Vánoční soutěž se SpaRitual

Ahojky všem :)

Vánoce se blíží a samozřejmě nesmím zapomenout na vás, své milé čtenářky. Soutěže jsem v poslední době trošku omezila, protože se mi znechutilo chování některých soutěžících. Soutěže nejsou o tom, abyste za každou cenu musely vyhrát, div si nevyškubaly vzájemně vlasy a nakonec výhru prodávaly. To fakt ne! Soutěže, alespoň ty na mém blogu jsou tu proto, aby udělaly radost vám, ale i mně. Věřte, že karma na vás stejně přijde a oplatí vám to :D Věřím ale, že tu mám už jenom ty poctivé a milé čtenářky, které si nějaký ten dáreček zaslouží. Samozřejmě nemohu obdarovat všechny, dnes ale potěším hned tři z vás. 

Jako první tu mám připravenou skvělou soutěž o balíčky produktů SpaRitual. Pokud znáte můj blog, tak víte, že SpaRitual mám opravdu moc ráda a sbírka laků se rozrůstá a rozrůstá :)) Balíčky jsou sestaveny tak, že s nimi snadno zvládnete manikúru a nehty vám bude každý závidět :)) Tak pojďte soutěžit :) 




Balíček č. 1
- lak na nehty v odstínu Spirit 15 ml




Tento balíček můžete vyhrát zde na blogu a podmínky soutěže jsou následující:
1) být pravidelným čtenářem mého blogu přes GFC
2) být fanouškem SpaRitual na Facebooku ZDE
3) v komentářích na sebe zanechat email a napsat proč chcete soutěž vyhrát

Podmínky budu pečlivě kontrolovat, tak si na to dejte pozor. Soutěž platí od 4.12.  do 25.12. Pak vylosuji vítězku a vyhlásím zde a kontaktuji na uvedené emailové adrese. Pokud se do týdne neozve budu losovat dál.



Balíček č. 2 obsahuje
- odlakovač na nehty 118 ml
- pomerančové dřívko
- pilník na nehty (nejjemnější 240/320)
- lak na nehty v odstínu Drop Dead Gorgeous 5 ml



O tento balíček můžete soutěžit na mých Facebookových stránkách ZDE. Všechny podmínky  jsou vypsané u příspěvku.



A posední balíček, tedy č. 3 obsahuje:
- odlakovač na nehty 118 ml
- pomerančové dřívko 
- pilník na nehty (nejjemnější 240/320)
- lak na nehty v odstínu Miss World 5 ml



O tento balíček můžete soutěžit na mém YouTube, kam se poslední týdny snažím přidávat videa a do budoucna se mu chci věnovat více.




Doufám, že se vám soutěž s balíčky líbí a držím všem palce.  Moc děkuji zastoupení SpaRitual za poskytnutí produktů do soutěže (já jsem kupovala odstín Spirit a odstín Drop Dead Gorgeous).

-----------------------------------------------------------------------

Výherkyně zde na blogu:
Výherkyně na Facebooku:

Výherkyně na YouTube:

 

21 komentářů:

  1. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    Fb eva richterová
    Jelikoz si casto lakuji nehty a od teto znacky zadny lak nemam :-)

    OdpovědětVymazat
  2. sledujo jako elizabeth greenova
    tomanova.katerina@centrum.cz
    chtela bych vyhrat protoze tato znacka je uplne vsude ale porad ne v dm a neni tak jednoduche ji sehnat pro me velka inspirace a touha jako kdzsi po opi

    OdpovědětVymazat
  3. tady sleduju jak Barzoolka, na FB jako Bára Zulkovská
    kaisa.b()centrum.cz
    Chtěla bych vyhrát protože SpaRitual mám moc ráda, používám hlavně péči a zamilovala jsem si odlakovač a pilníky...laky mám zatím jenom dva, ale určitě nejsou poslední...i kdyby se mi nepoštěstilo tebe, časem si nějaký koupím

