Batiste blogger event

Zdravím všechny čtenáře :)

V sobotu jsem vyrazila na představení suchých šamponů Batiste v rámci spolupráce s eshopem kupkosmetiku.cz a samozřejmě jsem si své zážitky nemohla nechat pro sebe :) Jak celá akce probíhala a jak o nás bylo skvěle postaráno, se dozvíte v článku a také i v krátkém videu :))




Akce probíhala v hotelu Moods Boutique kousek od Palladia a s výběrem místa jsem byla nadmíru spokojená. Prostory byly moderní, přesto útulné a byla tam skvělá atmosféra. Také se mi líbil prosklený salónek, takže o světlo jsme neměli nouzi a mohli jsme fotit o sto šest.

Do hotelu jsem dorazila společně s Verčou (Blueberry Pink) a s Maru a Radu (Ultimate Chic). Verunku už znám z blogerského srazu, ale holky jsem znala pouze z blogu, který pravidelně a ráda sleduji, proto jsem byla moc ráda, že je mohu poznat osobně. A věřte, že holky jsou milé a příjemné, tak jak můžete vyčíst z řádků na jejich blogu :)



Na uvítanou jsme dostaly krásnou makronku, ale bohužel ... neodolala jsem a už je fuč :))



A pak už jsme se kochaly tím krásným prostředím, výborným občerstvením a samozřejmě samotnými šampony :))













Nechyběl ani krásný dort :)



Pak následovala prezentace o historii značky, vývoji, aplikaci šamponů apod. :)






Po prezentaci přišla na řadu ochutnávka dortu :)




Nechyběla ani praktická ukázka, jak se šampony pracovat a jak vybrat ten pravý :)











Šampony Batiste obsahují inovativní formuli založenou na škrobu a není potřeba používat vodu. Přizpůsobí se totiž potřebám vlasů, zaměří se na mastnotu, kterou u kořínků eliminují. Šampony také dodávají objem a během chvilky promění váš účes hned o level výš.

Abych se přiznala, tak jsem zkoušela pouze variantu Original, ale s aplikací mi to nějak nešlo a šampon jsem odložila do šuplíku a moc jsme si nerozuměli. Ale i díky praktické ukázce mi bylo vysvětleno, jak se šampóny pracovat a jak docílit efektu, který chcete. A výsledek? Během pár minut krásný účes, plný objemu, který vydržel až do nedělního večera, kdy jsem vlasy umyla. Vůbec se mi nechtělo věřit, že i druhý den po aplikaci budou vlasy vypadat tak dobře.

Dozvěděla jsem se, že se šampony opravdu není třeba šetřit a toho jsem se dříve opravdu bála. Pokud jste suché šampony už zkoušely, tak asi víte, jak se aplikují.  Před použitím je nutné šampon důkladně protřepat. Vlasy pak rozdělte na několik pramenů a ke kořínkům nastříkejte malou dávku šamponu ze vzdálenosti přibližně 25 - 30 cm.  Nechte chvilku působit, vmasírujte a zbytky šamponu vyčesejte. Batiste šampon ale nemusíte vyčesávat, pokud chcete získat extra objem.

V nabídce jsou i verze s vůní - například tropická, květinová či ovocná. Pro extra objem je vhodná varianta Heavenly Volume a v nabídce jsou i šampony s lehkým s lehkým tónovacím efektem pro blondýnky, brunetky i tmavovlásky. Ty stačí aplikovat s menší vzdálenosti a zakryjí i odrosty.




Celá akce byla naprosto parádní, poznala jsem další skvělé blogerky a odpoledne se neslo v příjemné atmosféře. Také jsem byla ráda, že jsem mohla poznat paní Martinu (PR managerka), díky které jsem se mohla této akce zúčastnit a akci zvládla připravit na jedničku a bylo o nás postaráno opravdu skvěle. Vlastně jednu připomínku bych měla. Měly jsme tak dobře, že celé odpoledne uteklo až moc rychle, ale snad budeme mít příležitost se setkat na nějaké další akci. 

Pokud ještě šampony Batiste neznáte, tak je určitě zkuste a věřte, že to s nimi opravdu jde. Sama bych nevěřila, že během chvilky dokáží vykouzlit úplně jiný účes a jde to i bez bílých stop ve vlasech :)) Celý sortiment Batiste koupíte v Douglasu, drogeriích DM a nebo na eshopu kupkosmetiku.cz

ZNÁTE SUCHÉ ŠAMPONY BATISTE? KTERÝ VÁM VYHOVUJE NEJVÍCE?


A nakonec ještě kráké video :)


12 komentářů:

  1. přemýšlím nad jejich vyzkoušením, protože jsem zatím vyzkoušela jenom jeden od Balei,tak jsem zvědavá jaký jsou tyto

    OdpovědětVymazat
  2. Vlastnim jeden a jsem maximalne spokojena.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Dort se jim povedl a celá akce si myslím pro Vás byla úžasně zorganizovaná :) Já jsem měla třešňový, ale dala jsem ho pak ségře, protože já jsem typ, co si vlasy radši umyje, stejně mi stačí si je umýt 1-2 do týdne

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná akce. Viděla jsem video včera, ale s chutí jsem si to teď ještě jednou přečetla. Ten dort byl nádherný. Ráda bych zkusila ten na objem. :) Mám doma Original a Floral, jestli si to dobře pamatuju. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. akce byla skvělá a jsem ráda, že jsem nakonec jela :)) já teď budu zkoušet jak divá :))

      Vymazat
  5. Miluji třešňový, ten je asi nejlepší, potom také na hnědé vlasy XXL tuším a mám doma ještě růžový s vůní třešňových květů :) Jsem moc ráda, že mám šanci chodit do Douglas, ale viděla jsem ho už i v DM :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem moc ráda, že už u nás není problém tyhle šampony sehnat, protože je mám moc ráda. :)
    Sice to pro mě není na každodenní použití, protože dost vysušují (to jde ruku v ruce s absorbcí mastnoty), ale když použiju občas a vlasy zároveň vyživuju, tak je to v pořádku. :)
    Zkoušela jsem už všechny možné varianty, jen tónované zatím ne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. toho já jsem se nejvíc bála a kupodivu mi vyhovuje nejvíce :))

      Vymazat

Děkuji za komentář :)