Recenze: Noblesse Fusion tekutý make-up od Dermacolu

Když jsem zahlédla, že má Dermacol v sortimentu nový tekutý makeup, hned jsem věděla, že ho budu muset vyzkoušet, protože podobné typy makeupů preferuji. A protože se Noblesse Fusion momentálně zmiňuje všude a každý o něm mluví, je jasné, o čem bude dnešní recenze :)




Zdokonalující tekutý makeup Noblesse Fusion (25 ml, doporučená cena 429 Kč)
Oficiální popis: Zmatňující make-up barevně sjednocuje a retušuje nedokonalosti Vaší pleti. Je velice lehký díky své tekuté textuře, která se pohodlně nanáší kapátkovým aplikátorem. Pleti dodává sametový, bezchybný vzhled a hebkost, která vydrží po celý den. Obsahuje avokádový olej, vitamin E. Má OF 10, je určen pro všechny typy pleti a má mít střední krycí schopnost.



A teď moje postřehy. Začnu s balením, které se mi líbí, ale jednu malou výhradu bych našla. Balení má ochranný obal, který ale po sundání sloupne i část textu. Jasně, je to maličkost, ale jako blogerku mě hned napadlo, že to na fotkách nebude vypadat hezky :) 

Makeup má kapátkový aplikátor a ten mi vyhovuje skvěle. Samozřejmě je potřeba ho před použitím důkladně protřepat. V nabídce jsou 4 odstíny, já mám nejsvětlejší Pale. Osobně bych potřebovala ještě o kapku světlejší, ale jsem opravdu hodně světlý typ. Odstín má pro mě neutrální podtón, ani ne do žluta, ale ani ne do oranžova. Pleti se tedy dobře přizpůsobí a odstín mi padne dobře a až mě párkrát oslní sluníčko, bude to perfektní. Na mé pleti ani neoxiduje, takže se nemusím bát, že se ze mě během dne stane mrkvička.

Makuep má lehkou konzistenci, při zapracování je znát silikonový pocit, ale osobně mi to nevadí. Bohužel slibované střední krytí nikde. Naštěstí mi to také nevadí, protože mi stačí lehčí krytí a sjednocení. Ale občas mám dny, kdy pleť není v nejlepší kondici, mám pupínky a červená místa, která potřebuji zakrýt. S těmito problémy by mi Dermacol moc nepomohl. Počítejte tedy s nižším krytím.  

Zkoušela jsem více způsobů aplikace a nejlépe se mi osvědčilo makeup rozetřít prsty a následně jemně zapracovat štětcem. Zkoušela jsem i aplikaci houbičkou, která sice makeup také dobře zapracovala, ale krytí bylo hodně slabé. Měla jsem trošku problém okolo nosu, kde mám sušší místa a makeup na ně měl tendenci upozornit. Naštěstí tyto místa více hydratuji krémem a pečlivěji tam makeup zapracovávám. Úplně si ale nejsem jistá, jestli je makeup vhodný na suchou pleť.

Musím ale pochválit, že makeup nezvýrazňuje vrásky nebo póry, nevytváří efekt masky a nevysušuje i přes to, že lehce zmatňuje. Bezchybně drží celý den a pleť vypadá přirozeně. A ještě rychlá informace ohledně vůně. Bohužel ta mi vůbec nesedla. Je taková pudrová a mám takový pocit, že takové vůně měla kosmetika před několika lety. Ale to je jenom otázka vkusu (protože vím, že
ILoveMakeup naopak vůni moc chválila) a na pleti ji stejně nevnímám :)



A co na závěr? Protože preferuji makeupy lehčí s nižším krytím, tak jsem spokojená. Trošku mě ale zarazila cena, protože 429 Kč se mi zdá na drogerii fakt dost. Rossmann má často na Dermacol až 40 % slevy, v tom případě už mi zdá cena přiměřená. Nemohu ale souhlasit s tím, že má středně krycí schopnost a že by byl vhodný na všechny typy pleti. Samozřejmě berte prosím v potaz to, že pokud máte stejný typ pleti jako já, může vám sednout něco úplně jiného.


▶▶▶ OSLOVIL VÁS TENTO NOVÝ MAKEUP OD DERMACOLU? UŽ JSTE HO ZKOUŠELY? CO NA NĚJ ŘÍKÁTE? ◀◀◀











16 komentářů:

  1. Jeee, to je skoda.. Lakal me, ale radeji bych stredni kryti, navic plet mam suchou. No uvidim, treba az nekdy bude v akci :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že je tak drahý, já se teď chystám na ten od Catrice :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Co mě zarazilo stejně jako tebe, je cena, to teda koukám! Jako sám o sobě vypadá hodně dobře, ale já spíše vyhledávám větší krytí. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Cena a barva mě celkem odrazuje ...

    OdpovědětVymazat
  5. Makeup je docela drahý na to, aby se mu takhle sloupal text z lahvičky, takže na tom by určitě měli zapracovat. Každopádně nevypadá špatně a chtěla bych ho zkusit.
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  6. Kurnik, nejsem si jista, zda se komentář odeslal nebo ne, tak znova.
    Jsem se smála:-D, dopsala jsem svoji recenzi a šla to sem omrknout a jako dobrý no... Až na jednu věc se neshodneme téměř v ničem, tak to je fakt vtipné:))))

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda té krycí schopnosti, no radši si pořídím Catrice, protoře cena tohohle je fakt vysoká....

    OdpovědětVymazat
  8. Já myslím, že opravdu každé pleti sedí něco jiného. Makeup je individuální záležitost i ta vůně. Pěkná recenze.

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že ta cena je fakt na drogerku vysoká, moc se mi nelíbí i aplikátor, takové nepraktické :D Líbí se mi ten efekt zmatnění, přesto vím, že si pro něj asi dp drogérky nepůjdu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Celkový dojem mi kazí ten ošoupaný nápis - na to, že je makeup komplet nový a za tu cenu.. Jinak makeup jako takový se mi i líbí! :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  11. Pre mňa by bol v prvom rade problémom určite odtieň. Som veľmi bledá. Tiež ale preferujem jemné krytie :) ✿

    * Giveaway - Cerruti 1881 *

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem jediná komu makeupy od Dermacolu nesedí? :D Já nevím, ta cena mi přijde taky dost.

    OdpovědětVymazat
  13. Kvůli té ceně bych si ho asi nekoupila :/

    OdpovědětVymazat
  14. Dnes jsem akorát na něj koukala v Dm, sice na něj byla akce ale i tak je myslím dost drahý na tož kolik má ml

    OdpovědětVymazat
  15. Mne tento make up vysusuje partie ktore mam suchsie,v T zone ok a zvysok tvare mi vysusuje. Myslim ze pre suchu pokozku nieje vhodny. Aj ked pouzijem vyzivny krem a nevpity zvysok odsajem servitkou,teda makeup nanesiem na podklad,aj tak mi plet vysusuje. Mozno teraz v zime nieje pre mna vhodny a v lete bude ok.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)