Březen ve fotkách

Jak ten čas rychle letí, úplně bych zapomněla na přehled března ve fotkách. Tak se pojďte podívat :)








Konečně se ukázalo sluníčko, to už jsem potřebovala :)




V práci máme pozorné muže, kteří nezapomněli na MDŽ :)




Ani kytička nechyběla :) To se hned pracovalo lépe :)



Vyrazila jsem na veletrh World of Beauty & Spa :)




Kdo také koukal na finále The Vampire Diaries a skoro celé to probrečel? :D Ale musím říct, že jsem konec čekala trochu jiný. Přišlo mi jako kdyby to bylo vymyšlené hrozně narychlo.




Dorazil mi skvělý párty box od Essence, který mi hned zvedl náladu :)




Do kina jsme vyrazili na Masaryka, ale bohužel mě to nějak neoslovilo a bylo to poprvé, co jsem v kině usínala :D




Jupíí jej :)



První letošní, ale těším se na točenou :)




Zkoušela jsem mramorové nehty, které jsem nosila asi 14 dní :)




Také jsem zkoušela jarní kolekci od Mavaly :)




Byla jsem i na představení krému Remescar. Článek o akci a recenze bude další týden.






Pokus o jahodový cheesecake :)




Kdo by poznal, že je to marcipán? Tvořila mamka :)




Takové snídaně miluju :)



Detail na chia semínka :)



Opět přišel čas na smoothie, letos do žárovkové skleničky :)




Vychutnávala jsem si i Piňa Coladu :) Mňam :)



▶▶▶ A TO JE Z BŘEZNA VŠECHNO :) CO JSTE PODNIKALI VY? :) ◀◀◀

9 komentářů:

  1. Marcipánové kytky jsou teda úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se musím připojit, ty marcipánové květiny jsou dokonalé :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, maminka je šikovná, vzkaž jí to, že teda čučím, nádhera :). Já bych si dala chlebíček. Odstíny laků Mavala jsou krásný

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za tip, teď vím na co nechodit do kina :D Zmrzlina letos proběhla zatím jen v podobě ledňáku a maminka je opravdu moooc šikovná!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to mamka je velice šikovná! :) Zmrzlinu jsem letos kopečkovou ani točenou neměla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)