Makeup Revolution: paletka korektorů

Korektor je skvělý pomocník, který zachrání spoustu situací a alespoň pro mě bývá nezbytnou součástí. Kruhy pod očima či nezbedné pupínky jsou totiž na pleti nežádoucí a je potřeba s nimi trošku zatočit :) Proto vám ukážu paletku barevných korektorů, které vám k lepší pleti trošku dopomůže :)



Paletka je uložena v papírovém obalu, který jsem samozřejmě hned vyhodila, abych nic zbytečně neskladovala. Samotná paletka má přes celou paletku zrcátko, které je fajn, ale vzhledem k tomu, že bych si paletku na cesty nebrala, bych ho ani nepotřebovala.

Paletka Ultra Base Corrector obsahuje 8 barevných odstínů korektorů:
  • růžový pro rozjasnění
  • fialový pro neutralizaci žlutých tónů
  • zelený pro neutralizaci začervenání
  • oranžový pro neutralizaci modrých tónů nebo drobných žilek
  • meruňkový pro vyrovnání tónů pleti
  • bílý pro rozjasnění
  • krémový jako neutrální pro běžné použití
  • hnědý na kontury
Musím říct, že jsem byla dost překvapená, že korektory jsou mastné a celkem jsem se toho bála. Bohužel na mou mastnější pleť to nebyla ta pravá volba a hlavně teď v létě. Jakmile jsem se trošku zpotila, tak se korektory slily do vrásek, zalezly do pórů a nevypadalo to hezky. Pokud jsem ale vyrazila ven třeba večer na posezení s přáteli, tak korektory držely celý večer bez chybičky. Spíše bych tedy paletku doporučila na sušší maximálně smíšenou pleť. Přeci jenom korektory mají tendenci vysušovat, s těmito by se vám to stát nemělo. Nanášely se dobře a i pomocí štětců se do pleti dobře zapracovaly. To se mi ale stejně nejlépe osvědčilo prsty. Pod očima si v rámci možnosti vedly celkem dobře, ale musela jsem je volit v příznivějším počasí a dobře zapudrovat.
Nejvíce jsem využívala růžový pod oči, zelený pro potlačení nedokonalostí a zakrytí pupínků a nejčastěji pro běžné líčení ten krémový. Pokud se v korektorech vyžíváte a víte, že většinu odstínů využijete a nemáte hodně mastnou pleť, tak by se vám paletka určitě hodila a za vyzkoušení stojí. Pokud si ale vystačíte pouze s jedním korektorem, je toto pro vás asi zbytečné.

Jsem ráda, že jsem tuto paletku mohla vyzkoušet, protože jsem zatím s takhle barevnými korektory neměla zkušenost. Jen je škoda, že jsou korektory mastnější a tak pro mou pleť nejsou úplně to pravé. Na zimu si myslím, že budou vhodnější.

Paletka stojí 299 Kč a koupíte ZDE.

CO VY A BAREVNÉ KOREKTORY? POUŽÍVÁTE JE?







Děkuji zastoupení Makeup Revolution za zaslání paletky na recenzi. 

8 komentářů:

  1. Já tyhle barevné moc nemusím, ale paletka vypadá dobře :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. nikdy som nepoužívala tieto iné farby korektorov, keďže nemám nejaké výrazne nedokonalosti na pleti, ale verím, že môžu naozaj pomôcť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Prima recenze! Velice hezky napsáno. Mne vždy zajímá hlavně ta oranžová na kruhy pod očima.

    OdpovědětVymazat
  4. S takýmito farebnými korektormi som ešte ani ja nemala skúsenosť, ale kamoška si ich chválila, tak uvažujem, že si nejaké zaobstarám aj ja. Hlavne keď sa začína škola a s ňou aj kruhy pod očami :D
    World of Nicol | Back to school giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. O této paletce přemýšlím, že si jí pořídím :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)