Zdobení se Sally Hansen #1

Ahoj všichni :)

Jaro dělá divy a konečně jsem dostala chuť na zdobení nehtů a pustila jsem se do díla. Když jsem lakovala nový lak z řady Color Therapy od Sally Hansen úplně jsem se do té barvy zamilovala a rozhodla jsem se, že s ním zkusím nějaké zdobení. Bude jich rovnou osm a dnes vám ukážu první z nich, který jsem vytvořila pomocí razítka.




Odstín č. 290 Pampered in Pink je naprosto dokonalý malinový odstín, který na jaro/léto prostě musíte mít. Vše o laku vám napíšu v samostatném článku, protože zkouším výdrž. Ozdobit jsem ho ale stihla a jako první jsem vybrala razítkování.

Vybrala jsem vzor takové hvězdičky, která se mi na destičce až tak nelíbila, ale ne nehtech vypadala skvěle. Úplně si tento vzor umím představit v černém a na nějakém neonovém podkladu. Vzor byl vyražený dobře a razítkovat šlo bez problému. Vzor by vypadl hezky i na všech nehtech.

▶▶▶ CO ŘÍKÁTE NA TOTO ZDOBENÍ? LÍBÍ SE VÁM? ◀◀◀







* Destičku jsem dostala z eshopu Born Pretty Store. Lak Sally Hansen jsem vyhrála v soutěži.

6 komentářů:

Děkuji za komentář :)