prostě nemohla (byla jsem ráda, že byly penízky vůbec na tu dovču). Tak jsem si udělala radost jenom Babylips (2,90€, které prý už konečně budou i u nás, 3x hurá) a jako lakový maniak jsem musela vyzkoušet alespoň dva láčky od značky Yes Love (jeden 2,95€). A na letišti v Palmě tedy v hlavním městě, jsem si koupila balzámek od Nivei (3€), který jsem taky moc moc chtěla :))



A to je z nákupů a novinek už opravdu všechno :))
Já doufám, že jste se moc nenudily a článek dočetly až sem úplně dolu :) 

Samozřejmě se budu snažit napsat recenze na všechny produkty co nejdřív, ale nebojte, všechno bude :)))

BUDU RÁDA, KDYŽ MI DÁTE VĚDĚT, CO SE VÁM Z MÝCH NÁKUPŮ LÍBÍ A ČÍM JSTE SI UDĚLALY V SRPNU RADOST VY :))

Mějte fajn den :)



53 komentářů:

  1. jééé,to bylo obrázku :-D teda parádní výhry, výborné spolupráce...kurňa, už aby byla sobota, chci ty EOS :-D i když nevím proč, když z nich nejsem tak na větvi :-D

    Na články o dovče se těším amoc

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to je nových věcí, těším se na další články :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, máš toho požehnaně :D. Ke spolupráci gratuluji. Nejvíce mě zaujaly eosky, které si taky plánuji koupit, takže bych uvítala recenzi :). Taky ten balzámek od Nivei vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že si nepridala link kde sa dá na tú spoluprácu prihlásiť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslíš na Bourjois? na to už byly blogerky už vybrány :)

      Vymazat
  5. Je super, že spolupracuješ s tolika značkama oO A ze všech těch věcí se mi líbí lip butter od Nivei, které bych moc moc chtěla... A ještě sada balzámů eos x)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, to je věcí, nevím, co prohlížet dřív! :) Těším se na recenzi Eos balzámů, protože je dlouhodobě okukuju a pořád nevím, jestli vyzkoušet nebo ne a pak na kosmetiku od Makeup Revolution, protože na jejich paletky stínů si už brousím zuby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to se budu snažit recenze napsat co nejdříve, ale je toho tolik, že nevím co dřííív :))

      Vymazat
  7. Tak tohle je opravdu velka kupa kosmetiky :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Tolik nákupů :))) Super! :) Těším se na všechny recenze! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Jé to je věcí, jsem zvědavá hlavně na laky a destičky z Bornprettystore :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, na ty jsem taky moc zvědavá :)) v neděli jdu na ně :))

      Vymazat
  10. Máš toho teda hromadu :P
    Spolupráci s Bourjois závidím! :)

    OdpovědětVymazat
  11. teda poriadna sprska fotiek a super veciciek eosy zavidím fakt skvele produkty po tom lip creame od nivey pokukujem už dlhoo dlho...no momentálne mam velmi vela balzamov tie treba dopotrebovať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na EOS jsem moc zvědavá, mám jeden a moc nadšená jsem nebyla, tak uvidím jak na tom budou tyto :))

      Vymazat
  12. chtěla jsem komentovat obrázky postupně, ale to nejde.. máš toho tolik a tolik pěkného..

    OdpovědětVymazat
  13. Já od Biodermy nevyhrala nic,první mi to nějakou dobu nefungovalo a pak po pomoco kamaradky jsem to rezjela.ale neměla jsem štěstí :'( fnuk
    Já byla na nákupu jen v DM,využila jsem slevu 25% a pak jsem nakupovala základ pro kolegyni,čeká mimi ,tak jsem ji koupila krém ,sprchový gel a čaj pro těhulky,moc jií to přeju :)
    A jak si se měla,bude článek? fotky? Zažitky? Vše ok? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a nechces ten můj jeden? já jsem nějakým záhadným způsobem vyhrála dva, tak se ráda podělím :))
      článek určitě bude, protože bude hooodně povídání, tak snad to někoho bude bavit :))

