Vlasová péče Sebemed

Ahojky :))

Najít ty správné přípravky na vlasy je někdy docela těžký úkol. Ani nevím, kolik už jsem vyzkoušela šamponů a pokud najdu ten, který mi relativně vyhovuje, zrovna dvakrát se do hledání jiného nehrnu. Novou vlasovou kosmetiku přeci jenom občas ráda vyzkouším, co kdyby to bylo už konečně to pravé, že? :)

Dnešní recenze bude o vlasové péči od značky Sebamed, která se mi zdá, že se ještě nedostala tolik do povědomí. Jestli za to stojí, se dočtete v článku.




Šampon a kondicionér mají bílé lahvičky s jednoduchým potiskem. Jsou ještě v papírových krabičkách, které bych mít nemusela, ale působí to hned o level lépe. Jak se říká, v jednoduchosti je krása, protože obaly se mi opravdu líbí. Čisté, jemné, není tam nic přeplácaného nebo nějaké zbytečné výmysly :)

Šampon pro každý den 200ml
Oficiální popis - Jemný šampon pro každodenní použití podporuje obnovu přirozeného ochranného pláště pokožky hlavy s pH 5,5. Pro zdravé a krásné vlasy. Neobsahuje mýdlo ani alkalické složky. Součástí složení jsou vodu zadržující ingredience, které pronikají do struktury vlasů, přidávají na objemu a vlasy prozáří. Zjemňující přísady obalí vlas pro jeho další ochranu a revitalizaci. Nová generace glykosidů tenzidů chrání vlasy a pokožku hlavy proti vysušení. Šampon má příjemnou vůni a je doporučován pro časté mytí normálních a suchých vlasů.

Mám mastnější vlasy a je potřeba je mýt 3x do týdne, protože chodit s mastnými vlasy opravdu není in. Díky tomuto šamponu jsem mohla vlasy mýt o den déle, než jsem byla zvyklá. Šampon nepěnil tolik, jak jsem u běžných drogérkových zvyklá, ale po čase jsem si na to zvykla. Vůně mi ze začátku vadila, protože jsem opět díky drogérkovým šamponům naučená na sladší a ovocné. Sebamed má takovou čistou, neurčitou vůni. Určitě to není na škodu, protože sladší vůně mohou někomu vadit. Šampon vlasy umýval dobře a hlavně nedráždil pokožku. Pokožka mě nesvědila, vlasy nebyly hned mastné, a pokud jsem vlasy potřebovala umýt obden, nebyly zatížené. Na každodenní použití, jak slibuje, určitě je. Šampon pak začal používat i přítel a byl také moc spokojený. Oba jsme byli moc mile překvapení a šampon určitě znovu koupíme.

Kondicionér na vlasy 200ml
Oficiální popis - Balzám na vlasy podporuje obnovu přirozeného ochranného pláště kůže hlavy pro zdravé a krásné vlasy. Stabilizuje strukturu vlasů díky pH 5,5. Neobsahuje přidaná barviva. Součástí složení jsou zjemňující přísady, které obalují vlas pro jeho další ochranu. Aktivní rostlinné extrakty pronikají do vlasů, obnovují jejich strukturu a elasticitu. Hydratační látky revitalizují poškozené vlasy bez života. Hydrolyzované hedvábí pomáhá předcházet vysušení, zanechává vlasy jemné a hedvábné. Ty se pak snadno rozčesávají a upravují. Šampon je vhodný pro normální a suché vlasy a zajišťuje efektivní péči o vlasy po mytí.

Jak mi skvěle sedl šampon, tak kondicionér mi přišel stejný, jako moje běžně používané z drogerie. Vlasy po něm byly krásně jemné, hebké a šly snáz rozčesat. Používala jsem ho při každém mytí a vlasy zbytečně nezatěžoval a nemastil. Vůně je stejně jako u šamponu čistá, nic voňavého pro můj nos, ale neurazí. Bohužel skoro stejnou službu mi udělají i jiné kondicionéry a raději upřednostním jiné.


Kondicionér se šamponem společně tvořily skvělé kombo a byla jsem opravdu moc spokojená. Více vám ale doporučím šampon, protože z něj jsem byla opravdu nadšená. Pokud na vlasovou kosmetiku Sebamed narazíte, určitě ji omrkněte.

Jak šampon, tak kondicionér má 200ml a stojí kolem 180Kč. Seženete je například v DM drogerii nebo na eshopu www.kupkosmetiku.cz/

Děkuji eshopu kupkosmetiku.cz za poskytnutí produktů k recenzi. 

ZKOUŠELY JSTE VLASOVÉ PŘÍPRAVKY OD ZNAČKY SEBAMED?



Nahoře složení šamponu, níže složení kondicionéru.



A také pro vás mám informaci ohledně výprodeje kosmetiky, který určitě dobře znáte :))


4 komentáře:

  1. Chystám se vyzkoušet, protože Sebamed celkově mám moc ráda a na pokožce mi dělá dobře:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem zatím moc spokojená, ještě plánuji recenzi na tonikum od Sebamed a taky bude pochvalná :)) Sebamed opravdu umí :))

      Vymazat
  2. Od Sebamed znám akorát tělové emulze, z těch je nadšená celá rodina. Tyhle šampony vedu v patrnosti teprve pár dní a vážně o nich uvažuji, vypadají bezvadně a tvoje recenze mě v tom ještě více utvrzuje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. snad ti bude vyhovovat, já se k němu zase ráda vrátím, teď mě čeká ale nějaký od Schwarzkopf a pak dva Garniery, musím spotřebovat zásoby :))

      Vymazat

Děkuji za komentář :)