"Nedělní lakování" - magický sen od Rival de Loop

Ahojky všem :))

Možná už jste si všimly, že se v Rossmannu objevil nový stojan s dekorativní kosmetikou. Původně jsem si myslela, že to bude značka Rival de Loop, kterou dobře znám z německého Rossmanna. Mají celkem povedený sortiment a ceny také nejsou špatné, proto jsem se na nový stojan dost těšila. Nakonec k nám ale šoupli Rival de Loop Young, která má blíže k mladší generaci a sortiment je tedy přizpůsoben mladším slečnám. Všimla jsem si, že lesky obsahují shimmer, obaly jsou takové barevnější a ceny jsou taky příznivé. Některé produkty se mi však nezdály špatné, a jestli mě dobře znáte, tak bylo jasné, co jako první vyzkouším.

Neodolala jsem a odnesla jsem si naprosto božský holografický lak, tak se na něj pojďte mrknout :)



Zatím jsem žádný lak od této značky nezkoušela, proto jsem vybrala pouze jeden, abych si vůbec mohla udělat nějakou představu. Když jsem byla v Rossmannu začátkem prosince, tak ve stojanu chyběly laky, které jsem samozřejmě chtěla vyzkoušet jako první. Začátkem ledna jsem si už ale jeden vybrala. Odstíny byly celkem fajn a pár zajímavých kousků se tam našlo.

stojan Rival de Loop Young, zatím bez laků

Hned mi padl do oka odstín č.31 magic dream. Základ tvoří fialová se zlatavým a měděným shimmerem. Jak je holografický, takže hází spoustu odlesků a z každého úhlu vypadá jinak. Vypadá naprosto fantasticky a věřím, že bude slušet i kratším nehtům.

Lakovalo se mi parádně. Štěteček je sice širší, ale precizně zastřižen do obloučku, takže manikúru zvládnete snadno. Možná pokud máte úzké nehty, budete muset být opatrnější, protože štěteček je oproti jiným opravdu silnější. Mně takové štětečky ale vyhovují, nalakováno máte během chviličky.

Když jsem ho lakovala poprvé, tak jsem pospíchala a lakovala jsem pouze jednu vrstvu a ke krytí to stačilo. Zaschlý byl celkem rychle, ale žádný rychle schnoucí zázrak nečekejte. Podruhé jsem ho lakovala ve dvou vrstvách a to teprve vynikla jako krása. Konzistence laku je taky parádní, nestéká do stran, netáhne se, takže lakování jde raz dva.

Odlakovávala jsem po čtyřech dnech, protože jsem měla chuť na jiný odstín, do té doby lak držel bez problému.

Stál 39,90 Kč a obsahuje 9ml. Za skvělou cenu dostanete parádní lak. Balení se mi líbí, není teda ničím zajímavé, ale klasika nemůže urazit. Co se odstínu týče tak jsem si ho moc oblíbila a už se těším, až ho "vyvenčím" v létě, až bude pořádné sluníčko. To nebude mít chybu :)

JAK SE VÁM LAK LÍBÍ? UŽ JSTE NĚJAKÝ OD RIVAL DE LOOP ZKOUŠELY? 







21 komentářů:

  1. Tak tohle je opravdu krásný odstín. Vůbec se nedivím, že tě zaujal :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný odstín! :) Ještě jsem nezkoušela, ale asi budu muset :).

    OdpovědětVymazat
  3. Je zajímavý. U nás tedy v Rossmannu vše při starém a tenhle stojan tam není a pochybuji, že se tam obejví :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si od nich koupila jeden holograf, je moc krásný. Jo a rozjasňovač ještě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozjasňovač jsem chtěla taky, ale mám doma dva a ani ty nestihnu spotřebovat, tak jsem nakonec odolala :)

      Vymazat
  5. Nádherný lak. A ty tvoje nehty. To je prostě dokonalost. Ještě jsem od této značky nic neměla, protože chodím do DM a do Tety :D

    OdpovědětVymazat
  6. Je opravdu nádherný...někdy se fakt i mezi levnými dají najít krasavci:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo .. mohlo by jich být klidně víc :))
      ale to bych lakovat už opravdu nestíhala :D

      Vymazat
  7. Moc krásný odstín x) Já bohužel ještě nikde na stojan s touto značkou nenarazila...

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna včera som o ňom písala :) Úžasný lak!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)