      Vymazat
    2. tak jasně že chci :)) napiš mi na fb a nějak se domluvíme ;)

      Vymazat
  14. Adidas sprcháče mám veľmi rada, baby lips tiež, mám doma 14 rôznych druhov :) lip butter mám vanilkový vonia božsky. Eosíkov mám tiež asi 5, biodermu sérum mám na ceste :) vyhrala som aj ja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na vanilkový jsem taky jukala, ale pak jsem zvolila ty maliny a udělala jsem dobře, voní božsky :))

      Vymazat
  15. Páni, taková kopa hezkých věcí! :) A spolupráci s Bourjois závidím :D mě si nevybrali vubec :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doufám, že září bude poloviční čtení :)) děkuji, sama jsem byla překvapená, protože se dlouho nikdo neozvýval :) ale určitě ti vyjde něco jiného :))

      Vymazat
  16. Pěkná kopa novinek! :) Docela mě zaujaly EOSy za tuhle cenu, to je za hubičku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě, právě :) tak to jsem nemusela váhat ani chviličku :))

      Vymazat
  17. uáá, takových věcí, chci taky :D já jsem po dovče čekala dva balíčky, ale zatím mi ani jeden nedorazil, hlavně se těším na ten Bourjois, ale zatím pořád nic, čekala jsem, že v rámci Prahy by to mohlo dorazit rychleji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už dorazil? :) mě psala mamka smsky, že už je pěkně naštvaná, protože chodí každej den pro poštu a že se příště na mě vyprdne :DDD alespoň jsem pak nemusela chodit na poštu, to by lidi asi blbě koukali, kdybych odcházela s tolika balíčky :))

      Vymazat
  18. suepr nákupy! :) na eos si brousim zuby :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Zajímá mě E-style. Jak koukám, česká firma, když můžu, ráda nakupuji naše výrobky. V srpnu jsem utrácela jak zběsilá, omlouvala jsem si to slevami:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na to jsem taky zvědavá :) už mám vše poctivě zapsané a tento týden budu zkoušet jak zběsilá :))

      Vymazat
  20. Téééda, to je mega novinkový článek :) Koupila jsem si úplně ten stejný sprcháč od Adidas a ta vůně je úžasná :). Antiperspirant od Dove si chystám koupit, gratuluju k výhře :). Náramky jsou moc krásný. Od MOJE jsem příteli taky objednávala ten lůj na rty a matný lak růžový jsem objednala zase kamarádce. Sobě ten pískový lak a pak ještě lůj na rty a jsem spokojená :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak na ten sprcháč se těším :) teď akorát dodělávám mango od Balei a pak se hned na ten adidas vrhnu :))

      Vymazat
  21. Ahojky Alice, dnes jsem k Tobě nakoukla poprvé a prohlídla pár článků (co čas dovolí);), určitě se zase 'stavím'.:) Přeji krásné dny a na oplátku Tě zvu k sobě, Veronika. :)
    http://wheretigerslive.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Uf, Veru, jo, plácej se po zádech, přeci jen někdo má doma víc nových věcí než ty! :-D
    Hele mě ti tak napadlo, kolik máš vlastně doma laků? nebyl by nějaký report o celé sbírce? To bude neskutečná pastva pro oko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ehm ... já se trošku bojím je spočítat :DDD
      když za poslední dva měsice nárůst cca o 50 ks, tak se fakt neodvažuju :DD
      ale chci udělat lakovací TAG, takže asi budu muset :))

      každopádně až tady bude klid a nebudu vydávat články - tak je to jasný, seklo to semnou :D

      Vymazat
  23. takéto potlačené pekné kapesníky mám rada aj ja, momentálne mám guličkové:D:) a mám tuším rovnaké zrkadlo ako ty:)
    Hello From the Edge

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)