Říjnové nákupy a novinky

Ahojky všem :)

To to ale letí, co? Za chvilku tu máme Vánoce a proto už nákupy trošku omezuji a raději přemýšlím, co nadělím druhým :) Za říjen se mi ale opět nějaké radosti sešly a jak už z úvodní fotky vidíte, nové přírůstky už mohu fotit něčím lepším ... ale to vše se dozvíte v dnešním článku :)  






Teď se prosím nelekejte, jsem naprosto zdravá a už i dospělá :D Mimoně ale pořád miluju a pár jsem si jich musela koupit :D Samozřejmě všechny nejsou pro mě, nebojte :)) Ale jedna sada na nehty je pro vás, tak sledujte blog pozorně :) Kupovala jsem je TADY.



Nějak jsem začala brouzdat v katalogu Avonu a ehm ... koukejte :D



Asi to s kosmetikou moc nesouvisí, ale je to novinka a o zoubky musíme také dobře pečovat :)) Zendium je sice dražší zubní pasta, ale vyhovovala mi skvěle :)



Vyhrála jsem malou Biodermu na smíšenou pleť, která ale brzy poputuje dál, protože mám rovnou velké balení, tak jsem na ní sama moc zvědavá :) Momentálně dopoužívávám Mixu, tak Bioderma čeká ve frontě :)



Dorazily i novinky od Uriage a přesně v pravou chvíli, protože se mi nějak zbláznila pleť a tvoří se jeden pupínek za druhým. A jestli mi zázračný kelímek pomohl, se dozvíte brzy :)



Možná si vzpomínáte, že jsem se zapojila do kuchařské výzvy Knorr a jako poděkování jsem dostala tento balíček. Sice to také není kosmetika, ale poslední dobou mám větší radost z nekosmetických věcí :))



Z eshopu kupkosmetiku mi dorazily tyto božsky voňavoučké soli do koupele :)



A katalogem Avonu jsem listovala ještě jednou ... :D



A koncem měsíce dorazily nové rtěnky od Max Factor, tak se hned pustím do zkoušení :)







A ještě nákupy z Palladia, do kterého jsem se stavila po veletrhu Interbeauty Prague. Už jsem o nich psala v samostatném článku, ale třeba někdo přehlédl :))







A asi to nejlepší na závěr .... 

.... chvilka napětí ....

foťák :)))


Určitě mi dáte za pravdu, že k blogu prostě nějaký lepší foťák patří, proto jsem se rozhodla (skoro po třech letech:D) zainvestovat do techniky a blog pozdvihnout o něco výš. S výběrem to nebylo úplně jednoduché, protože jsem chtěla nějaký nenáročný a hlavně pro mě ideální foťák. S výběrem mi pomohla Lenička a našla mi skvělého pomocníka. Nejčastěji fotím nehty, a proto jsem potřebovala foťák s kvalitním přiblížením, zaostřením a zachycením barev. A tadááá. Olympus TG-4 už je můj. Pokud by byl zájem, mohu o něm napsat stručný článek a třeba tím někomu s výběrem pomohu. A nemyslete si, že jsem ho dostala úplatkem :D Sice jsem ho dostala, ale jako předčasný dárek od přítele k Vánocům :))



A to je z říjnových nákupů a novinek úplně vše :) Asi je jasné, že největší radost mám z foťáku a doufám, že to bude znát a že se na blog budete stále rádi vracet :))

JAKÉ BYLY VAŠE ŘÍJNOVÉ ÚLOVKY? :)

20 komentářů:

  1. Jsem zvedava na ry rtenky od Max Factor. A mimone taky miluji, pritel me vzdy od nich tahne :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné nákupy, potřebuji taky foťák :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Také mám ty rtěnky od Max Factor a jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, Mimoni, taky pro ně mám až dětinskou slabost:-D Ty soli do koupele vypadají dobře, hned bych si na ně dala říct:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mimoni jsou ještě v pohodě, já se zbláznila a koupila jsem si tři sběratelské poníčky My Little Pony :-D A obávám se, že brzo přibudou další :-D Ty soli do koupele vypadaj super, asi je taky prubnu, mno a ty rtěnky, to jsem radši ani neměla vidět :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné novinky, ten foťák vypadá skvěle, ráda si o něm přečtu článek, když ho napíšeš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. až ho pořádně vyzkouším, tak napíšý :)) a děkuju moc :))

      Vymazat
  7. To je hezkých věcí :-) Taky jsem listovala Avonem.....,,

    OdpovědětVymazat
  8. ty mimoni jsou úžasní ^^ hned jdu kouknout na ten odkaz :D

    OdpovědětVymazat
  9. Huraaa fotacek:) Urcite se bude hodit nejen na foceni na blog, super. Jak ti pasuji rtenky od MF? Ja jsem z nich docela nadsena, teda hlavne z jednoho odstinz:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za foťáček jsem ráda a už z toho mám Vánoce :)) rtěnky jsou fajn, byla jsem mile překvapená :)) jeden odstín se hned stal mým oblíbencem :))

      Vymazat
  10. Ty laky od Avonu vypadají úplně úžasně

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)