Souboj balzámků - Baby Lips vs. Love Lips vs. Kiss Care Love

Ahojky všem :)

Asi znovu nemusím opakovat, že rtěnky mi (zatím) nepřirostly k srdci a raději dávám přednost rtěnko - balzámům. Výrazněji si líčím oči, takže občas zvolím jenom obyčejný balzám a jsem spokojená. Mám ale ráda když balzám dodá rtům i nádech nějaké barvičky.

V mé kosmetické sbírce se ale sešly tři balzámky, které jsou si na první pohled velmi podobné. Přesto se docela liší, tak se jdeme podívat, který dopadl nejlépe. Bude to Baby lips, Love lips nebo Kiss Care Love?



Jaké balzámky porovnávám?
Baby Lips, Maybelline, Cherry Me
Love Lips, Dermacol, 02 Liebe
Kiss Care Love, Essence, 04 caribbean sunrise

Balení?
Zde jednoznačně vítězí Baby lips. Obal se mi líbí, je originální, nápaditý a hravý. Zdá se mi, že obal u Baby lips je ze všech nejbytelnější. Z obalu jde balzám vysouvat krásně, nikde se nic nezasekává, takže nemám žádné připomínky.  Dermacol i Essence se od Maybelline trošku inspirovaly a všechny balzámky mají velmi podobné balení. Jo a taky se mi zdá, že u Maybelline je o chlup víc samotného balzámu, než u ostatních.
U Dermacoláckého ale postrádám tu vnitřní ochrannou část, takže se balzám různě hýbe a může se tak snadno zlomit. Tvar srdíčka je sice fajn, ale klidně bych se bez toho obešla :) Tento balzám jsem měla v kabelce jen párkrát a už mi trošku popraskalo víčko.
Balzám od Essence semnou zažil hodně, v kabelce jsem ho měla neustále, proto už je tak ošoupaný obal. Ale ke konci, už vysouvání balzámku jde hodně ztuha, někdy je to až boj.


Vůně a barva?
Jak už z názvu Cherry Me vypovídá, balzám voní po třešních. Je to sladší vůně, mně takové vyhovují a nevadí mi. Rty jenom jemně zabarví a dodá jim fakt moc hezký nádech do červena, ale opravdu je hodně přirozený, nemusíte se ničeho bát. Dá se ale i navrstvit a červenou barvu tak zintenzivnit.
Dermacol v odstínu 02 Liebe, voní po broskvích a opět je to taková sladší vůně. Je to jemně růžová barva, opět rtům dodá jenom takový nádech. 
Essence mi už bohužel nevoní nijak, protože už ho mám delší dobu a už mi zbývá pouze kousek. Vybavuji si ale, že taky voněl jako broskve. A barva už taky teď není nic extra, asi se brzy objeví ve spotřebovaných produktech. Dodával ale takovou přirozenou, jemně broskvovou barvu.

Cena a dostupnost?
Určitě víte, že s dostupností s Baby Lips v ČR/SK je trošku problém. Samostatně se v drogeriích neprodávají, jednou tedy byla akce a Babylips jste mohly koupit společně s řasenkou. Ovšem na výběr byly snad jenom dvě varianty. Zbývají tedy jenom eshopy, kde je cena samozřejmě vyšší. V zahraničí to je ale jiná. Pokud budete mít cestu třeba do německé DM drogerie, na Baby lips určitě mrkněte. Stojí 2,45€ a na výběr je asi 5 variant, od těch barevných až po hydratační, který je bezbarvý.

Dermacol a Essence už sežene v našich drogeriích. Ovšem třeba ne v každé DM drogerii je Essence, tak na to pozor.
Dermacol balzámky stojí 79 Kč, což mně osobně přijde zbytečně moc. Proto se vyplatí si počkat na nějakou slevovou akci, nejlépe v Rossmannu 1+1 :) Na výběr je hned několik odstínů, můžete vybrat jemnější, nenápadnější odstín, ale mají i výraznější červený.
Balzámy od Essence jsou levnější a myslím, že stojí kolem 40 - 50 Kč. A momentálně si nejsem jista, kolik balzámků mají, ale něco mi říká, že dvě nebo tři varianty.


