Vaření s Knorr ve stylu italské kuchyně

Krásný středeční večer :)

Asi začnu milovat pošťáka, který mi vozí krabičky s jídlem :)) A musím přiznat, že mi teď tyto balíčky dělají mnohem větší radost, než krabičky s kosmetikou.

Minulý pátek jsem rozbalovala dva německé Brandnooz boxy, článek si můžete přečíst zde a dneska dorazil balíček Vaření s Knorr bohatým bujónem ve stylu italské kuchyně. Pokud jste pozorně prostudovaly webové stránky Brandnooz.cz , mohly jste se přihlásit do tohoto projektu. Balíček v hodnotě 900 Kč byl zaslán 1000 účastníkům, kteří si teď doma mohou připravit něco dobrého z italské kuchyně.

Součást balíčku tvořila i brožurka s informacemi ohledně bujónů Knorr a samozřejmě i recepty. Už se moc těším, až nějaký uvařím :)

Balíček obsahoval:
- těstoviny Tagliatelle
- 15 krabiček Knorr bohatý bujon (3x kuřecí, 6x zeleninový a 6x hovězí)
- 100% extra panenský olivový olej
- rýži











P. S. Včera jsem vařila lasagně a samozřejmě jsem musela vyzkoušet omáčku, která byla v Brandnooz boxu. Jak jsem očekávala, bylo to mňamka :))


Hezký zbytek večera
- A



6 komentářů:

  1. mnam vypadá to velice dobře ten brandnooz mě mile překvapil uvažuji nad koupí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už se nemůžu počkat toho českého, snad bude tak skvělý, jako ty německé :))

      Vymazat
  2. Já jsem docela ráda, že jsem se nakonec nezapojila, protože bujón nepoužívám vůbec. :) Čekala bych asi trochu větší rozmanitost...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také jsem myslela, že bude větší rozmanitost, teď mám zásobu bujonů snad na tři roky dopředu :))

      Vymazat
  3. Balíček jsem dostala taky a ještě jsem nestihla spotřebovat rýži, olej byl vynikající a bujóny už jsou všechny pryč :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)