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji přes GFC jako Marcela Lišková.
    Jsem fanouškem SpaRitual na FB.Chtěla bych ho vyhrát,protože jsem od této značky ještě nic neměla a hlavně ,ta barva je úžasná.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji pres gfc jako Miska
    Jsem fanousek na fb. A proc bych chteka vyhrat, od teto znacky jsem jeste nic nezkousela a hodne se mi libi jejich odstiny laku a ten co jsi vybrala je super.
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška reichlová
    ja by som mala vyhrať určite preto, lebo takýto odtieň vo svojej zbierke fakt, ale fakt ešte nemám... :D

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  7. GFC i FB Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz
    A proč bych měla vyhrát právě já protože bych měla velikou radost :)

    OdpovědětVymazat
  8. Soutěžím o balíček č. 1, ten lak se mi líbí nejvíc.
    Na FB sleduji jak Lenka Měrková.
    lenosek@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduj Tě tady jako Katerina Sakmaryová a tenhle balíček bych chtěla vyhrát protože by mě opravdu potěšila nějaká výhra i vzhledem k tomu, že letošní Vánoce se mi asi moc nevyvedou..:) kacatko.s@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj,
    sleduji tě jako KačaVal
    A na fb jsem dala like taky jako Kača Val :)
    Moc bych chtěla tento lak vyhrát, jelikož se mi tento odstín líbí a nikde jsem takto pěkný lak neviděla. A z blogu vím, že tyto laky si pochvaluješ :) A navíc bych ho půjčovala mamince :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, GFC sleduji jako Lenca.
    FB Lenka Klimova
    lencaklimova@seznam.cz
    Od této značky ještě žádný lak nemám, a barvička se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj,
    sleduji tě jako TheMarty Lightsilver, na FB jako Marťa Kabelková. Chtěla bych vyhrát, protože jsem chtěla vždy tuto značku vyzkoušet, a tak doufám, že se mi to někdy vyplní. :)

    OdpovědětVymazat
  13. barvička se mi moc líbí a určitě by mým nehtům slušela, to je hlavní důvod, proč chci vyhrát, také od spa ritual jsem žádný lak ještě nezkoušela a ráda bych si na něj tedy udělala osobní názor ;) MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sledujem cez GFC ako Ivana Šujanová
    ivka.sujanova374@gmail.com
    Zbožnujem laky na nechty a tento som ešte nemala možnosť vyskúšať a vyzerajú úžasne, vždy ich obdivujem u teba :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Chtěla bych vyhrát hlavně, protože jsem žádný láček od SPA Ritual ještě nevyzkoušela. Ty mě vždycky na ně tak nalákáš těmi nádhernými odstíny, vždycky úplně slintám ♥ Sleduji jako Lady eS :)

    OdpovědětVymazat
  16. super giveaway
    už dlho sa chystám kupiť nejaky lak od spa ritual al ezatial som sa k tomu nedostaôa prto by som ho chcela vyskušať, a take odtiene ešte ani nemám
    micka185@azet.sk
    sledujem cez tento učet

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělá giveaway, kterou si nemůžu nechat ujít, protože Sparitual mám moc ráda. Ráda bych vyhrála, protože pilník jsem ještě nevyzkoušela, odstín laku je moc pěkný a bez tohohle odlakovače si už neumím představit odlakovávání nehtů.
    krikym@gmail.com
    FB Kristýna Macková
    GFC Krikym

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: Zuzana Zelienková
    FB: Suesanqa

    Túto značku mám rada. Ich laky na nechty sú super a tak by som bola rada ak by som vyhrala aj niečo iné ich značky! :-)

    zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. lebo by som chcela prvy krat skusit sparitual :)
    gfc tento ucrt
    fb Nika Benko
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  20. DĚKUJI VŠEM NA ÚČAST A TÍMTO SOUTĚŽ UKONČUJI

    VÝHERKYNĚ VYHLÁSÍM ZAČÁTKEM DALŠÍHO TÝDNE :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)