Jaké tedy jsou?
Baby lips a Love lips jsou si vlastnostmi hodně podobné. Oba velmi dobře hydratuji, hezky se aplikuji, po rtech jakoby kloužou a zanechají jemnou vrstvu balzámu. O chlup lépe ale mé rty více hydratuje Maybelline a vím, že se na něj opravdu můžu spolehnout. A mám pocit, že mi na rtech vydrží o chvilku déle než Dermacol.
Essence ale taky moc pěkně hydratuje, ale nečekejte nic zázračného, na rtech vám vydrží tak hodinku.
Všechny se aplikují snadno, po rtech hezky kloužou, ale tím jak mám Essence už delší dobu, je takový tužší a aplikace je o něco horší.

Pokud nepotřebuje rty léčit (na to je skvělý Carmex), ale chcete jim dodat jenom trošku hydratace a barvy, ani s jedním balzámkem nemůžete šlápnout vedle :)


Kdo tedy vyhrál? 
Žádný z nich není vyloženě špatný, abych byla z koupě zklamaná. Pokud bych si musela vybrat, zvolila bych určitě Baby Lips. A pokud bych vybírala nějaký balzám z drogerie do kabelky, tak Essence, protože se mi zdá bytelnější. Na doma bych pak klidně vzala Dermacol, ale spíš bych se po něm poohlédla při nějaké slevové akci :)


Pro mě je tedy vítězem Maybelline. Balzám mě vyšel asi na 70 Kč, zdá se mi, že je ze všech největší a v klidu ho můžu nosit v kabelce a nemusím se bát, že se mi rozpadne. Jeho barva mi taky sedne perfektně, protože rty jenom jemně zabarví, ale dá se i navrstvit.


A CO VY?
LEGENDÁRNÍ BABYLIPS NEBO RADĚJI DERMACOL ČI ESSENCE? :)
Jaké jsou vaše oblíbené odstíny? :) 







Maybelline - Baby Lips, odstín Cherry Me


 Dermacol - Love Lips, odstín 02Liebe



 Essence - Kiss Care Love, odstín 04 caribbean sunrise



31 komentářů:

  1. Mám všetky a u mňa vedie Baby Lips a Dermacol :)

    OdpovědětVymazat
  2. všechny jsou super...ale nejlepší pro mě je od Dermacol :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No, já Baby lips nemám, takže tam nemůžu posuzovat, ale Dermacolí Love lips jsem si koupila kdysi hned když přišly v akci 1+1 a jeden se mi hned zlomil a já byla tak naštvaná, že od té doby jenom leží v balzámkovém chlívku na dně a čekají, až se na ně přestanu zlobit :D A Kiss care love od Essence docela můžu, i když je fakt, že to tuhé vysouvání po delší době je fakt někdy boj a člověk má radost jak malé dítě, že ten výkon zvládl a ke zbytkům balzámku se ještě vůbec dostal :D A jinak, varianty jsou 4 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) já jsem po nich dlouho nekoukala, tak vůbec netuším, kolik jich je v nabídce :))
      s tím zlomeným balzámkem mě to mrzí, ale vím, že se to stalo hodně lidem, proto jsem ho raději nechala jenom na doma :))

      Vymazat
  4. taky mám doma všechny a nejvíc u mě vede Baby lips
    www.svetsminek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Nejradši mám Maybelline a pak Essence, Dermacol mě zklamal tím, že se mi zlomil. Měla jsem dva a zlomily se oba asi po týdnu používání. :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/new-in-june-2014.html

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna takové balzámky mě popravdě moc nezaujaly :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Baby Lips mám modrý, obyčejně bílý a jsem docela spokojená, akorát hydratace by mohla být o něco lepší.
    Love Lips od Dermacolu mám ve žluté tubě v odstínu 04 Amour tuším a je příšerný, hlavně ta barva :/ je to nepřorozeně křiklavá červená a strašně mě to štve, navíc se mi už lehce nalomil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ufff, tak to jsem ráda, že jsem ho nevzala, kdysi jsem nad ním přemýšlela a nakonec jsem vzala tento co mám :))) ten modrý Babylips mám také, ale ještě na něj nepřišla řada :)) potřebuju spotřebovat alespoň ten Essence :))

      Vymazat
  8. víš, že á tady nejsu a razím heslo rtěnka e rtěnka a balzám je balzám bez barvy =D já bych nekoupila ani jeden =) tobě by moc slušely rtěnky!

