"Nedělní lakování" - zdobení s Golden Rose a SpaRitual

Ahojky všem :)

Doufám, že vám neunikla recenze, na naprosto božský odstín od italské kosmetiky KIKO, který jsem si přivezla z Drážďan. Pokud vám recenze unikla, mrkněte na článek, protože tento lak za to opravdu stojí :)

A protože jsem si lak hodně oblíbila, pomocí efektových top coatů jsem ho oblékla do nového kabátku :) Skvěle mi posloužil lak od SpaRitual a Golden Rose. Jak zdobení dopadlo, uvidíte v dnešním článku.



Jako první tu mám variantu s efektovým top coatem od SpaRitual. First Snow je z loňské zimní kolekce. Celá kolekce byla naprosto boží a nejraději bych měla všechny, ale ze všeho nejvíce mi padl do oka právě First Snow.  V průhledném laku se ukrývá spousta stříbrných a zimně laděných třpytek. A aby toho nebylo málo, lak obsahuje i malé čtverečkové glitry. K oživení tmavých nebo červených laků naprosto skvělá záležitost :))



A k nadpozemskému odstínu se mi skvěle hodil i efektový nadlak od Golden Rose v odstínu č. 101. Základ také tvoří průhledný lak, ve kterém je spousta holografických útržků. Zní to asi divně, ale tentokrát absolutně netuším, jak to popsat. Z fotek, to ale snad poznáte :)












JAK SE VÁM EFEKTOVÉ LAKY LÍBÍ?
JE VÁŠÍM FAVORITEM SPARITUAL NEBO GOLDEN ROSE? :)

17 komentářů:

  1. Krásné oba dva svšak u mě vede více SpaRitual :)

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě rozhodně Golden Rose. Podobný efektový lak mám od Catrice a vypadá taky skvěle :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na ten od Catrice jsem taky pokukovala, nakonec jsem koupila Golden Rose :))

      Vymazat
  3. Ten od SpaRitual vypadá fakt úžasně

    OdpovědětVymazat
  4. Oba vypadají moc hezky. Také ráda používám tyto efektové laky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujii :)) to jsem ráda, dělají krásnou parádu, co? :))

      Vymazat
  5. Oba dva vypadají moc dobře. Ale více se mi líbí asi ten od SpaRitual. :-)
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovědětVymazat
  6. Obě varianty se mi líbí :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  7. Wow! úžasné efekty,jako galaxie :) Oba dva jsou opravdu krásné, ale SpaRitual asi vede ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow! úžasné efekty,jako galaxie :) Oba dva jsou opravdu krásné, ale SpaRitual asi vede ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou krásné. Obě varianty jsou nápadité a stále elegantní, těžko se rozhodnout, ale asi Golden Rose :) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)