💅 MOJE - rychleschnoucí č. 64 💅

Značka MOJE má v nabídce nové rychleschnoucí laky na nehty a dnes vám ukážu nude perleťový odstín. Více v článku :)





Rychleschnoucí lak v odstínu č. 64 je přirozená tělová barvička s perletí. Asi víte, že kdykoliv na blogu ukazuji podobné odstíny, tak je moc nechválím, protože se mi nelíbí. Ale tento mi do oka padl a překvapivě se mi na nehtech líbil. Lak má být podle popisu krycí v první vrstvě, s tím nesouhlasím. V první vrstvě nehty do perletě jenom jemně zahalí, ale jsou potřebné vrstvy dvě. Štěteček je širší, pracuje se s ním dobře a i díky příjemné konzistenci laku zvládnete nalakovat bez problému. Sem tam jsou vidět tahy, ale na to jsem u perleťových laků zvyklá. Lak byl zaschlý rychle a ani jsem nedávala top coat. Výdrž vyzkoušenou nemám.

Lak obsahuje 12 ml, stojí 39 Kč a koupit můžete ZDE. Jestli máte rády podobné odstíny, tento k zahození určitě není.


▶▶▶ JAK SE VÁM TENTO PERLEŤOVÝ ODSTÍN LÍBÍ? ◀◀◀






* Děkuji značce MOJE za poskytnutí laku k recenzi.

7 komentářů:

Děkuji za komentář :)