Parfém, na který nedám dopustit

Ahojky!

Ráda bych vám představila svůj oblíbený parfém, ke kterému se vždycky vracím a když dochází, tak hned běžím koupit nový.

Mám raději sladší vůně a do této jsem se naprosto zamilovala.

Je to - DAVID BECKHAM SIGNATURE for her

Parfém používám na denní nošení i a párty, v léte, v zimě - prostě celoročně.
Vůně je velmi intenzivní, takže stačí pouze dva odstřiky a parfém citím celý den. Když si navoním v zimě kabát, tak druhý den stále citím sladkou vůni. Přes léto občas trošku navoním i vlasy a voní krásně celý den.
Díky dlouhé výdrži mi parfém vystačí více jak půl roku.
Momentálně mám velikost 30ml a cena byla kolem 350- 400 Kč, už si přesně nepamatuji.
Koupit se dá v běžné drogerii, takže s dostupností problém nehrozí. 



Jaké je složení?

Hlava - anýz, granátové jablko
Srdce - orchidej
Základ -  vanilka, jantar, pačuli, pižmo

Neodolala jsem ani dárkové sadě, kde je parfém (deodorant sprey) a sprchový gel. Vůně mě doprovází všude na cestách, ihned sem ji dala do kabelky. A sprcháč voní naproto fantasticky.


Tento parfém je díky své krásné vůni, ceně, dostupnosti a výdrži můj nejoblíbenější a myslím, že ještě i nějaký pátek zůstane.

Máte také oblíbený parfém, který opakovaně kupujete?
                                                                                                                                                              - A

4 komentáře:

  1. ten neznám :) ale fialové parfémy maj asi něco do sebe! :D
    já miluju vůni Bruno Banani Women a Scentini od Avonu - oba jsou fialové :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tou fialovou máš pravdu, mám ještě jeden parfém a ten je nejlepší, který sem kdy měla a je také failový, později o něm bude článek :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. na Chloé sem slyšela samou chválu, ale ještě sem nezkoušela, asi to brzy napravím :)

      Vymazat

Děkuji za komentář :)