Red matte ombre nails

Ahojky!

Dlouho jsem přemýšlela, jakým odstínem potěšit mé nehtíky. Chtěla jsem nějaký červený a zároveň něco extra :)
Nakonec jsem zkusila ombre a takhle to dopadlo :)


Použila jsem tyto laky:
- Maybelline Colorama č. 150
- Maybelline Colorama č. 75
- Maybelline Colorama č. 16
- matný lak Rival de Loop



Jak na to:
1) Jako před každým lakováním jsem použila podlak Four Season
2) Na celý nehet jsem nalakovala odstín č. 150 červený
3) Poté jsem na houbičku (použila jsem obyčejnou houbičku na nábodí) kápla trošku odstínu 75  a ťupkovala :) A na konce nehtů jsem naťupkovala odstín č. 16
4) Poté jsem nehty přelahovala opět lakem Four Season

ale pořád to nebylo ono :)
Tak jsem zkusila nehty přelakovat matným top coatem a docela se mi to zalíbilo :))

Líbí se i vám?

 


P.S. omlouvám se za neaktivitu, ale můj noťásek stávkuje :( Pomalu ho ale dávám do kupy, takže od pondělka bude ,,nálož,, článků :)

Krásný den všem :)
- A

11 komentářů:

  1. Páni, to je fakt povedené! :) Ten matný lak tomu dodal takový luxusní nádech. Dneska jsem také poprvé zkusila houbičku, zrovna s tím lakem Colorama, co jsem tu u Tebe vyhrála. :) Je to zvláštní, ale líbí se mi to. Asi to bude chtít praxi. :D

    Krásný den
    Runa

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to vážně nádherně, jen bych na to neměla dostatek trpělivosti. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  3. No ho háje, tak to je dokonalé O.O Já už to zkoušela několikrát, ale ombre mi prostě nejde :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc povedené, díky za tip :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. pekné to je..musím to už aj ja vyskúšať ! :)

    inak pozývam ťa na môj blog :)

    Suzzie

    OdpovědětVymazat
  6. Máš to udělané moc hezky, vypadá to zajímavě!

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji moc všem za krásné komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, tohle vypadá dost dobře! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)