Pečeme s Lotus pomazánkou #2

Ahojky všem!

Když už jsem měla v troubě ty košíčky z Lotus pomazánky, rozhodla jsem se, že upeču ještě něco. Jak už jsem psala v minulém článku, samotnou pomazánku moc nemusím a klidně by u nás doma přežila další půl rok. Tak jsem upekla naprosto jednoduchou mňamku, která z plechu zmizela rychlostí blesku :))

Takže dnešní receptík bude o závinu a mřížkách z Lotus pomazánky :) Tento recept zvládne opravdu každý, protože jednodušší už to být nemůže :)

A pokud taky rády kuchtíte, zapojte se do soutěže.


POTŘEBUJETE
- listové těsto (já používám kupované)
- Lotus pomazánku
- 1 vajíčko (já jsem použila bílek, co mi zbyl z předchozího receptu)

POSTUP NA MŘÍŽKY
1. Listové těsto vyválíme přibližně 2 - 3mm silné a nakrájíme ho na mřížky.
2. Na jednu stranu mřížky vykrojíme čáry.
3. A na druhou stranu mřížky dáme Lotus pomazánku
4. Aby se těsto nerozlepilo, potřeme ho vajíčkem (nebo bílkem) a zabalíme.
5. Dáme péct přibližně na 15 minut do předem vyhřáté trouby na 170°C (pečeme do zlatova, samozřejmě podle trouby)

POSTUP NA ZÁVIN
1. Opět vyválíme těsto, na které dáme Lotus pomazánku a zabalíme jako štrůdl :)
2. A dáme péct přibližně na 15 minut do předem vyhřáté trouby na 170°C (pečeme do zlatova, samozřejmě podle trouby)

A je to :))

JEDNODUCHÉ, ALE FAKT VÝBORNÉ :)
A mřížky vypadají skoro jako z pekárny :))

A NEBOJTE, TOTO UŽ JE POSLEDNÍ RECEPT S LOTUS POMAZÁNKOU :))

Fotopostup
















 DOBROU CHUŤ

35 komentářů:

  1. to musí být opravdu výborné ..s tou samotnou pomazánkou máš pravdu, já když ji jedla samotnou, tak mi přišla hrozně sladká a pak už se to nedalo, že ležela v ledničce tak dlouhou dobu, až se zkazila...škoda, že jsem z ní něco neupekla, ale to mě tehdy nenapadlo :( :D

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byla to mňamka:)) budu muset vymyslet další recepty, protože u nás doma mají fakt úspěch :)

      Vymazat
    2. Ja ji nakonec taky vyhodila proslou :D

      Vymazat

Děkuji za komentář :)