SpaRitual - Let Go

Víte, že mou oblíbenou barvou je červená, proto se tu objevuje velmi často. Pokud ale narazím na nějaký zajímavý odstín, jen těžko se odolává. Dnes vám ukážu další nový odstín od SpaRitual a doufám, že vás také zaujme. 



Odstín s názvem Let Go je překrásná sytá modro-petrolejová barva. Podobné odstíny nejsem moc zvyklá nosit, ale na nehtech vypadal opravdu moc hezky a vůbec se mi ho nechtělo vracet. Měla jsem ho totiž půjčený od sestřenky. Ta se do něj na veletrhu zamilovala a hned musela koupit. Plně kryje ve dvou vrstvách a lakovalo se bez problémů. Zaschlý byl rychle. Pod takto syté odstíny jsem zvyklá dávat dvě vrstvy base coatu, aby pigment nehet neobarvit, ale tentokrát jsem zapomněla a nic se nestalo. Lak mi na nehtech vydržel asi týden, bez poškození. 


Lak stojí 137 Kč, obsahuje 5 ml a koupíte ZDE.


►►► JAK SE VÁM TENTO ODSTÍN LÍBÍ? ◄◄◄





3 komentáře:

  1. Na tvých nehtech vypadá skvěle :-) ale já an jaro raději veselé barvičky.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Je to sice pěkný odstín, ale doma takový žádný nemám a ani se po takových barvičkách neohlížím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)