Bioderma Hydrabio Sérum aneb poprvé s Biodermou

Ahojky všem!

Trošku jsem zanedbávala recenze, ale mám jich teď v zásobě opravdu hodně, tak snad vás to nebude nudit :) Na dnešek jsem si připravila recenzi na Hydrabio Sérum od značky Bioderma. Je to můj úplně první výrobek, který od Biodermy mám. O to víc jsem na něj byla zvědavá. Zatím jsem neměla potřebu nic zkoušet a velký boom okolo micelárek šel také okolo mě. Ovšem po vyzkoušení séra jsem se rozhodla, že se na produkty od Biodermy budu muset trošku více zaměřit.

Jak u mě obstálo Hydrabio sérum se dočtete v článku :)



Sérum jsem vyhrála v soutěži, která probíhala někdy na konci léta na FB stránkách Biodermy. Podařilo se mi vyhrát séra dvě, to druhé putovalo k Lucce Š.. Takže Luci, jestli toto čteš, dej mi do komentářů vědět, jak jsi se sérem spokojená ty :)))

Stručně ještě napíšu něco málo o řadě Hydrabio. Tato řada je určena pro dehydratovanou a citlivou pokožku a jejím úkolem je navrátit pokožce ztracenou schopnost hydratace. Produkty jsou hypoalergenní, nekomedogenní a snese je i citlivá pleť. Hydrabio Sérum je první hloubková hydratační péče o pokožku díky patentu Aquagenium, který pozitivně stimuluje hydrataci buněk pokožky. Hydrabio Sérum se má dle návodu používat ráno a/nebo večer na pokožku tváře a krku a to nejlépe po vyčištění produkty Bioderma. Díky jemné a svěží struktuře sérum můžete použít i jako podklad pro makeup.

A teď už k mému názoru :)

Sérum má průhlednou gelovou texturu a pro mě velmi příjemnou parfemaci. Díky dobře řešenému balení s pumpičkou vytlačíte přesně tolik, kolik potřebujete. Na celý obličej mi bohatě stačí jedno velké pumpnutí. Sérum je lehké, na pleti moc příjemné a krásně se roztírá. Při roztírání už cítíte, jak krásně vyhlazuje pleť. Hned po nanesení mi minutku pleť trošku lepí, ale během pěti minut se sérum vstřebá a pleť je krásně vyhlazená a jemná. Díky lehké struktuře ani necítíte, že něco na pleti máte. Nemám nějak náročnou pleť, takže pro mě byla hydratace naprosto dostačující. Sérum jsem nanášela ráno pod makeup a večer po koupeli. Makeup se nanášel dobře a vydržel bez problémů celý den. Byla jsem opravdu moc spokojená, protože během používání jsem pleť měla ve skvělém stavu, pružnější, jemnější a dobře hydratovanou. Sérum mi vystačilo na tři měsíce používání a rozhodně si časem koupím další. Jedinou nevýhodu vidím v ceně, pro někoho to není zrovna malá částka. Sérum za to ale rozhodně stojí.

Cena se pohybuje kolem 500 Kč za 40 ml balení.


Za mě tedy velká spokojenost a první výrobek od Biodermy, který jsem zkoušela, překvapil a to hodně. Pokud budete mít možnost, určitě vyzkoušejte a snad budete taky spokojené :)) 

ZKOUŠELY JSTE HYDRABIO SÉRUM? NEBO NĚJAKÉ JINÉ VÝROBKY Z TÉTO ŘADY?
A co Bioderma obecně? Máte své oblíbence? :)








Rychlé shrnutí 
+ příjemná struktura
+ rychle se vstřebává
+ krásně vyhladí pleť a zanechá ji jemnou
+ nenechává mastný či lepkavý pocit
+ skvěle hydratuje
+ příjemná parfemace
+ hezké balení s pumpičkou
- pro někoho možná cena 

27 komentářů:

