Freedom: odstín č. 405

Doufám, že vás laky na nehty už nenudí, protože se tu teď objevují poměrně často. Potřebovala jsem trošičku popohnat lakovací frontu a to nechtějte vědět, kolik laků ještě na vyzkoušení čeká. Alespoň máte hodně inspirace :) Na dnešek mám pro vás připravený další z levnějších kousků, který seženete i v drogerii :)



Odstín č. 405 je bronzovo-měděná barvička, která teď v létě bude skvělou volbou, protože odráží sluníčko a hází krásné odlesky. Hodí se i ke kratším nehtům, na kterých také bude vypadat elegantně. Naopak na ještě delších nehtech než mám, si myslím, že by tak hezky nevypadal, ale může to být jenom moje domněnka. Štěteček je širší, ale zastřižen rovně a snadno tak vykreslíte oblouček. Konzistence je tekutější a k plnému krytí jsem použila tři slabé vrstvy. Ty byly zaschlé poměrně rychle a ani jsem nepoužívala top coat, protože odstín odrážel světlo a i tak vypadal dobře. Výdrž bohužel nemám vyzkoušenou, protože jsem ho hned třetí den odlakovávala. Přiznám se, že ze začátku jsem si na tento odstín nemohla zvyknout a měla jsem pocit, že se hodí spíš pro někoho staršího, ale nakonec jsem si na něj zvykla, a kdybych nemusela, tak jsem neodlakovala. Ale ve frontě čeká spousta dalších laků.

Lak obsahuje 12 ml, stojí 49,90 Kč a koupíte třeba ZDE.

JAK SE VÁM TENTO ODSTÍN LÍBÍ? UMÍTE SI HO PŘEDSTAVIT SPÍŠE NA KRATŠÍCH NEBO DELŠÍCH NEHTECH? 













Děkuji zastoupení PR značky Freedom za zaslání laku k recenzi.

4 komentáře:

Děkuji za komentář :)