Treaclemoon: krém na ruce Marshmallow Heaven

Milovnice sladkých a intenzivních vůní pozor. Značka Treaclemoon přichází s novým krémem na ruce Marshmallow Heaven, která vás zavede do dětství a připomene bonbony marshmallow. Na recenzi mrkněte do článku.




Už když jsem před lety poprvé značku Treaclemoon v Německu objevila, zaujala mě hlavně svými obaly. A stejně tak tomu bylo i u tohoto krému. Je prostě roztomilý, v kabelce nezabere místo a ostudu s ním rozhodně neuděláte.

Jak už název napovídá, krém má cukrově sladkou vůni připomínající bonbony marshmallow. Na první vyzkoušení jsem ucítila vůni makronek, která se rozvoněla do cukrové vaty. Vůně je opravdu hodně výrazná, sladká a vydrží dlouho. Řekla bych, že pro někoho, kdo není zvyklý na podobné vůně a nevyhledává je, tak to nebude ta pravá volba a spíše se mrkněte po variantě kokos.

Krém je určen na velmi suché ruce a díky meruňkovému oleji a vitaminu E dodává pokožce potřebnou hydrataci. Hydratace je dle mého názoru průměrná, možná jsem čekala o něco více. Naštěstí na hodně suché ruce netrpím a hydratace mi vyhovovala. Krém není moc hutný, roztírá se dobře, vstřebává se rychle a mastný pocit rukou jsem neměla.

Výrobky značky Treaclemoon jsou veganské a cruelty free, neobsahují živočišné složky a nejsou testovány na zvířatech. Jsou bez parabenů a silikonů. A za závěr ještě jedna zajímavost. Společnost Treaclemoon se snaží také dávat zpět planetě i jejím obyvatelům, a proto pravidelně přispívá na provoz dětského domova Clemens Maria Foster Home, který se stará především o sirotky.

Krém má 75 ml, koupíte exkluzivně v novém e-shopu dm.cz a také na e-shopu kupkosmetiku.cz. Doporučená cena krému je 79,90 Kč.


+ hodně výrazná sladká vůně, která dlouho vydrží
+ nemastný, rychle se vstřebává
+ veganský výrobek
+ bez silikonů, parabenů
+ / - průměrná hydratace
- pro někoho možná poměr objem/cena (V DM cena 99 Kč)

A co závěrem? Za mě ano a to hlavně díky vůni, do které jsem se zamilovala. Pokud vyhledáváte podobné vůně, určitě se na Marshmallow Heaven v drogerii podívejte :)


►►► JAK VÁS TATO NOVINKA ZAUJALA? ◄◄◄
►►► CO VY A ZNAČKA TREACLEMOON?◄◄◄ 






*Děkuji eshopu KupKosmetiku.cz za zaslání krému k recenzi.

11 komentářů:

  1. Tenhle krém jsem v DMku ještě neviděla, ale až tam půjdu, určitě se po něm podívám. Ta vůně mě dost láká. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ty obaly této značky, podle recenze to bude určitě fajn věc do kabelky, díky za tip :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda té hydratace, ale koupila bych už jen kvůli obalu a vůni :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Mám stejný jen s vůní malin a za mě prd. Hydratace nulová, vůně sice až moc hezká, ale bohužel krém je na mě moc vodnatý..potřebuji hutné krémy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem naštěstí u krémů na ruce docela nenáročná a tento si mě získal hlavně vůní :))

      Vymazat
  5. Škoda, na první pohled mě krém zaujal. Po přečtení recenze už bohužel ne :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hydrataci jsem čekala větší, ale zachránila to ta úžasná vůně :)

      Vymazat
  6. Tak ten nevypadá vůbec špatně. Díky moc za tip. :) Já teď přes zimu hodně mívám problémy se suchou pokožkou. Právě proto jsem si asi před měsícem koupila takový krém na ruce a tělo od Herbalife, který obsahuje aloe vera. Musím říct, že zatím jsem s ním hodně spokojená. Byl teda trochu dražší, ale to mi tolik nevadí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)