  1. Z této řady mám krém a je taky bombastickej :) Pleť krásně vyživí, projasní, dodá jí takový krásný vzhled s jakým jsem se ještě u žádného krému nesetkala :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. podarilo sa mi ho vyhrať ale ešte som ho neskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zkoušela jsem i toto serum, i krem, ale za mě nic moc... hydratace mi nestačí.... jinak ja jsem v te soutěži vyhrála termální vodu... a docela nevoní a když jsem si ji na noc dala na obličej, tak jsem ráno měla krupičku na celém čele...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jujda :( tak to jsem ráda, že jsem vyhrála sérum, to mi sedí perfektně :))

      Vymazat
  4. Milujem Biodermu :) Mám doma množstvo produktov, no momentálne mám najradšej toto sérum a Hydrabio Riche krém :) Po dlhej dobe je moja pleť konečne v celkom dobrom stave :)
    MORE THAN FASHION

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem sérum vyhrála, za mě to není špatné. Ikdyž ta hydratace není uplně to, co bych si představovala...

    OdpovědětVymazat
  6. Ja ho používam každý deň, ráno aj večer a neviem si ho vynachváliť. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá super, škoda, že jsem ho nevyhrála, vyhrála jsem tenkrát tu dermální vodu :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám od téhle řady zase Légere a s ním jsem taky hodně spokojená :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem od Biodermy nezkoušela nic jiného než micelárky, ale s těma jsem spokojená a kupuju si je pravidelně, zas a zas. Zkusím si někde v lekárně zažádat o vzoreček a pokud by mi sedl, tak bych si jej klidně i koupila.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem micelárky zatím nezkoušela, ale až bude nějaká akce, tak bych ráda zkusila :))

      Vymazat
  10. já používám sérum od Vichy a musím říct, že prostě bomba! jediný problém vidím v tom, že si ho oblíbil i přítel, takže ho hrozně rychle ubývá... Ale stačí fakt jedno zmáčknutí, krásně se roztírá, velice jemňounce voní, ale vůně rychle vyprchá, takže se to pak nepomíchá s vůní jiné kosmetiky. Od Biodermy mám ten sprej na osvěžení a používám od nich šampony, ale sérum neznám a asi už zůstanu věrná Vichy, protože má mnohem krásnější obal, který vypadá i luxusně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. do Vichy jsem vůůůbec nic nezkoušela, to jsem ale blogerka :D

      Vymazat
  11. Ahoj Ali,já musím s tebou souhlasit,sice serum nepoužívám denně,ale dávám si ho ráno pod make up a půspbí velmi příjemně v kombinaci s krémem ze stejné řady. Takže díky kombu mi hydratace stačí :) Plet je po něm sametová a mírně matuje. Z mne spokojenost. Nevyhodou je vysoká cena,ale pokud se zadaří koupit jako produkt měsíce,tak rozhodně doporučuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj ta cena je na prd :( ale pokud bude nějaká akce, tak se to rozhodně vyplatí :)) jsem ráda, že jsem vyhrála, alespoň jsme zkusily něco nového :))

      Vymazat
    2. Přesně tak,musím říct ,že s krémem je hydrace dokonalá,trochu až moc,ale na zimu to bude skvělý,takže si to šetřím :D Ale ted prej je v akci jako produkt měsíce ,tak mrkni co. Já si to hlídám,ale už jsem se dlouho do lékarny nedostala :D

      Vymazat
    3. Jo a vyhrávat by si mohla pořád,když se s námi vždy tak mile rozdělíš,děkuju ještě jednou. BTW jak sedí make up-korektor? ;)

      Vymazat
    4. tak to se budu muset mrknout :D
      sedí naprosto perfektně, na ty horší dny, kdy pleť stávkuje je to fakt pecka :)) děkujuuuuu :)

      Vymazat
  12. tak naštěstí to není zase až tak drahé, takže s nějakou akcí se to dá :)) a asi příště zkusím ten krém :))

    OdpovědětVymazat
  13. Machiavelli presumed the fact that analysis in politics past may possibly produce overall guidelines to steer statesmen from the do with state policies, diplomacy, as well as warfare. https://imgur.com/a/NcEoyST https://imgur.com/a/WD0md9B https://imgur.com/a/bsAoHIz https://imgur.com/a/DzlbcCC https://imgur.com/a/Hu3SEA8 https://imgur.com/a/aOU7GSO http://51z2noysu2.dip.jp

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)