TOP 10 za listopad

Krásné sobotní dopoledne :)

Listopad utekl rychlostí blesku a máme tu konec roku a můj oblíbený prosinec :))  
Dneska se chystám na vánoční trhy do Drážďan, tak doufám, že mě neodfoukne vítr nebo někde nezapadám sněhem :))  Vy si mezitím můžete přečíst článek o deseti výrobcích, které jsem si oblíbila v listopadu :)) 



Posilující šampon Garnier Fructis, pro normální, rychle se mastící vlasy
Někdy bych svoje vlasy nejraději někomu s velkým úsměvem věnovala, protože vybrat si správný šampon, který by mi sedl, mi někdy připadá jako nadlidský úkol. Během léta jsem v drogerii narazila na tento šampon od Garnier, je určen pro mastné vlasy, tak jsem to hned hodila do košíku. A juchůů - po dlouhé době mi tento šampon sedl. Dokonce jsem mohla vlasy mýt o den déle, než jsem byla zvyklá. Vlasy jsem měla krásně hebké a nadýchané. Určitě si ho koupím znovu.

Posilující balzám Goodbye Damage, Garnier Fructis, velmi poškozené vlasy
Slibuje, že po 1 umytí odvrátí rok poškození - pokud by to dokázal, tak by měl být ze zlata, ne?  To nedokáže žádný šampon, je to prostě blbost a stejně jsem to od něj nečekala :)
Nicméně mě fakt mile překvapil. Balzám mi vlasy nezatížil a ani se mi po něm víc nemastily. Vlasy jsem měla jemné, hladké a krásně se rozčesávaly.

Momentálně používám šampon i kondicioner Aussie, ale zatím se žádný zázrak nekoná, takže se nejspíš vrátím ke Garnieru :)


Olej do koupele, Kiwi a karambola, Farmona
Nic voňavějšího jsem v koupelně neměla :)) Tento olej jsem koupila na veletrhu kosmetiky, značka Farmona pro mě byla neznámá, ale určitě ji budu do budoucna věnovat větší pozornost. Do vody stačí přilít pouze trošičku a rázem vůně kiwi krásně provoní celou koupelnu. Dokonce i pokožka pak krásně voní. Na výběr mají opravdu velkou škálu vůní, vůbec jsem nevěděla, kterou vybrat. Na celou nabídku se můžete podívat třeba ZDE. A pokud ještě nemáte jasno, co komu koupit k Vánocům, toto je podle mě skvělá volba :)

Sprchový gel brazil mango, Balea
Klasický sprcháč od Balei :) Koupila jsem ho v Německu asi za 20 Kč, takže jsem ho tam prostě nemohla nechat :) Velmi sladká vůně po koupeli vydrží asi hodinu. Velkou hydrataci ale nečekejte, je to prostě obyčejný sprcháč. A jelikož se snažím pečlivě spotřebovávat všechny nasyslené sprchové gely, na řadě byl tento a díky skvělé vůni si mě získal.


Antistresová pleťová maska, minerály z Mrtvého moře, Freeman
Tuto masku jsem hledala snad ve všech obchodech, všude byla ale beznadějně vyprodaná.. Nakonec jsem ji sehnala v Globusu. Zkoušela jsem ji asi 6x a zatím jsem spokojená. Pleť jsem po použí vůbec neměla mastnou, byla krásně vyhlazená a hebká. Po delším použí sepíšu recenzi. 

Makeup, Dermacol 24h control, odstín č. 1
Nepřála bych vám vidět v jakém stavu mám posledních pár týdnů pleť. Nikdy jsem netrpěla na pupínky, ani v puberně, ale to co teď zažívám je peklo :( Pupínky snad pořádají discotéku a když se nějakého zbavím, rázem se objeví jinde, grrrr !!! Má pleť má snad trojtou pubertu. Vůbec netuším proč (pravděpodobně vysazenou antikoncepcní) a co s tím mám dělat :(
Takže bez středně krycího makeupu nedám ani ránu. Svůj oblíbený od Rimmelu jsem nachvilku vyměnila za tento od Dermacolu.



