Revlon - Revlon Red

Pokud mě pečlivě sledujete, tak jistě víte, že červené nehty nosím velmi často a takových odstínů nemám nikdy dost. V dnešním článku vám dám tip na krásný červený lak od Revlonu.




Odstín č. 680 Revlon Red je krásná, sytá, elegantní a přesto hodně výrazná červená. Zaslouží si pečlivé nalakování a to díky konzistenci i dobrému štětečku zvládnete raz dva. Štěteček je u laků Revlon širší, úzký, ale lakuje se s ním snadno. Konzistence je tekutější, ale nemusíte se bát, že lak zateče ke kůžičce. Naprosto skvělým bonusem je sytost odstínu. Už v jedné vrstvě kryje dostatečně (hned první fotka níže) a zasychá hodně rychle. Je to perfektní volba, pokud spěcháte a nemáte čas na manikúru. Druhá vrstva dodá laku plnou sytost a sílu a vypadá dokonale. Na nehtech jsem ho měla patnáct dní a kromě odrostů jsem měla pouze lehce ošoupané špičky.

Laky Revlon mají 14,7 ml, stojí 169 Kč a seženete je např. ve Fann.


►►► JAK SE VÁM TENTO ODSTÍN LÍBÍ?  ◄◄◄



Jedna vrstva







Na dalších fotkách už mám nalakované dvě vrstvy.




*Tento lak jsem dostala od zastoupení značky Revlon ve vánočním balíčku.

8 komentářů:

Děkuji za komentář :)