Listopad a prosinec ve fotkách

Sice už je konec ledna, ale teprve teď jsem se pustila do nějakých starších restů. Jako první tu mám přehled toho, co jsem podnikala v listopadu a v prosinci. Oba měsíce utekly sice rychle, ale zažila jsem toho spoustu - blogerský event, vánoční Prahu, ale i Drážďany. Více se dozvíte v článku.




S Péťou na kávičce a dortíku.



Pak jsme vyrazily na blogerský event se značkou Tesori. Stále vám dlužím článek, ale slibuju, že během týdne určitě bude, protože to byl jeden z nejlepší eventů, na kterém jsem byla :)




Hned jak jsem dorazila domů, musela jsem vyzkoušet novou pěnu. A také jsem si musela vyfotit na památku "tetování", které jsem si na eventu nechala udělat.



Procházka :)



 Na burgeru :)




Drink samozřejmě také nesměl chybět :)




Překážková dráha do práce :) 



Vánoční strom v OC Letňany :)




S bráchou jsme losovali a měli jsme docela štěstí a vyhráli jsme užitečné věci (aneb když plánujete bydlení, sleva na koberce je důležitější než sleva na kosmetiku) :)



A konečně i perníčkové latté z Costy :)



Vyrazili jsme do kina na Thora, který se nám líbil a nenudila jsem se ani minutu.




Cesta do Prahy na kupování materiálu na rekonstrukci.




Připadala jsem si důležitě :D





Uff ... byla to fuška :)





To bych nebyla já, abych neměla adventní kalendář s Krtečkem :) Nakonec se mi doma sešly rovnou tři :)



Olaf je taky můj oblíbenec :)




Relax a regeneraci si zaslouží i ruce.




Z práce domů za tmy má občas i výhody, když je obloha tak nádherná :)




Malej trhač :)






Procházka :)





Vyrazili jsme na rozsvícení vánočního stromku :)




A svítí :)




Samozřejmě ani vánoční Drážďany nesmí chybět :)







Ty hrnečky ve stylu cupcake byly božííí.



Něco pro milovníky jednorožců :)







Nikdy nezapomenu vyfotit stánek s krtečkama :)




Kávička po obědě :))




Nehty také nesmí chybět ... no jen ten sníh chyběl.




Večerní procházka :)



Sobotní večery s Harrym :)



Neodolala jsem vánočnímu tričku z F&F.



Tyto kafíčka si vždycky z Německa vozím do zásoby :)



Pustila jsem se do pečení cukroví :) 



Měla jsem tu nejlepší krabičku s krtečkem :))



V NanuNana jsem narazila na tento hrneček. Už jsem ho měla v košíku, ale nakonec jsem ho vrátila. Samozřejmě jsem doma litovala. Ale co, je to jenom hrneček a navíc, jsem pod stromečkem našla lepší :)



S kamarádkou jsme vyrazily okouknout OC Chodov a trošku jsme tam bloudily :) Je to tam obří :) 



A jako každý rok, jsme vyrazily na procházku Prahou :)










Ač nám vždycky na procházku vánoční Prahou vyjde krásné počasí, příjemná koupel na zahřátí byla nutností :)


Na zahřátí i káva a svíčka WoodWick :)



Dorazila mi i spousta úžasných balíčků. Tento je od eshopu kupkosmetiku.cz. 



V práci jsem dostala milé překvapení :)



Káva na zahřátí a zpět do práce :) Zkusila jsem si práci skladníka a ufff, je to pěkná fuška :) 



Skoro celý prosinec mi dělala společnost tato nová pěna od Tesori.



S kamarádkou vždy před Štědrým dnem vyrazíme na drink, předat si dárečky a popřát krásné svátky.




Tentokrát jich bylo víc, ale o to byla větší sranda :) 



Opět jsme koupili jedličku :) 



Ježíšek dorazil do práce o něco dříve :))




Miminka od Air Wick voní naprosto úžasně. Navíc dobře hoří a vyhoří celé. 



Kdo mě sleduje pozorně, tak ví, že jsem měla stejnou fotku i loni. Ale tentokrát máme o jednoho člena navíc - o zajíííčka :)



I mezi svátky jsme vyrazili na procházku Prahou a rovnou jsem zkoušela fotit na nový mobil. Přešla jsem z Huawei P9 Lite na P10 Lite a jsem moc spokojená. 




Byli jsme okouknout podlahy a nejvíce mi do oka padl tento dekor.


K Vánocům jsem dostala kávovar, takže jsme celé svátky řádně testovali :) 



A nakonec co jiného, než Silvestr :) 



Listopad i prosinec byl sice hodně náročný, ale opět mám na co vzpomínat :) 
Doufám, že i vy jste si konec roku užili a dejte mi vědět, jestli vás nějaká fotka zaujala :)

5 komentářů:

  1. Super fotky :) ráda jsem si díky tvým vzpomínkovým fotkám zavzpomínala na zimní čas :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je parádní shrnutí a třeba i vzpomínka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem vůbec nevěděla, že plánuješ bydlení a celkem mě to i překvapilo! A jsem ráda, že jste tedy vyhráli tu slevu na koberce, to se určitě mohlo hodit. Když jsi bydlení hledala, bylo to přes nějaké známé, přes realitní kancelář, nějaké takové stránky není ještě nějakým jiným způsobem? Nebo co je asi podle tvého názoru to nejlepší? Jinak doufám, že stěhování se povedlo a už se žije krásně ve vlastním nebo aspoň pronájmu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)