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jakto, že ještě nespíš? šup na kutě :D
      nééé rtěnky fakt ne-e :( já mám hrozně úzký horní ret a rtěnky mi tak vůbec nesednou :( bych ty rty potřebovala trochu přifouknout, pak by to bylo možná lepší :DD

      Vymazat
    2. o půlnoci? =D já chodím spát ve dvě někdy i ve 4 =DDDD

      Ale prosím tě nemáš! seklo by ti to! Fakt nekecám =P

      Loveliness By Tess

      Vymazat
  9. Mám Love lips od Dermacolu, ale bohužel se mi po celkm krátké době zlomil a poté i pokřupal obal a to jsem ho měla jenom doma :( Ale jinak mi vyhovoval moc. Přesto mě ale nejvíc přitahuje ten od Maybelline, už jenom proto že je tak oblíbený v zahraničí a jak naschvál nejde sehnat u nás :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mohli by ho teda prodávat i u nás :)) tak koukám, že Dermacol se láme skoro všem, to je škoda :(

      Vymazat
  10. Já jsem měla jen Dermacol, pořídila jsem si ho hlavně kvůli SPF na léto a byl docela ok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš to, na SPF jsem úplně zapomněla :) teď jsem dohledávala a Maybelline by měl mít snad SPF 20 :) to jsem ráda :))

      Vymazat
  11. Moc krásná recenze, jen mě překvapuje, že chválíš baby lips hydrataci a já dnes četla samé články o tom, že hydratuje málo. Tak asi mi nakonec stejně nezbyde, než si ho koupit a vyzkoušet. Ten dermacol opravdu obal odflákl, tady na tom srovnání je to krásně vidět. Už vidím, že by se mi zlomil a ještě bych mohla po týdnu víčko vyhodit, jak se znám. To je škoda.

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ani moc velkou hydrataci nepotřebuji, na suché rty netrpím, tak je to možná tím :) pokud bych měla suché rty, tak bych raději volila Carmex nebo tak něco :))

      Vymazat
  12. Já mám jen baby lips a jsem spokojená,mám cherry me,pink punch a hydrate.

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám čtyři baby lipsy. :) Ty další dva ne a ani mně to nevadí a neplánuju si je koupit, protože si myslím, že jsou to prostě a jednoduše kopírky baby lipsu. :D Přemýšlela jsem na dermacolem, ale po tom, co tady čtu o tom lámání, si ho teda rozhodně nekoupím, protože jsem nemehlo a určitě by se mi zlomil hnedka. :D
    --A

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně zatím drží, ale mám ho doma a když bylo vedro, tak to bylo jen tak tak :D
      Babylips drží krásně a momentálně nejvíce používám to hydratační a to je parádní :))

      Vymazat
  14. Já mám stejný odstín od Dermacol, no mně osobně hodně vadí ten podivný srdíčkový tvar, často s ním přetáhnu. :/
    Jinak mám Kiss Care Love ale v růžové verzi, není tak mastný ale mám ho ráda :)
    Baby Lips mám tři, Cherry Me, Peach Kiss a Hydrate. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já teď ujíždím na Nivea Lip Butter :))

      Vymazat
    2. No, to jsem se taky pokoušela sehnat, ale v Česku ho zřejmě nemají a musím si proto počkat na dubnový výlet do Německa. ;)

      Vymazat
    3. jj bohužel u nás není :( Německo je jistota :))

      Vymazat

Děkuji za komentář :)