Colorama - odstín 254

Ahojky!

A opět tu máme lak na nehty Colorama od Maybelline, tentokrát v odstínu 254.


V lahvičce lak vypadá jako středně hnědý, ale na nehtech působí hodně přirozeně. Zařadila bych ho tedy do kategorie nude laků.
Při nanesení jedné vstvy je lak opravdu nenápadný a nevýrazný. Ani při nanesení druhé vrstvy barva nebyla tak výrazná. Ale mě to vůbec nevadilo. Výrazných laků mám dost :)


Na fotografii mám nalakovanou pouze jednu vrstvu, protože jsem lak použila jako podklad pro francouzskou manikůru.

Mé hodnocení
4 hvězdičky z 5

+ krásná nude barva
+ lze použít jako podklad pro francouzkou manikůru
+ vydrží na nehtech cca 4 - 6 dní
+ schne rychle
- kvůli nude barvě není krycí ani při použití více vrstev

Pěkný den všem 

9 komentářů:

  1. Wow, ta "francie" vypadá úžasně :)
    To je podle mě nejhezčí způsob úpravy nehtů, čisté, jednoduché, upravené, krásné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji:) já si také myslím, že takto jsou nehty snad úplně nejhezčí :)

      Vymazat
  2. Na tu francouzskou manikůru se fakt hodí, vypadá úžasně! Já si teď (dokud jsou ještě v Rossmannovi za 40 Kč) koupila takový perleťovo-třpytečkový tmavě červenorůžový se zlatými odlesky (krkolomné...) a vypadá překrásně! :D Jen si nepamatuji číslo odstínu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. některé jsou opravdu krásné:) akorat se mi stalo u pár odstínů, že v lahvičce vypadaly trošku jinak, než na nehtech i po několika vrstvách :(

      Vymazat
    2. No právě! Přesně tak! V lahvičce jde do teplých odlesků a na nehtech je po první vrstvě fuchsiově růžový a po druhé vánočně až samětově perleťově tmavorudý :D (ach, ty moje popisy!) a má neutrální podtón. Nepochopím. Ale je fakt překrásný a zatím, co jsem vyzkoušela asi 7 těchto laků, tak mají skvělou výdrž, celkem dobrou pigmentaci, ale jsou docela dost tekuté.

      Vymazat
  3. vypadá teda fakt skvěle, já mám nude laky moc ráda. :) máš krásný nehty, závidím. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)