Saloos: Bio Arganový olej

Ahojky všem :)

Univerzální kosmetické pomocníky, které mají všestranné použití, určitě uvítá každý. Dneska vám ukážu arganový olej, který se v kosmetické sbírce rozhodně neztratí a ležet v koutě taky nebude :)





Bio arganový olej (více informací ZDE)
Oficiální popis: Velmi vzácný olej s antioxidačními účinky obsahuje nezvykle vysoké množství přírodního vitamínu E, který chrání pokožku před volnými radikály. Olej vyživuje a hydratuje všechny typy pleti. Blahodárně působí na pokožku se sklonem k zarudnutí, vysušenou i jinak problematickou. Vhodný je proti předčasnému stárnutí pokožky i na vrásky. Je mimořádně vhodný i pro jemné oční okolí, nevyvolává nežádoucí projevy. Pár kapek oleje můžete přidat i do vašeho oblíbeného krému ke zvýšení jeho účinnosti. Olej má výrazné zvláčňující účinky, pleť zjemňuje, zachovává její pružnost, vhodný je i na pokožku se sklonem k tvorbě strií a po holení.


Balení musím pochválit, protože je to bytelná skleněná lahvička s hodně praktickým kapátkem. Stačí jenom zmáčknout gumovou část a tím se do pipety nasaje olej a když znovu zmáčknete, nakapete olej do dlaně a můžete aplikovat. Takže je to hygienické a praktické. Akorát jsem měla problém s nasátím oleje, když jsem se blížila na dno. Olej má hodně světlou žlutou barvu, spíš až průhlednou. Parfemaci s něj žádnou necítím a to mi vůbec nevadí, ba naopak.

Možnosti využití jsou široké. Já olej nejčastěji používala na obličej především jako noční péči. Aplikovala jsem ho na vlhký obličej, pak jsem olej hezky vmasírovala a nechala vsakovat. Díky tomu, že je olej lehký, se vsakuje poměrně rychle, ale občas mám takový pocit, že na pleti sedí a nechce se až tak dobře vsáknout. Mastný pocit, ale nezanechává. Na noční péči mi vystačí mi pouze 3 - 4 kapek. Ráno mám pleť krásně hebkou, pružnou, svěží a hlavně skvěle hydratovanou. Bohužel na denní péči se mi olej až tak neosvědčil, právě kvůli tomu vstřebávání. Proto když se nikam nechystám (většinou o víkendech), aplikuji pouze 2 kapky a během týdne olej neaplikuji a používám zmatňující krém. Olej používala i mamka a její sušší pleti olej skvěle vyhovovat i na denní péči. Nicméně olej nám ale sedl skvěle, protože pleť nedráždil, neudělal žádnou paseku, naopak byla svěží a hezky hydratovaná.

Olej jsem také občas používala na konečky vlasů, a pokud nemohu najít krém na ruce, používám ho na kůžičku a nehty. A na to se mi osvědčil parádně, protože nehtové okolí nezanechává mastné, zbaví nehezké suché kůže a ruce hned vypadají lépe. A v nepříjemném smrkacím období (které opět nastalo) se mi olej osvědčil jako dobrý pomocník se suchým okolí nosu.

 
Celkově jsem s tímto arganovým olejem moc spokojená a věřím, že využití najdete každý. Na pleť bych ho ale spíše doporučila pro "sušenky". Olej stojí kolem 100 - 130 Kč a obsahuje 20 ml. Vystačí ale na hodně dlouho, mně vydržel skoro rok a to mi pomáhala i mamka :)

ZNÁTE ARGANOVÝ OLEJ? POUŽÍVÁTE? JSTE SPOKOJENÉ?







Děkuji zastoupení za poskytnutí produktu k recenzi.

9 komentářů:

  1. Saloos používám hodně.Jejich obličejové olejíčky používám jako ty na noc a i na ruce a nehty.Pořídila jsem si Extra šípková bio olej a ten je luxusní.

    OdpovědětVymazat
  2. Něco pro sušenky, tak to je přímo tip pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na tenhle olejíček si už dlouho dělám zálusk, ale pořád jsem se nedokopala k tomu, si ho koupit. Teď už si ho ale asi pořídím, protože to zní skvěle, zvláště teď na zimu, kdy mám hrozně suchý obličej i vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji arganový olej, ale tento od saloosu mi nepřipadá jako pravý arganový, má takovou zvláštní barvu. Nechala jsem si ho zase dovézt přímo z Maroka. Jinak mám olej saloos ráda a moc se mi líbí jejich balení a těžké lahvičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, i cenově je tento úplně o něčem jiném než pravý argan oil ;-) Já používám arganový olej z Havlíkovy apotéky

      Vymazat
  5. Vypadá super :) Já jsem od Saloos měla Lemon Tea Tree olej, který jsem používala na obličej taky na noc a ten byl super :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně tento mám a líbí se mi jeho všestranost - pleť, vlasy, nehty :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tento olej mám doma a používám na řasy!
    Zvu tě na můj blog, kde právě probíhá soutěž!
    Beauty by K. - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě někdy vyzkouším. Já si nedávno od Saloos koupila levandulový olejiček.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)