Balzám na rty Carmex
Kouzlu Carmexu jsem podlehla teprve nedávno a poslední dobou jsem kvůli špatné pleťi nechtěla poutat pozornost výraznou rtěnkou a používala jsem jenom Carmex. Ten rtům dodá jenom lehký lesk a v tomto pochmurném počasí je i perfektně hydratuje :)

Lak na nehty, Gosh, odstín 60 Lambada
Nejoblíbenějším lakem tohoto měsíce je jednoznačně klasický červený lak od Gosh. Článek jsem psala v tomto článku.

Color Tatoo, Maybelline, odstín 40 - Permanent Taupe
Nejlepší odstín Color Tattoo, který mám (né že bych jich měla hodně, snad 5 kousků). Je to krásná matná, hnědo-šedá barva. Neobsahuje žádné třpytky ani shimmer, což mi nesmírně vyhovuje. Navíc se nanáší perfektně, nedělá žádné šmouhy ani se nedrolí. Nevydrží ale slibovaných 24 hodin (to je prostě nereálné), ale pokud použiji bázi a nebo zafixuji stínem, tak mi vydrží 10 hodin bez problému. Nyní nemám náladu nějak s líčením experimentovat, tak použiji jen tento stín, řasenku a je to :)

Řasenka Lumene, brilliant black
Tato řasenka se objevila snad v lednovém ladyboxu, ale na mě byla moc mokrá a řasy mi slepovala. Až teď přišel její čas :) Už trošku vyschla a přesně v této konzistenci mi vyhovuje nejlépe. Řasy mám krásně oddělené a prodloužené. Škoda jen, že není voděodolná. 






A jaké byly vaše oblíbené produkty v minulém měsíci?
- A

14 komentářů:

  1. Masku mám taky moc ráda. Příjde mi , že hezky čistí póry :)

    Giveaway o Sleek paletku

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem právě po používání tohohle makeupu měla problémy s pleti. normálně mi vyskákaly pupínky a když jsem ho přestala používat, tak hned zmizely.
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mi ani neříkej :(( já teda musím zaklepat, mám teď docela klid, tak snad to tak zůstane :))

      Vymazat
  3. Ta pěna vypadá nádherně, já osobně pěny miluji a bez nich se prostě nevykoupu :D..
    Tu masku mám a taktéž z Globusu akorát jí nějak zapomínám používat :D.. a ten make-up od Dermacolu už mám skoro vypoužívaný a je skvělý, teď jsem si koupila Pure gold, tak jsem zvědavá :)) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pěna je úžasná, tu opravdu moc doporučuji :) ten Pure Gold jsem také chtěla, nakonec jsem ale vzala už ozkoušený 24h :)

      Vymazat
  4. Make-up od Dermacolu je super, taky ho mám ráda. Lumene řasenka byla fajn, na konci se mi ale začla mazat pod oko, nevim proč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě zatím vyhovuje suprově, ale ze začátku jsme si moc nerozumněly :D

      Vymazat
  5. Ten koupelový olej vypadá luxusně. Škoda, že se tahle značka nedá pořídit v drogeriích, já takovéhle blbůstky do vany mám ráda. Já jsem si oblíbila pleťové oleje, bez kterých bych vypadala jak vysušená mumie :D.
    A trhy ti závidím, taky bych se tam ráda podívala. Zatím mi budou muset stačit ty u nás ve městě. Měj se hezky a nezmrzni : )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nezmrzla jsem :)))
      s tou značkou Farmona je to vážně škoda, protože si myslím, že by měla úspěch, měli tolik úžasných vůní - třeba čokoládu, hrušku, jahody, banán, kokos, no snad všechno na co si člověk vzpomene :))

      Vymazat
  6. Tú masku chcem veľmi vyskúšať :) veľa z vás písalo že je fájn tak musím to mať! ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem o ní slyšela ze všech stran, tak jsem neodolala :))

      Vymazat
  7. Na ten Garnier všichni házeli špínu, tak jsem si ho na jemné vlasy radši nekoupila, je fakt tak dobrý?
    Jinak máme úplně stejný vkus, pár věcí bych ti hned zabavila, kdyby to šlo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na mé vlasy je skvělý a určitě se k němu budu vracet. Ale chce to zkoušet a zkoušet, přece jenom každá máme vlasy jiné :)

      Vymazat

Děkuji za komentář :)