Údajný konec světa?

Ahojky!

Televize, rádio, noviny, internet - ze všech stran se na nás valí nespočet informací o blížícím se konci světa.

Na datum 21.12.2012 se již několik měsíců připravuje skoro celý svět. A proč?
Údajně má v tento den končit mayský kalendář. Co si myslím já? Blbost! Vždyť ani neexistují nějaké přesvědčívé důkazy. Nebo ano?
Ani nevíme, v kolik hodin to celé vypukne :)

mayský kalendář, zdroj

Zda někteří budují kryty, ve kterých přečkají katastrofu nebo staví archu, to opravdu netuším. Já tedy rozhodně ne :) Už mi ale celkem leze na nervy, jak někteří přátelé na sociálních sítích neustále poukazují na blížící se konec světa!

Na toto téma se dokonce natočilo několik dokumentů a filmů. Asi nejznámější z nich ,,2012,, určitě spousta z vás viděla. Musím se přiznat, že já sem netrpělivě seděla v kině a čekala, jak to tedy bude a dopadne :) Film se mi celkem líbil, ale některé scény mi přišly fakt přehnané a ťukala sem si na čelo. 

zdroj


Takže pár písmenek na konec. Pokud konec světa někdy bude, tak to buď přijde kdykoliv, a nebo se na to stejně nestihneme připravit.

Já sem přesvědčená, že 21.12.2012 bude úplně obyčejný den. A co vy? Bojíte se?

                                                                                                                                                              - A


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)