Září a říjen ve fotkách

Ahoj všichni :)

Po dlouhé době jsem tu s článkem plným fotek, ve kterém nahlédnete do mého soukromí a zjistíte, co jsem podnikala v září a v říjnu. Také se dozvíte, proč nebyly články a jak to bude s blogem dál :) 




Kamarádka slavila narozky, tak jsme skočili na burger :)



Na zdraví :))




To byla poslední letošní kopečková :)





Procházka :)




Samozřejmě jsem nemohla vynechat podzimní veletrh World of Beauty & Spa :)









Šly jsme se podívat i na veletrh Home & Decor :) 

Tyto vosky voněly opravdu nádherně, ale nebyly k prodeji :( Poměrně dost věcí na Home Decor bylo na prodej pouze na IČO, což je škoda :(





U stánku Yankee Candle jsme se samozřejmě zdržely trošku více :)







Po shoppingu zasloužená káva :)




V OC Letňany byly všude zvířátka z balónků :)




Vyrazili jsme na "TO". Upřímně jsem čekala, že se budu bát trošku víc. Špatné to ale vůbec bylo, jen já jsem si asi nastavila větší očekávání.




Zkoušela jsem vymývací barvu Colorista. Barva i na mé tmavé vlasy chytla krásně, ale to smývání byla katastrofa. Vždycky šíleně rudá vana, jako kdybych někoho zavraždila, obarvovalo to oblečení a povlečení, takže jsem musela vlasy důkladně fénovat. A když pršelo, tak to bylo taky jak za trest. Takže příště spíše Schwarzkopf smývací barvy, ty mám vyzkoušené.





To je pohodička :)




Mělnické vinobraní a Vladimír 518 :)




Neměla jsem odvahu a to adrenalin miluju :)




Tradiční ohňostroj :)




Poslední den mělnického vinobraní jsme s kamarádkou hřešily :)




Ehm ...chtěla jsem balónek s Mimoněm ... všude vyprodán .... tak už vím proč :)





Burčák nesmí chybět :)


Vyrazili jsme na kratší dovolenou do Olomouce, tak jsme se zastavili na obědě v OC Šantovka.




Konečně zasloužená minidovolená na wellnessu. 




Hotel Akademie Hrubá Voda.




Cesta domů byla dlouhá, hlavně po D1 ... ale zvládli jsme to :)




Nahlédnutí do zákulisí natáčení nehtového videa. 





Proteinové palačinky, mňam mňam :)




Nechybělo ani houbaření :)




US Cars v Letňanech :)



Relax :)


Dámská jízda :) 


V KIKA na výběru kuchyně :)

A u této fotky se trošku zdržím. Možná jste si všimli, že poslední dobou články nevydávám tak často a blogu se nevěnuji tolik, co dříve. A odpověď je jednoduchá - konečně jsme našli byt a připravujeme se na rekonstrukci a stěhování. Byt hledáme už opravdu hodně dlouho a spousta z vás mi dá za pravdu, že to není jen tak. Naštěstí se na nás konečně usmálo štěstí a zadařilo se. Nicméně to papírování, běhání po úřadech, bankách atd. bylo tak vysilující, že jsem na blog neměla sílu, čas ani chuť. A tím, že blog stále beru jako svůj koníček, nechtěla jsem zbytečně tlačit na pilu a vydávat články, jen aby tu něco bylo. Ta největší část práce nás ale teprve čeká, takže počítám s tím, že se blogu začnu věnovat na plno asi až na jaře. A abych byla upřímná, uvědomuji si, že blogování už není to, co dříve. Za těch 5 let jsem už zažila pár situací, kdy jsem si říkala, jestli to mám za potřebí, protože chování některých kolegyň mi opravdu hlava nebere. Teď to tu nebudu do detailů rozebírat, na toto téma mám rozepsaný článek právě k oslavě 5. narozenin. Ale společně se to nějak sešlo a na blog opravdu nebyla energie a čas. O to víc si ale vážím každého z vás, kdo si najde chvilku a články si přečte, popřípadě je okomentujete. Pak mám pocit, že to stále má smysl a nepíšu to jen tak do vzduchu. Doufám, že mě v tomto chápete a že se nezlobíte, že článků momentálně není více. 




Kit Kat s arašídovým máslem .... n-e-m-ě-l-o- chybu :) Kupovali jsme ho v Polsku, u nás jsem ho zatím nikde neviděla.




Takový podzim miluju :)




S Péťou z blogu Beauty of Pink na drbíkách :))




A následoval Essence event a oslava 15. narozenin. Článek z eventu vám stále ještě dlužím, ale pokud jste četli popis u fotky kuchyně, tak to snad chápete :)



Společné foto na památku :)





Adventní kalendář jedině s krtečkem. 




V takových dnech bych asi raději ani z postele nevstávala.



Colorista barvení podruhé :) 





Air Wick má nové mini svíčky a voní naprosto úžasně. A za 29 Kč, nekup to :)) Kupovala jsem ZDE.




S kamarádkou Barčou jsme vyrazily na couračku po Praze :)










Zastihly jsme i Leoše :)




A nakonec jsme zašly na Sněhuláka. A asi to bude znít, že všechny filmy jenom kritizuju, ale opět jsem čekala, že to bude více akční :D Příště asi nesmím koukat tolik na trailery a spoilery :)




To bych nebyla já, aby tu nebyla fotka nehtů. Na lakování popravdě vůbec nebyl čas, takže jsem nehty jenom lakovala výživou. 




Miminko Air Wick krásně provoní celý pokoj :)




►►► UFFFF :))) A TO JE VŠE.  ◄◄◄



Opět jste měli možnost trochu nahlédnout do mého soukromí. A ještě bych vám chtěla poděkovat za nominaci na Blogerku roku. Ani ve snu by mě nenapadlo, že bych se mohla umístit, ale i tak děkuji, že si na mě někdo vzpomněl a můj blog nominoval. Děkuju.

Mějte se fajn :) 
Alča


10 komentářů:

  1. Oooou to hřešení a burčák.. to taky potřebuju :D jinak gratuluji k bytu, pamatuju ty nervy když jsem hodně hledala já :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. To je teda zážitků jen za dva měsíce. Svíčky od Airwick vypadají moc hezky, já jsem ale nadšenec do Yankee svíček a na tom veletrhu home decor bych se u jejich stánku zdržela na dost dlouhou chvíli. Jen škoda, že se tam dalo kupovat převážně na IČO. Měli tam moc hezké věci. A blog piš dál jen pro zábavu a potěšení. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem raději jenom očichala novinky na jaro, popadla pár vosků a utíkala, jinak by to dopadlo špatně :D

      Vymazat
  3. Skvělé fotky, Alčo :) jde vidět, že sis oba měsíce velmi užila a mnoho toho zažila :) na horor do kina jsem také plánovala jít, bohužel mi to z časových důvodu nevyšlo.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak snad alespoň doma v klidu, alespoň se můžeš víc bát :)) mě to v kině nějak nešlo :D

      Vymazat
  4. My také hledali byt k prodeji, ale nakonec jsme se na to vykašlali, protože ty české ceny bytů za 2+1 neopravené, původní stav a milion a půl? No kde to jsme, takže to v žádným případě. :))
    Je vidět, že sis oba měsíce užila, jen tak dál. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty ceny jsou příšerné a bohužel stále stoupají :( tím jak hledáme už dlouho jsem prošla snad tisíce inzerátů a ceny byly kolikrát až neuvěřitelné směšné :(

      Vymazat
  5. Tak to ses nenudila :) Ty vosky prodávají v Horoskopu. Kupovala jsem si tam kávový a voní docela hezky i po rozehřátí.
    Tu wafli naprosto miluji a když jsem na nějaký akci a mají ji, tak si ji dám, stejně jako tu kuličkovou zmrzku :)
    A to kit kat bych chtěla zkusit :-O Miluji arašídové máslo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kit Kat byl fakt výbornej :) jedna čtenářka mi psala, že se prodává i u nás, tak to se budu muset podívat :))

      Vymazat

Děkuji za komentář :)